Здравейте проблема е следния заредих нафта и напълних резервоара до горе и след това колата като е запаля поработи и загасне. И така паля работи и гасне . Така и в движение особенно като освободя от скорост светне чека и гасне. Отвивам капачката ми направи впечетление че прави вакум оставих е не стегната. Но пак така си прави . Закачихме е на диагностика с един приятел изкара следните грешки : P0191- Налягане горивна рейка сензорна верига обхват/представяне. Всеедно му свършва нафтата. Ако някой има идея защо е така да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1,9 ЖТД ГАСНЕЕ ПОМОЩ
Collapse
X
-
Регулатора ми е чисто нов смених го преди има няма 2 месеца но няма цедка . Вие като отвиете капачката на резервоара правили ви вакум . Аз моята сега не съм е затегнал така го карам тъкмо се прибрах от работа 60 км. минах не ми направи проблем. Но искам да знам от какво е щото така не ми е спокойно като знам че всеки момент може да изгасне. Освен да сменя горивния филтър и ако мога да изкарам помпата от резервоара да изчистя цедката.
Коментар
-
Така до къде стигнах смених горивния филтър . Вчера гледах тънкия маркуч на резервоара мисля че е за вентилацията.Там е гуфре оригинално но при мен е маркуч и се прегъва прекарах го през другаде пак е прегънат но по малко. Днес отворих и помпата в резервоара изчистих цедката имаше доста мръсотия.На кошницата има едно малко клапанче възможно ли е от него като ми падне нафтата под половин резервоар колата да гасне за нафта.Смених и клапанчето но не знам дали ще има ефект .Колата е карам 3 години само с над половин резервоар. Иначе сега колата варви много добре. Но още не затягам капачката на резервоара оставям е хлабава.
Коментар
-
Колега. Ще използвам твоята тема, защото и при мен се появи този проблем откакто застуди.При мен обаче се появява само при нощен ( продължителен ) престой и то само, когато температурите са били минусови.При сутрешен старт колата се тресе и вади чернилка на талази и след 2-3 такива опита пали.Започнах с подгяващата система, смених две подгревни свещи ( имах индикация на таблото за това ), проверих реле, датчик температура.Всичко е ток там, но...проблема си остана. Прави ми впечатление, че и аз имам вакум, когато развия капачката на резервоара. Сутрин чувам подкачващата помпа, изчаквам да чуя и релето, но откъм двигателния отсек долавям шум наподобяващ пълнене на чаша с вода. Всички останали стартове през деня, дори и след 5-6 часови престои ( независимо от температурата ) са безпроблемни и без този специфичен шум. Питанката при мен е, защо това се случва само при минусови температури.ПС: Смених горивен филтър. Както и стария, така и новия филтри ми сигнализираха/т за вода във филтъра. Това предупреждение ми светва само в моментите, когато дам на контакт. Допускам и некоректност в този датчик, но пък...A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Този звук къде чуваш наподобяващ пълнене на чаша с вода според мен е от това че ти е останала празна системата .Тоест ти качва нафта помпата пробвай да дадеш няколко пъти на контакт докато изчезне звука тогава да запалиш да видиш по добре ли е . Чистил ли си цедката на помпата в резервоара там има доста насабрана мръсотия . При минусиви температури може да се затлачва цедката с парафин. Ако бъркам нещо нека колегите да ме поправят. При мен този звук наподобяващ пълнене на чаша с вода се появява като съм с под половин резервоар нафта .
Коментар
-
ntodorov написа:Колега. Ще използвам твоята тема, защото и при мен се появи този проблем откакто застуди.При мен обаче се появява само при нощен ( продължителен ) престой и то само, когато температурите са били минусови.При сутрешен старт колата се тресе и вади чернилка на талази и след 2-3 такива опита пали.Започнах с подгяващата система, смених две подгревни свещи ( имах индикация на таблото за това ), проверих реле, датчик температура.Всичко е ток там, но...проблема си остана. Прави ми впечатление, че и аз имам вакум, когато развия капачката на резервоара. Сутрин чувам подкачващата помпа, изчаквам да чуя и релето, но откъм двигателния отсек долавям шум наподобяващ пълнене на чаша с вода. Всички останали стартове през деня, дори и след 5-6 часови престои ( независимо от температурата ) са безпроблемни и без този специфичен шум. Питанката при мен е, защо това се случва само при минусови температури.ПС: Смених горивен филтър. Както и стария, така и новия филтри ми сигнализираха/т за вода във филтъра. Това предупреждение ми светва само в моментите, когато дам на контакт. Допускам и некоректност в този датчик, но пък...Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Това, че присветва лампата на филтъра при контакт е проверка. Проблем е ако светне след това- при работещ двигател.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
SKYLINE87 написа:Този звук къде чуваш наподобяващ пълнене на чаша с вода според мен е от това че ти е останала празна системата .Тоест ти качва нафта помпата пробвай да дадеш няколко пъти на контакт докато изчезне звука тогава да запалиш да видиш по добре ли е . Чистил ли си цедката на помпата в резервоара там има доста насабрана мръсотия . При минусиви температури може да се затлачва цедката с парафин. Ако бъркам нещо нека колегите да ме поправят. При мен този звук наподобяващ пълнене на чаша с вода се появява като съм с под половин резервоар нафта .A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
първо към колегата FGRC грешката е моя и то от бързина,номера е естествено 0191,за некоректно налягане в рейла.към ntodorov-лошо няма да почистиш помпата и всичко около нея,но обърни внимание на качеството на нафтата,ако трябва я източи и си купи20л хубава нафта,за да ти го пиша значи съм се сблъсквал и с такъв проблем.всичко останало е диагностика на студено,но започни от тези 2 неща.успех
Коментар
-
ntodorov написа:Колега. Ще използвам твоята тема, защото и при мен се появи този проблем откакто застуди.При мен обаче се появява само при нощен ( продължителен ) престой и то само, когато температурите са били минусови.При сутрешен старт колата се тресе и вади чернилка на талази и след 2-3 такива опита пали.Започнах с подгяващата система, смених две подгревни свещи ( имах индикация на таблото за това ), проверих реле, датчик температура.Всичко е ток там, но...проблема си остана. Прави ми впечатление, че и аз имам вакум, когато развия капачката на резервоара. Сутрин чувам подкачващата помпа, изчаквам да чуя и релето, но откъм двигателния отсек долавям шум наподобяващ пълнене на чаша с вода. Всички останали стартове през деня, дори и след 5-6 часови престои ( независимо от температурата ) са безпроблемни и без този специфичен шум. Питанката при мен е, защо това се случва само при минусови температури.ПС: Смених горивен филтър. Както и стария, така и новия филтри ми сигнализираха/т за вода във филтъра. Това предупреждение ми светва само в моментите, когато дам на контакт. Допускам и некоректност в този датчик, но пък...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар