Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо колата гасне 10-20 секунди след като запали?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо колата гасне 10-20 секунди след като запали?

    Здравейте , става на въпрос за FIAT BRAVA 1.9 D . След като е стояла цяла нощ без да е палена , с едно подгряване пали безпроблемно но на 10-20-тата секунда след това заглъхва и гасне , следват 8-12 нови опита при които или само тресе или запали за секунда и пак гасне. След това си пали и после няма този проблем , поне до следващият по-дълъг престой. Смених горивният филтър , но продължава да го прави , даже по-често . Дали не е от това ,че ремъкът ми свири ( казаха ми че е бил се разхлабил) , защото откакто почна да свири горе долу започна и да гасне след дълъг престой. Моля ми ако някои се е сблъсквал с този проблем да сподели.

    #2
    Re: Защо колата гасне 10-20 секунди след като запали?

    Radagast написа:
    Здравейте , става на въпрос за FIAT BRAVA 1.9 D . След като е стояла цяла нощ без да е палена , с едно подгряване пали безпроблемно но на 10-20-тата секунда след това заглъхва и гасне , следват 8-12 нови опита при които или само тресе или запали за секунда и пак гасне. След това си пали и после няма този проблем , поне до следващият по-дълъг престой. Смених горивният филтър , но продължава да го прави , даже по-често . Дали не е от това ,че ремъкът ми свири ( казаха ми че е бил се разхлабил) , защото откакто почна да свири горе долу започна и да гасне след дълъг престой. Моля ми ако някои се е сблъсквал с този проблем да сподели.
    Връща нафтата...ако е 1.9 ТД100...75...има една "круша" преди горивния филтър...вероятно вътре е скапана и нафтата се връща като постои вечерта...като запалиш изгаря каквото има останало и гасне...после въздух...гадости и т.н....ако задържиш да върти малко по дълго като не иска да запали за да напълни филтъра и системата ще запали и без 20 опита...почти 100% съм убеден
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      приятелю,смисъла на крушата е съвсем различен.мотора може със и без круша да се държи еднакво,стига всичко да е ок

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        приятелю,смисъла на крушата е съвсем различен.мотора може със и без круша да се държи еднакво,стига всичко да е ок
        Мда...прав си...но съвсем спокойно води до проблема описан от колегата...лично съм го изпитал на бравата преди време Естествено има още 3246 причини които може до водят до проблема му...това което съм написал е моето мнение...всеки може да предположи какво и е на колата
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #5
          kiselo написа:
          ivel написа:
          приятелю,смисъла на крушата е съвсем различен.мотора може със и без круша да се държи еднакво,стига всичко да е ок
          Мда...прав си...но съвсем спокойно води до проблема описан от колегата...лично съм го изпитал на бравата преди време Естествено има още 3246 причини които може до водят до проблема му...това което съм написал е моето мнение...всеки може да предположи какво и е на колата
          Проблема е един единствен и се нарича въздух!!!!Бих помогнал,но за съжаление колата е много далеч от мен.Успех!

          Коментар


            #6
            Ами да ви кажа , смених маркуча от сондата в резервоара(която е изолирана) до горивният филтър и за сега всичко е ок , пък да видим до кога . Благодаря ви все пак.

            Коментар


              #7
              честито

              Коментар

              Working...
              X