Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Параметри на HDI Дюзи
Collapse
X
-
Параметри на HDI Дюзи
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Какви са ти оплакванията ?Аз лично съм малко скептично настроен, към електронното измерване на дебита.Как аджеба по импулсите определя милиграми ?Вариант е да си направиш и теста за обратното гориво и ако дюза 4 връща повече гориво, може да я свалиш и рециклираш.Нали знаеш, че френските бангии броят обратното цилиндрите ? От маховика към агренажаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
emzo написа:Какви са ти оплакванията ?Аз лично съм малко скептично настроен, към електронното измерване на дебита.Как аджеба по импулсите определя милиграми ?Вариант е да си направиш и теста за обратното гориво и ако дюза 4 връща повече гориво, може да я свалиш и рециклираш.Нали знаеш, че френските бангии броят обратното цилиндрите ? От маховика към агренажаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
specialista написа:Аз бих се притеснявал и за друго.Има разлика макар и малка във желаното и дествителното налягане а в същото време регулатора е на висок процент.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар