Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто 1.7тд пали много много трудно и гори антифриза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто 1.7тд пали много много трудно и гори антифриза

    колеги преди 2 седмици си купих пунтото но се почна с проблемите.колата пали много много много трудно студена и много трудно топла.свещите са проверени и греят.другия проблем е че антифриза изчезва.маркучите са меки и не надуват.чува се едно румолене от към ролките и нз дали това има значение.знам че не мога да разчитам много от кола за 500 лв но все пак трябва да я карам.ако някой е имал подобен проблем да каже.
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    #2
    Провери за течове около нафтовата помпа. За антифриза - погледни в краката дали е мокро, виж маслото дали не се е пресекло.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      sa6obravoto написа:
      Провери за течове около нафтовата помпа. За антифриза - погледни в краката дали е мокро, виж маслото дали не се е пресекло.
      в краката не е мокро а маслото е перфектно.вчера го смених и нарочно гледах какво е и всичко беше ок.възможно ли е заминала водна помпа защото има едно ромолене някъде там.
      fiat bravo 1.6 16v gt
      fiat marea 1.9 8v jtd
      fiat punto 1.7 td
      fiat marea 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Ми за да разбереш най-лесно, дали ти работи водната помпа откачи маркуча който връща водата в резервоара с антифриза и виж дали тече. Ако не тече, означава че или тя не работи или нещо е запушено. Загрява ли бързо колата и прегрява ли. Ако загрява много бързо и после си поддържа нормална температура, може да имаш проблеми с термостата или някакво запушване в малкия кръг.
        Fiat Bravo 1.9 TD100

        Коментар


          #5
          Възможно е гарнитурата на главата да е тръгнала от страната на цилиндъра и антифриза да изгаря при работа на двигателя.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #6
            dobrujanetza написа:
            Възможно е гарнитурата на главата да е тръгнала от страната на цилиндъра и антифриза да изгаря при работа на двигателя.
            тогава би трябвало да надува маркучите
            fiat bravo 1.6 16v gt
            fiat marea 1.9 8v jtd
            fiat punto 1.7 td
            fiat marea 1.6 16v

            Коментар


              #7
              кажете как да разбера дали смуче въздух от някъде.горивния филтър може ли да дава проблем
              fiat bravo 1.6 16v gt
              fiat marea 1.9 8v jtd
              fiat punto 1.7 td
              fiat marea 1.6 16v

              Коментар


                #8
                днес реших да сваля кошницата от резервоара за да видя дали няма боклук и затова да пали трудно.отвих трите рапитки и видях тая гняс.това нормално ли е???
                Прикачени файлове
                fiat bravo 1.6 16v gt
                fiat marea 1.9 8v jtd
                fiat punto 1.7 td
                fiat marea 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Интересно е от вътре какво е,не от вън
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #10
                    Нормално е ако това е вода, а не нафта. Отвътре в кошницата имаше ли боклук? Огледай отново за течове около нафтовата помпа. Ако двигателя и помпата са ти мръсни и само някъде лъщи метал означава че там тече нафта. Огледай и за маркучите на нафтата, доста често се напукват, а този дизел с който караме съхне бързо и не оставя петна. Колата след като запали, стабилно ли работи или прекъсва?
                    Fiat Bravo 1.9 TD100

                    Коментар


                      #11
                      sa6obravoto написа:
                      Нормално е ако това е вода, а не нафта. Отвътре в кошницата имаше ли боклук? Огледай отново за течове около нафтовата помпа. Ако двигателя и помпата са ти мръсни и само някъде лъщи метал означава че там тече нафта. Огледай и за маркучите на нафтата, доста често се напукват, а този дизел с който караме съхне бързо и не оставя петна. Колата след като запали, стабилно ли работи или прекъсва?
                      колата се държи перфектно след като запали.върви идеално и перфектно ускорение след 3000 об/мин.утре ще огледам помпата а колкото до водата мисля че ако беше вода тя трябва да се изпари и да не седи мазно мазно.дали е възможно да смуче въздух от някоя от връзките защото кошницата не беше една от най чистите
                      fiat bravo 1.6 16v gt
                      fiat marea 1.9 8v jtd
                      fiat punto 1.7 td
                      fiat marea 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        Пали трудно защото няма компресия или влиза антифриз в цилиндрите. Случвало ми е се е два пъти, на TDS на BMW да гори антифриз без да надува маркучите и се оказа, че главата се пука в легло на всмукателен клапан. Когато запали няма проблем, но като го оставиш за малко по-дълго време се слива антифриз в цилиндрите и пали трудно. Също така пали трудно и от центровка, но щом изчезва антифриз...
                        Fiat Coupe 16V Turbo

                        Коментар


                          #13
                          Това "румолене" при този двигател заедно със симптомите идва най-често от водната помпа.Хвани вечер един фенер, защото така най-лесно се хваща, свети шайбата от горе и гледай дали има отклонение. Обикновено се вижда леко размазано, все едно гледаш бас говорител, ако се сещаш какво ти говоря.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            Това "румолене" при този двигател заедно със симптомите идва най-често от водната помпа.Хвани вечер един фенер, защото така най-лесно се хваща, свети шайбата от горе и гледай дали има отклонение. Обикновено се вижда леко размазано, все едно гледаш бас говорител, ако се сещаш какво ти говоря.
                            схванах.утре вечер ще пробвам
                            fiat bravo 1.6 16v gt
                            fiat marea 1.9 8v jtd
                            fiat punto 1.7 td
                            fiat marea 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              днес изчистих кошницата много старателно и я поставих пак на място.колата пак пали на 9-10 завъртане и нищо не се промени но ми направи впечатление че тръбичката за обратната нафта е 3-4 см по високо от от тръбичката която смуче нафтата.като бръкнах в резервоара видях че има нафта около 3 см един вид малко под нивото на тръбичката за обратната нафта.миналата седмица заредих 10л нафта и смених горивния филтър.колата започна да пали от четвърт и си казах че проблема е решен с смяната на филтъра.покарах някой друг километър и пак започна да се чуди.единственото което ми идва наум е че когато нафтата е малко и тръбата за обратното гориво не е потопена горивото от помпата започва да се връща обратно в резервоара а тръбата за обратната нафта да засмуква въздух и цялото въртене идва от нейното наваксване.споделете какво мислите.
                              fiat bravo 1.6 16v gt
                              fiat marea 1.9 8v jtd
                              fiat punto 1.7 td
                              fiat marea 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X