Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило гори масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Въобще не е така,но да не изкривяваме темата на колегата.За 0 и 5в40 трябва и да си със заводските хлабини.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #32
      FGRC,изказваш, се без да вникнеш в смисъла и спецификациите на маслата.дали ще караш с 0-40,5-40 или 10-40,няма никаква разлика във вискозитета на загрял мотор,не обаче така стоят нещата на студен-там с 0-40 сутрин е доста по-рядко от 10-40 и именно това улеснява старта.ето защо хлабините не играят роля.виж ако говорим за 5-30,там вече щях да се съглася с теб.иначе освен вискозитета тези масла се различават и във структурата и класификационния клас,но това е друга тема.

      Коментар


        #33
        Е сам стигна до истината,като ти е хлабав мотора сутрин не е ли по добре да е малко по висок вискозитета.Ти говориш за загрял мотор но по важно е мазането на студения мотор.А защо има според теб 0в30,5в30,20в20,20в50.10в60,15в40 и т.н.Когато мотора е на малко пробег/до 100к/ съм съгласен ама над 200к е редно малко по висок вискозитет.Зависи и в какви климатични условия се експлоатира автомобила.Производителите обикновенно дават маслата според температурата а не според пробега,но той също е от глямо значение.За БГ 10в40,60 мисля,че е най подходящо,но всеки има право на избор.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #34
          аз пък си мисля ,че ти стигна до отговора-ако ще и на 500к да е мотора,най-важно за всеки мотор е доброто мазане при т.нар. сух старт.това мазане е най-добро с по-рядко масло,тъй като маслото достига по-бързо до лагерите,а там хлабината е около 4 стотни,така,че нали се сещаш ,че по-гъстото масло по-бавно ще достигне и т.н.да не говорим,че едното масло е синтетично,а другото е полусинтетика.

          Коментар


            #35
            А да го приключиме тоя спор,те първа няма да откриваме топлата вода.Всеки сам си избира маслото.Аз съм избрал 10в и съм доволен от мотора а и някъде бях снимал състоянието на клапаните/чистотата/на мотора.индекс /температура / кинематичен вискозитет0W / -30 / 3.85W / -25 / 3.810W / -20 / 4.115W / -15 / 5.620W / -10 / 5.6 Обърни внимание на кинематичния визкозитет/колко е разликата.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #36
              FGRC написа:
              А да го приключиме тоя спор,те първа няма да откриваме топлата вода.Всеки сам си избира маслото.Аз съм избрал 10в и съм доволен от мотора а и някъде бях снимал състоянието на клапаните/чистотата/на мотора.индекс /температура / кинематичен вискозитет0W / -30 / 3.85W / -25 / 3.810W / -20 / 4.115W / -15 / 5.620W / -10 / 5.6 Обърни внимание на кинематичния визкозитет/колко е разликата.
              Колеги благодарим за изчерпателната инфо за мазането,но някой ще помогне ли с проблема ми !Той продължава !
              Fiat Stilo 1.9 jtd

              Коментар


                #37
                Тои няма и да приключи без намесата на сервиз и почти сигурно със сваляне и ревизия на главата и сегментите.
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #38
                  eh4ev07 написа:
                  Тои няма и да приключи без намесата на сервиз и почти сигурно със сваляне и ревизия на главата и сегментите.
                  Е това е отговор,това исках да чуя.някои смятат ,че може да е проблем в турбото !
                  Fiat Stilo 1.9 jtd

                  Коментар


                    #39
                    Трябва да се огледа и диагностицира колата на място така от разстояние нищо сигурно не може да се каже но ако разхода се е появил в момента на скъсания ремък 99.99 % е сигурно че без подмяна на водачи няма да се разминеш...
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #40
                      Още ли не сте отворили този мотор ??? Колега, нали обясни, че разхода на масло се е появил непосредствено след късането на ангренажния ремък ... ?!?!? Ако наистина е така, отивай в сервиз и започвайте да сваляте главата. 100% има проблем някъде по нея. Има много варианти. Писането във форума няма да реши проблема. Просто отиди в сервиз и разглобете този мотор ...

                      Коментар


                        #41
                        yovo написа:
                        ...някои смятат ,че може да е проблем в турбото !
                        Ако беше от турбото до сега да ти е изгорило маслото и да ти е блокирал двигателя.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #42
                          Имам подобен проблем с горенето на масло . Наскоро взех Fiat Stilo 1.9 jtd 115 hp хечбек . Когато я взех беше ниско нивото на маслото , долях , но после пак намаля. Реших да я засека , примерно , при чека на системата ми показа 2 от 6 черни точки за маслото , долях и станаха 4 , след около 400 километра падна пак на 2 , вероятно е изгорила някъде към 300-400 мл масло за 400 километра , влизах под нея , течове не забелязах. Когато я взех ми казаха , че е сменяно наскоро маслото , даже не знам какво масло е ... Колата има мощност , макар , че нямам с какво да сравня , досега съм карал най-много 75 коня , и то Голф , нямат нищо общо .... Не пуши много , само понякога забелязвам пушек... Общо взето това е малкото информация която имам засега . Някакви предположения?
                          Fiat Stilo 1,9 jtd

                          Коментар


                            #43
                            Вдигни и виж има ли много масло във въздушния път. Вероятно гори от турбината
                            Powered by Emzo

                            Коментар


                              #44
                              А ако е турбото , какви са вариантите?
                              Fiat Stilo 1,9 jtd

                              Коментар


                                #45
                                Интересно ми е какво се е оказало на колегата по-горе , но пусти лош навик да се пускат теми и да не се дават решения.... Разрешил си проблема - напиши , може да се окаже полезно за някой друг! Да не се блъска с проблеми и догадки!
                                Fiat Stilo 1,9 jtd

                                Коментар

                                Working...
                                X