Въобще не е така,но да не изкривяваме темата на колегата.За 0 и 5в40 трябва и да си със заводските хлабини.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило гори масло
Collapse
X
-
FGRC,изказваш, се без да вникнеш в смисъла и спецификациите на маслата.дали ще караш с 0-40,5-40 или 10-40,няма никаква разлика във вискозитета на загрял мотор,не обаче така стоят нещата на студен-там с 0-40 сутрин е доста по-рядко от 10-40 и именно това улеснява старта.ето защо хлабините не играят роля.виж ако говорим за 5-30,там вече щях да се съглася с теб.иначе освен вискозитета тези масла се различават и във структурата и класификационния клас,но това е друга тема.
Коментар
-
Е сам стигна до истината,като ти е хлабав мотора сутрин не е ли по добре да е малко по висок вискозитета.Ти говориш за загрял мотор но по важно е мазането на студения мотор.А защо има според теб 0в30,5в30,20в20,20в50.10в60,15в40 и т.н.Когато мотора е на малко пробег/до 100к/ съм съгласен ама над 200к е редно малко по висок вискозитет.Зависи и в какви климатични условия се експлоатира автомобила.Производителите обикновенно дават маслата според температурата а не според пробега,но той също е от глямо значение.За БГ 10в40,60 мисля,че е най подходящо,но всеки има право на избор.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
аз пък си мисля ,че ти стигна до отговора-ако ще и на 500к да е мотора,най-важно за всеки мотор е доброто мазане при т.нар. сух старт.това мазане е най-добро с по-рядко масло,тъй като маслото достига по-бързо до лагерите,а там хлабината е около 4 стотни,така,че нали се сещаш ,че по-гъстото масло по-бавно ще достигне и т.н.да не говорим,че едното масло е синтетично,а другото е полусинтетика.
Коментар
-
А да го приключиме тоя спор,те първа няма да откриваме топлата вода.Всеки сам си избира маслото.Аз съм избрал 10в и съм доволен от мотора а и някъде бях снимал състоянието на клапаните/чистотата/на мотора.индекс /температура / кинематичен вискозитет0W / -30 / 3.85W / -25 / 3.810W / -20 / 4.115W / -15 / 5.620W / -10 / 5.6 Обърни внимание на кинематичния визкозитет/колко е разликата.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:А да го приключиме тоя спор,те първа няма да откриваме топлата вода.Всеки сам си избира маслото.Аз съм избрал 10в и съм доволен от мотора а и някъде бях снимал състоянието на клапаните/чистотата/на мотора.индекс /температура / кинематичен вискозитет0W / -30 / 3.85W / -25 / 3.810W / -20 / 4.115W / -15 / 5.620W / -10 / 5.6 Обърни внимание на кинематичния визкозитет/колко е разликата.Fiat Stilo 1.9 jtd
Коментар
-
Още ли не сте отворили този мотор ??? Колега, нали обясни, че разхода на масло се е появил непосредствено след късането на ангренажния ремък ... ?!?!? Ако наистина е така, отивай в сервиз и започвайте да сваляте главата. 100% има проблем някъде по нея. Има много варианти. Писането във форума няма да реши проблема. Просто отиди в сервиз и разглобете този мотор ...
Коментар
-
yovo написа:...някои смятат ,че може да е проблем в турбото !Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Имам подобен проблем с горенето на масло . Наскоро взех Fiat Stilo 1.9 jtd 115 hp хечбек . Когато я взех беше ниско нивото на маслото , долях , но после пак намаля. Реших да я засека , примерно , при чека на системата ми показа 2 от 6 черни точки за маслото , долях и станаха 4 , след около 400 километра падна пак на 2 , вероятно е изгорила някъде към 300-400 мл масло за 400 километра , влизах под нея , течове не забелязах. Когато я взех ми казаха , че е сменяно наскоро маслото , даже не знам какво масло е ... Колата има мощност , макар , че нямам с какво да сравня , досега съм карал най-много 75 коня , и то Голф , нямат нищо общо .... Не пуши много , само понякога забелязвам пушек... Общо взето това е малкото информация която имам засега . Някакви предположения?Fiat Stilo 1,9 jtd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар