FGRC написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило гори масло
Collapse
X
-
Fiat Stilo 1.9 jtd
-
[/quote]Колеги вие направо ме учудвате със съмненията си.[/quote]Виж, въпроса не е в това дали са ти сменили ремъците или не, а в това дали наистина си скъсал ангренажния ремък. Най-вероятно ангренажния ремък не е бил скъсан. Не знам защо са ти дали такава диагноза. - Ти видя ли с очите си как въпросния скъсан пистов ремък се е увил в ангренажния и е скъсал и него ??? (практически няма как да стане, защото ангренажният ти ремък е затворен и закрит с пластмасови капаци) - Тези въпросни майстори, как точно дадоха диагнозата за скъсания ангренажен ремък ?За да не говорим напразно, ти казвам така: Ако си имал скъсан ангренажен ремък и просто сте го сменили "колата ти няма да работи по никакъв начин нормално". Или, това, че ти гори масло няма нищо общо с това което цитираш като ситуация в момента. Търси проблема с маслото в нещо друго. А това друго може да са няколко неща: турбо, течове, гумички на клапани, сегменти. Течовете ги изключи ако от колата ти излиза светло син пушек.
Коментар
-
Колега май си пострадал от добронамерени майстори. Ти знаеш ли че ако скъсаш ангренажен ремък за секунди двигателят ще стане ермомелка и ремонта ще е кажи речи основен ... ще купиш нови клапани и една камара още части.. Главата ще е леш. Търси проблема другаде. извади тръбата за въздуха към студената част на турбото... провери за големи хлабини перката.. виж има ли много масло по турбопътищата..
Коментар
-
забравяме темата за агренажа,мен ме притеснява маслото .Теч нямам със сигурност,а турбото правеше проблеми,но направиха профилактика и почистване и сега е супер.Веднъж бях прелял маслото над максимума и може някой сегмент да е заминал,но ако е така пак трябва ремонт на двигателя ,нали ?въпроса е как да съм сигурен какъв е проблема и да не давам пари на вятъра .Това е !Колеги вие направо ме учудвате със съмненията си.[/quote]Виж, въпроса не е в това дали са ти сменили ремъците или не, а в това дали наистина си скъсал ангренажния ремък. Най-вероятно ангренажния ремък не е бил скъсан. Не знам защо са ти дали такава диагноза. - Ти видя ли с очите си как въпросния скъсан пистов ремък се е увил в ангренажния и е скъсал и него ??? (практически няма как да стане, защото ангренажният ти ремък е затворен и закрит с пластмасови капаци) - Тези въпросни майстори, как точно дадоха диагнозата за скъсания ангренажен ремък ?За да не говорим напразно, ти казвам така: Ако си имал скъсан ангренажен ремък и просто сте го сменили "колата ти няма да работи по никакъв начин нормално". Или, това, че ти гори масло няма нищо общо с това което цитираш като ситуация в момента. Търси проблема с маслото в нещо друго. А това друго може да са няколко неща: турбо, течове, гумички на клапани, сегменти. Течовете ги изключи ако от колата ти излиза светло син пушек.[/quote]Fiat Stilo 1.9 jtd
Коментар
-
nsn написа:колега когато се скъсаха ремъците ти как отиде до сервиза:-на самоход-с дърпане/пътна помощFiat Stilo 1.9 jtd
Коментар
-
evgeni85 написа:е значи не си скъсал ангренажния.. Двигателя се самогаси при аварии и най вероятно щом генератора е спрял да произвежда електричество компютъра влиза в режим и гаси мотора..Fiat Stilo 1.9 jtd
Коментар
-
FGRC написа:Няма как да е сегмент освен ако го е счупил в този момент.Турбото вероятно е проблема за маслото.10W40 въобще не е кощунство и проблема не е в маслото.Повечето колеги карат с този вискозитет но проблеми нямат.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар