Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило гори масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    FGRC написа:
    Колега каква сума плати за ремонта.Колко масло гори и как го засичаш.Ти даваш някаква информация,която е несъвместима с реалноста или си някакъв голям късметлия или нещо с агренажния ремък не си разбрал.Ти видя ли го,че е скъсан АГРЕНАЖНИЯТ РЕМЪК.Сам ли отиде до сервиза и те ли ти казаха за тези поражения.
    Колеги вие направо ме учудвате със съмненията си.За смяната на ремъците платих 400 лева ,а присъствах лично на смяната.Единствено не смениха ролката на коляновият вал,която смених в последствие.Пред мен я запалиха колата за проба ,дали работи и слава богу -да !Гори на 5 000 км 3 литра масло ,а започна да го прави изведнъж.Смених 5-40 с 10-40 ,като мислех ,че ще се подобри,но уви.Колата има ряз ,като на магистралата стигам до 180-190 км,без проблеми,само пуши масло,но не винаги когато се форсира.Когато е на ниски обороти,няма проблем.Незнам дали съм късметлия,но това е истината,ако ли не ,за каво да пиша тука с въпросителни.
    Fiat Stilo 1.9 jtd

    Коментар


      #17
      [/quote]Колеги вие направо ме учудвате със съмненията си.[/quote]Виж, въпроса не е в това дали са ти сменили ремъците или не, а в това дали наистина си скъсал ангренажния ремък. Най-вероятно ангренажния ремък не е бил скъсан. Не знам защо са ти дали такава диагноза. - Ти видя ли с очите си как въпросния скъсан пистов ремък се е увил в ангренажния и е скъсал и него ??? (практически няма как да стане, защото ангренажният ти ремък е затворен и закрит с пластмасови капаци) - Тези въпросни майстори, как точно дадоха диагнозата за скъсания ангренажен ремък ?За да не говорим напразно, ти казвам така: Ако си имал скъсан ангренажен ремък и просто сте го сменили "колата ти няма да работи по никакъв начин нормално". Или, това, че ти гори масло няма нищо общо с това което цитираш като ситуация в момента. Търси проблема с маслото в нещо друго. А това друго може да са няколко неща: турбо, течове, гумички на клапани, сегменти. Течовете ги изключи ако от колата ти излиза светло син пушек.

      Коментар


        #18
        Колега май си пострадал от добронамерени майстори. Ти знаеш ли че ако скъсаш ангренажен ремък за секунди двигателят ще стане ермомелка и ремонта ще е кажи речи основен ... ще купиш нови клапани и една камара още части.. Главата ще е леш. Търси проблема другаде. извади тръбата за въздуха към студената част на турбото... провери за големи хлабини перката.. виж има ли много масло по турбопътищата..
        Powered by Emzo

        Коментар


          #19
          забравяме темата за агренажа,мен ме притеснява маслото .Теч нямам със сигурност,а турбото правеше проблеми,но направиха профилактика и почистване и сега е супер.Веднъж бях прелял маслото над максимума и може някой сегмент да е заминал,но ако е така пак трябва ремонт на двигателя ,нали ?въпроса е как да съм сигурен какъв е проблема и да не давам пари на вятъра .Това е !Колеги вие направо ме учудвате със съмненията си.[/quote]Виж, въпроса не е в това дали са ти сменили ремъците или не, а в това дали наистина си скъсал ангренажния ремък. Най-вероятно ангренажния ремък не е бил скъсан. Не знам защо са ти дали такава диагноза. - Ти видя ли с очите си как въпросния скъсан пистов ремък се е увил в ангренажния и е скъсал и него ??? (практически няма как да стане, защото ангренажният ти ремък е затворен и закрит с пластмасови капаци) - Тези въпросни майстори, как точно дадоха диагнозата за скъсания ангренажен ремък ?За да не говорим напразно, ти казвам така: Ако си имал скъсан ангренажен ремък и просто сте го сменили "колата ти няма да работи по никакъв начин нормално". Или, това, че ти гори масло няма нищо общо с това което цитираш като ситуация в момента. Търси проблема с маслото в нещо друго. А това друго може да са няколко неща: турбо, течове, гумички на клапани, сегменти. Течовете ги изключи ако от колата ти излиза светло син пушек.[/quote]
          Fiat Stilo 1.9 jtd

          Коментар


            #20
            Еми може и сегмент да е... ама на турбината приятелю... почни от там..
            Powered by Emzo

            Коментар


              #21
              evgeni85 написа:
              Еми може и сегмент да е... ама на турбината приятелю... почни от там..
              Благодаря ви много !Ще я видим тази турбина,направо ми разказа игрите това турбо за няклко месеца.Казват ,че е слабото място на Стилото !Мерси много
              Fiat Stilo 1.9 jtd

              Коментар


                #22
                И да знаеш..да наливаш 10-40 на стило е кущунство. Не е слабо мястото турбината..просто трябва всичко да е изправно по колата особено мазането
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #23
                  evgeni85 написа:
                  И да знаеш..да наливаш 10-40 на стило е кущунство. Не е слабо мястото турбината..просто трябва всичко да е изправно по колата особено мазането
                  Ок,ще се изповядам .
                  Fiat Stilo 1.9 jtd

                  Коментар


                    #24
                    Няма как да е сегмент освен ако го е счупил в този момент.Турбото вероятно е проблема за маслото.10W40 въобще не е кощунство и проблема не е в маслото.Повечето колеги карат с този вискозитет но проблеми нямат.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #25
                      колега когато се скъсаха ремъците ти как отиде до сервиза:-на самоход-с дърпане/пътна помощ
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #26
                        nsn написа:
                        колега когато се скъсаха ремъците ти как отиде до сервиза:-на самоход-с дърпане/пътна помощ
                        На магистралата започна да мирише на изгоряла гума,и все едно се откъртваха парченца гума и удряха по купето,но не обърнахме внимание.След около 20 км при около 110 км в час се чу скъсване последвало от моментално изклучване на двигателя и компутъра показа авария ,да отидем до сервиз.Разбира се повикахме пътна помощ съвсем спокойни,понеже имах каско,но се оказа ,че то покрива до 25 км а другото се плаща.Ше я запомня моята първа пътна помощ.Това беше !
                        Fiat Stilo 1.9 jtd

                        Коментар


                          #27
                          е значи не си скъсал ангренажния.. Двигателя се самогаси при аварии и най вероятно щом генератора е спрял да произвежда електричество компютъра влиза в режим и гаси мотора..
                          Powered by Emzo

                          Коментар


                            #28
                            evgeni85 написа:
                            е значи не си скъсал ангренажния.. Двигателя се самогаси при аварии и най вероятно щом генератора е спрял да произвежда електричество компютъра влиза в режим и гаси мотора..
                            Точно така прав си ,компутъра показа "гасене на мотор" ,но ремъка все пак се беше скъсал,беше и доста стар вече-3 000 км над километрите си.Така че малкият дявол,но сега ме притеснява горенето на масло .В цялото купе мирише ,все едно карам лада или жигули.
                            Fiat Stilo 1.9 jtd

                            Коментар


                              #29
                              FGRC написа:
                              Няма как да е сегмент освен ако го е счупил в този момент.Турбото вероятно е проблема за маслото.10W40 въобще не е кощунство и проблема не е в маслото.Повечето колеги карат с този вискозитет но проблеми нямат.
                              Аз подкрепям мнението, че 10W40 за Стило дизел си е кущунство или 5W40 или 0W40.
                              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                              Коментар


                                #30
                                аз също карам само 5w40 и подкрепям.зимата 10w40 си е мъчение за стартера на студен мотор

                                Коментар

                                Working...
                                X