Чаве, благодаря за отговора.Мога ли да разкача маркуча на картерната вентилация (този, който идва от каттера) и да го оставя да виси? Идеята ми е да видя дали ще спре да омаслява.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
теч на масло?????
Collapse
X
-
Тогава ще почне да тече от капака на клапаните и ще омаже всичко.Мисля ,че един маслен сепаратор м/у капака на клапаните и турбината ще подобри нещата.Маркуча от капака в сепаратора и от там в атмосферата а дупката на маркуча м/у филтъра и турбината я запушваш защото ще дърпа въздух след дебитомера и няма да са му верни показанията.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
http://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=1145ето малко информация! дано е полезна!brava 1.6(avtomatik) R.I.P.\ АР 147 1.9JTD
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/files/egr_152.png дано вече се ориентираш!brava 1.6(avtomatik) R.I.P.\ АР 147 1.9JTD
Коментар
-
emzo написа:Аз ще ти кажа ама едва ли ще го направиш.Трябва ти ново тротъл боди и да решиш дали искаш картерна вентилация или не.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар