Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
теч на масло?????
Collapse
X
-
Картерната аз не бих я пипал. Тротъл бодито може да се разглоби и да се ремонтира. Някои направо махат клапата и затапват всичко, но при гасене се раздрусва в повече мотора и с времето и други неща ще заминат.Идеята на картерната не е само екология, но и да има под налягане в картера..... При турбо мотор е много лошо когато има увеличено налягане в картера, маслото спира да минава от точка А към точка Б и натам е ясно
Коментар
-
Изкривява ли се, какво точно се получава не знам, но колкото и силикон да сложиш пак омаслява там.Евентуално някаква гарнитура ако се измисли. Другото място, откъдето омаслява е дупката на остта , която движи клапата, като се получи по-голям луфт.Клапата не бих я махнал, че като му думне турбото някой ден, бая зор ще види да я изгаси.Картерната има и друга цел, но пак да се повторя, че тук в този форум, не се стигна до единодушно мнениеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Имам подобен проблем на Брава JTD. Дори и да е картерна вентилация, не би трябвало да излиза на вън. По-скоро маслото трябва да влезе във всмукателните колектори.Не мога да разбера от къде тече. Ако това ще те успокои, моята кола е като лейка. Тече от скоростите, тече някъде между главата и блока, къде ли не.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Имам подобен проблем на Брава JTD. Дори и да е картерна вентилация, не би трябвало да излиза на вън. По-скоро маслото трябва да влезе във всмукателните колектори.Не мога да разбера от къде тече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар