Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.9Д 1996г. Не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.9Д 1996г. Не пали

    Та проблема е мноооого гаден. Пали когато си поиска, някой път пали с пипането а някой път скапва 2 акомулатора и неще да запали НО ако се бутне на 50см (едно превъртане пали). Проверих да не връща нафта, дали отваря клапана НО там срещнах малко затруднение, в помпата отиват 3 кабела: Черен, Жълт и Розов. Черния е маса, Жълтия трябва да е за клапана а розовия за Имобилайзера. На жълтия идват 12В. от имобилайзера излизат някъде към 9-10В.Но интересното е че пали от четвърт с БУТАНЕ, Защо? Скапа ме тая кола направо ми се реве. не дай боже да угаснеш на кръстовище и да не ще да запали, СРАМ< СРАМ. Моля Ви помогнете с идей!!!Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    В България има запас от идиоти за 150г.

    #2
    Що не почнеш с почистване и притягане на кабелите на стартера, масите на двигателя и купето и буксите на АБ.Често ли се случва да я палиш на бутане? Има ли много дим отзад? Пробвал ли си да я бутнеш напред 1 метър и така да палиш с ключа?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Що не почнеш с почистване и притягане на кабелите на стартера, масите на двигателя и купето и буксите на АБ.Често ли се случва да я палиш на бутане? Има ли много дим отзад? Пробвал ли си да я бутнеш напред 1 метър и така да палиш с ключа?
      Да често се случва. Винаги пробвам първо на стартер, ако не запали тогава бутам. Почистил съм всички букси. не иска да запали ако въртя и на стартер. От ауспуха не изкарва нищо, двигателят е добър ако запали пали от четвърт, но АКО.Мисля че е от шибания имобилайзер но не знам как да го махна
      В България има запас от идиоти за 150г.

      Коментар


        #4
        Проблема много прилича на моя, но решението може и да е друго. Ако ти се чете ето : http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101027Иначе на кратко проблема при мен бе в спойки на екуто. Бърз тест на проблема: когато не иска да запали не я мъчи, намери си някой да върти на стартер, а ти с малко чукче примерно / аз го правех с клещи / , чукваш по екуто докато той върти. Прави го на различни места, че не се знае коя спойка може да е. Ако запали - съм на прав път. После е сравнително лесно.Успех.
        Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

        Коментар


          #5
          Аз пък имам основание да смятам че имаш проблем с ГНП-то.Проблема е много гаден защото като запали колата си работи нормално,но на стартер неще да запали.В повечето случаи успявам със пренастройване да докарам пусковите така че проблема да изчезне.Има случай когато става дума за големи износвания и само със смяна на разпределителната секция може да се направи нещо.Успех!п.с.Не изключвам напълно проблем със имото,но в такъв случай не би запалила и на бутане.Важно е да се разбере колко спада напрежението когато се върти на стартер.Това може да сбърка работата на имото.Иначе прави ли разлика между студен старт и топъл старт?Иначе имото може да се премахне дори го препоръчвам.Имам доверен човек във Козлудуй виждам че си от Лом ако се наложи може да потърсиш помощ при него.Когато изкоменритам със него проблема вече може да кажа твърдо дали е ГНП или не.Ако е то той може да го свали и да го прати за ревизия.

          Коментар


            #6
            Така :1. оня ден беше много студено сутринта и запали от раз. Не прави разлика между студена и топла. даже в повечето случай май по често не ска да пали когато е работила. Абе много шибан проблем. прочетох темта а колегата но проблема не е като моя. моята пали с бутане на 2 метра. Днес след поредното Не запалване пробвах да я запаля като въртя на стартер по един сериозен байр и най интересното е че не запали. следкато отпуснах стартера запали. Развих болтовете на стартера и почистих всички клеми, итн. но пак не ще да пали веки път. Мисля , че е имобилайзера щото днес следобед го карах с един 85А акомулатор варта който е за каране на стартер и не ми правеше ядове. Пробвах фо над 100пъти всеки път палеше. А с нейният си акоулатор 72А стартера върти като луд но няма палене, сложих Вартата и запали от раз. А сега де.
            В България има запас от идиоти за 150г.

            Коментар


              #7
              Пиша на тъмно. Сори зза грешките.
              В България има запас от идиоти за 150г.

              Коментар


                #8
                просто се шашка имото,защото имаш голям пад на напрежение с твоя акумулатор

                Коментар


                  #9
                  До колкото разбирам не си пробвал с почукването на екуто, за което ти препоръчах. Аз също си мислех , че е имото , защото от ауспуха не миришеше на нафта и си викам върти като бесна, а отзад няма нищо. Аз също палех от 10 метра на дърпане / ако си прочел темата ми / , но явно в един момент хлабината в спойката стана много голяма. Принципно студена палеше супер лесно, но загрееше ли......чукчето и бой.
                  Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                  Коментар


                    #10
                    OptimusMaximus написа:
                    До колкото разбирам не си пробвал с почукването на екуто, за което ти препоръчах. Аз също си мислех , че е имото , защото от ауспуха не миришеше на нафта и си викам върти като бесна, а отзад няма нищо. Аз също палех от 10 метра на дърпане / ако си прочел темата ми / , но явно в един момент хлабината в спойката стана много голяма. Принципно студена палеше супер лесно, но загрееше ли......чукчето и бой.
                    Много те моля кажи къде е това се намира имобилайзера та да го сваля и повторя спойките. От 2 дена не е правила номера но не съм сигурен дали няма да го направи.
                    В България има запас от идиоти за 150г.

                    Коментар


                      #11
                      На твоята кола незнам къде се намира екуто, но едва ли е трудно да го намериш. Нека някой, който чете темата и знае да пише.Ще потърся в нета да видя дали мога да открия нещо.
                      Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                      Коментар


                        #12
                        kretio74 написа:
                        OptimusMaximus написа:
                        До колкото разбирам не си пробвал с почукването на екуто, за което ти препоръчах. Аз също си мислех , че е имото , защото от ауспуха не миришеше на нафта и си викам върти като бесна, а отзад няма нищо. Аз също палех от 10 метра на дърпане / ако си прочел темата ми / , но явно в един момент хлабината в спойката стана много голяма. Принципно студена палеше супер лесно, но загрееше ли......чукчето и бой.
                        Много те моля кажи къде е това се намира имобилайзера та да го сваля и повторя спойките. От 2 дена не е правила номера но не съм сигурен дали няма да го направи.
                        Под кормилния механизам,трябва да е жьлта кутия.Ако няма такава там,проследяваш кабела от антенния обръ4 който се намира острани на клемореда.
                        Fiat palio 1.7td

                        Коментар


                          #13
                          Самия имобилайзер е на помпата и поставен така че да не можеш да го пипаш без нейното сваляне!Успех!

                          Коментар


                            #14
                            Махнах имото и проблема се реши. срещу 80 кинта в сервиз ми свалиха помпата махнаха имото и зацепиха после всичко. сега колата е ток и жица. Оня ден в големия студ запали с един подгрев и 1/4 оборот.
                            В България има запас от идиоти за 150г.

                            Коментар


                              #15
                              Честито!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X