Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

HDI пуши сиво на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    HDI пуши сиво на празен ход

    Колата не е фиат, пежо е, но питам тук че в пежо форума няма разбиращи хора.Мотора е 1.4 HDI. Забелязах че при работа на празен ход за загрял мотор излиза пушек отзад- не е черно, а по скоро сиво и се носи на страни от колата и е видим на светлината на фаровете. Като му дам яко газ обаче почти не забелязвам да има пушек.ЕГР- клапана съм го запушил, смукателния колектор го почистих малко че беше пълен с черна гняс.Масло не гори- за 2500 км не забелязвам да е намаляло.Антифриза не мърда.Разхода на гориво му е много добърКато го взех му сипах една опаковка добавка на ProTec за почистване на комънрейл дюзи.Колата няма грешки записани.Възможно ли е да е от дебитомера? Вижда ми се зацапан вътре
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Колега ако имаш излишни средства мини през сервиза в който аз работя на Пежо в люлин . Със сигурност момчетата , ще ти кажат от какво е как е и цена за ремонта и чак тогава ти ще решиш да го правиш или не а не да гадаеш..
    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

    Коментар


      #3
      Ibiza написа:
      Колега ако имаш излишни средства мини през сервиза в който аз работя на Пежо в люлин . Със сигурност момчетата , ще ти кажат от какво е как е и цена за ремонта и чак тогава ти ще решиш да го правиш или не а не да гадаеш..
      Е то ако е за ходене в сервиза Шахънов от ТСК1 ми е приятел така че по добре там да ида.Ама ми е интересно от какво се получава.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        колега,случайно да мирише на неизгоряла нафта този пушек?
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          Намери някой авер с такова Пежо и си менкайте дюзите за ден-два.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Ами има един такъв особен мирис, но не е баш лютиво като неизгоряла нафта.Днес сутринта на светло го загледах- пушека не е сив, а е светло черен.Изпушва много (прави облак) ако при тръгване го настъпя с газ до долу. Като е в движение не пуши дори с целата газ.Това с дюзите едва ли ще го правя, много кофти се вадят.Дебитомера ми е такъв като на снимката. Може ли да го напръскам с нещо да го почистя че е много мръсен?
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Има 2 вида разбирания по въпроса 1. да, можеш, с подходящия спрей2. не, ще му е*еш ма*матасам си избирай
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Този пушек, за който говориш няма да е от дебитомера. И нов да сложиш, ще е същата работа, сигурен съм. Само може да подобри динамиката новия дебитомер. Според мен първо виж дюзите при специалист. Ако няма проблем с тях, провери и компресията. Карам и ХДИ, но не съм имал подобни терзания досега.
                Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                Коментар


                  #9
                  Защо да не може да е от дебитомера? При разкачен (повреден) дебитомер компютъра приема постоянна стойност от 3V и съответно буха повече гориво точно в ниските обороти и колата се ’изстрелва’ при тръгване и е спъната във високите.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Я погледни картерната вентилация и турбината за масло. Не съм сигурен дали при теб ЕГР-а не подава инфо към ЕКУ-то за въдух.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Re: HDI пуши сиво на празен ход

                      wwalker написа:
                      Защо да не може да е от дебитомера? При разкачен (повреден) дебитомер компютъра приема постоянна стойност от 3V и съответно буха повече гориво точно в ниските обороти и колата се ’изстрелва’ при тръгване и е спъната във високите.
                      Ти въобще четеш ли какво е писал колегата?
                      infineon написа:
                      .... Забелязах че при работа на празен ход за загрял мотор излиза пушек отзад-.........
                      Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                      Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                      Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                      Коментар


                        #12
                        банков е прав,при запушена картерна вентилация се появява светъл пушек,дали е от това не се знае.

                        Коментар


                          #13
                          Тази вечер откачих дебитомера и покарах така.Резултата е че на празен ход пак забелязвам дим на светлината на фаровете като изфорсирам. Обаче сега в движение изобщо не пуши, дори като тръгвам с педал до долу.В ниските обороти даже ми се струва че повече дърпа, обаче след 2700 оборота умира.А най странното е че нито лампата за грешка светна, нито в екуто е записало грешка за липсващия дебитомер.Маркуча за картерната вентилация е чист, обаче в капака на главата има нещо като сепаратор дето не го знам дали не се е задръстило.Как влияе картерната вентилация на пушенето, че нещо не мога да си го обясня?
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            при запушена картерна вентилация,картерните газове не могат да излязат в следствие на което се увеличава много картерното налягане и газовете достигат до горивната камера.по този начин се влошава горивния процес и мотора започва да пуши бяло,но не само на ниски обороти.последния ти пост ме кара да те накарам да си провериш втулките на турбото,защото явно от там ти идва проблема.

                            Коментар


                              #15
                              Турбината я гледах, не забелязах луфт на оста, пък и маслото не мърда, тъй че не мисля че е втулки.Забелязах също че преди с дебитомера колата показваше разход на място 0.9-1.2 литра на час, което ми се виждаше нереално. Без дебитомер стои на 0.3- 0.4л/ч. За сравнение пунтото дето беше почти същата кубатура показваше около 0.35 л/ч.Според мен без дебитомер компа пуска по малко гориво и затова колата не пуши, но и хич не върви, следователно проблема е в дебитомера или бъркам?
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X