Колата не е фиат, пежо е, но питам тук че в пежо форума няма разбиращи хора.Мотора е 1.4 HDI. Забелязах че при работа на празен ход за загрял мотор излиза пушек отзад- не е черно, а по скоро сиво и се носи на страни от колата и е видим на светлината на фаровете. Като му дам яко газ обаче почти не забелязвам да има пушек.ЕГР- клапана съм го запушил, смукателния колектор го почистих малко че беше пълен с черна гняс.Масло не гори- за 2500 км не забелязвам да е намаляло.Антифриза не мърда.Разхода на гориво му е много добърКато го взех му сипах една опаковка добавка на ProTec за почистване на комънрейл дюзи.Колата няма грешки записани.Възможно ли е да е от дебитомера? Вижда ми се зацапан вътре
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
HDI пуши сиво на празен ход
Collapse
X
-
HDI пуши сиво на празен ход
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Ibiza написа:Колега ако имаш излишни средства мини през сервиза в който аз работя на Пежо в люлин . Със сигурност момчетата , ще ти кажат от какво е как е и цена за ремонта и чак тогава ти ще решиш да го правиш или не а не да гадаеш..http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами има един такъв особен мирис, но не е баш лютиво като неизгоряла нафта.Днес сутринта на светло го загледах- пушека не е сив, а е светло черен.Изпушва много (прави облак) ако при тръгване го настъпя с газ до долу. Като е в движение не пуши дори с целата газ.Това с дюзите едва ли ще го правя, много кофти се вадят.Дебитомера ми е такъв като на снимката. Може ли да го напръскам с нещо да го почистя че е много мръсен?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Този пушек, за който говориш няма да е от дебитомера. И нов да сложиш, ще е същата работа, сигурен съм. Само може да подобри динамиката новия дебитомер. Според мен първо виж дюзите при специалист. Ако няма проблем с тях, провери и компресията. Карам и ХДИ, но не съм имал подобни терзания досега.Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
Re: HDI пуши сиво на празен ход
wwalker написа:Защо да не може да е от дебитомера? При разкачен (повреден) дебитомер компютъра приема постоянна стойност от 3V и съответно буха повече гориво точно в ниските обороти и колата се ’изстрелва’ при тръгване и е спъната във високите.infineon написа:.... Забелязах че при работа на празен ход за загрял мотор излиза пушек отзад-.........Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
Тази вечер откачих дебитомера и покарах така.Резултата е че на празен ход пак забелязвам дим на светлината на фаровете като изфорсирам. Обаче сега в движение изобщо не пуши, дори като тръгвам с педал до долу.В ниските обороти даже ми се струва че повече дърпа, обаче след 2700 оборота умира.А най странното е че нито лампата за грешка светна, нито в екуто е записало грешка за липсващия дебитомер.Маркуча за картерната вентилация е чист, обаче в капака на главата има нещо като сепаратор дето не го знам дали не се е задръстило.Как влияе картерната вентилация на пушенето, че нещо не мога да си го обясня?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
при запушена картерна вентилация,картерните газове не могат да излязат в следствие на което се увеличава много картерното налягане и газовете достигат до горивната камера.по този начин се влошава горивния процес и мотора започва да пуши бяло,но не само на ниски обороти.последния ти пост ме кара да те накарам да си провериш втулките на турбото,защото явно от там ти идва проблема.
Коментар
-
Турбината я гледах, не забелязах луфт на оста, пък и маслото не мърда, тъй че не мисля че е втулки.Забелязах също че преди с дебитомера колата показваше разход на място 0.9-1.2 литра на час, което ми се виждаше нереално. Без дебитомер стои на 0.3- 0.4л/ч. За сравнение пунтото дето беше почти същата кубатура показваше около 0.35 л/ч.Според мен без дебитомер компа пуска по малко гориво и затова колата не пуши, но и хич не върви, следователно проблема е в дебитомера или бъркам?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар