nsn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD
Collapse
X
-
emzo написа:BO написа:Нафтата в България не е лоша и си е съвсем съизмерима с "вносната" такава.Дори в много случаи, поради географското ни положение, нафтата продавана тук е по-добра от други западноевропейски страни.щом пали значи не съм прекалил
Коментар
-
marmil написа:nsn написа:поискай някаква гаранция за дюзите,например за 6 месеца или 10000км но написана на хартия с подписи и печати,че колко хора изреваха с "ремонтирани дюзи" да не станеш поредната жертваBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Здравейте!НЕ писах нищо тия дни,защото чаках да дойдат дюзите от ремонт.Днес ми заявиха,че едната(която излезе лесно)е оправена,но другите три са с увредени щуцери (от въртенето).Било минимално,но въпреки това,не ставали вече.Утре ще се търсят три дюзи втора употреба.Излязоха без да се наложи да се късат,но при мен никога не стават нещата по лесния начин.И това ще мине. Споменах за масло в кулера-посъветвахте ме да почистя сепаратора и всички маркучи ,тръби и т.н.Наистина ще го направя.Искам да Ви благодаря за всички съвети и идеи.Научих много от Вас!Продължавайте да помагате!Пък ако някой има нужда от съвет или накаква информация свързана с пчеларство -с удоволствие ще помогнаПлаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
-
За щуцерите ако са повредени резбите има си флашки за това,и на мен ми се налаголо да оправям резби.Ако е по конусната част пак има лечение защото си мисля че тази щуцери могат да се демонтират а свалят ли се на стругар и всичко си идва на мястото.И по 20 лв. за бройка да ти вземе пак ще се спести много.Успех!!!
Коментар
-
Здравейте!По повод хлъзгането.За пръв път през живота ми,се поставих в ситуация ,в която нямам никакъв контрол над нещата.Пращам дюзите в Русе и от там ми отговарят,че конусната част във входа на щуцерите е деформирана.Става въпрос за стотни,но при високото налягане изпускало нафта.Кажете ми,как да знам дали ме пързалят,като аз съм в Свищов и няма как да проверя дали това е истина .Нищо друго не ми остава,освен да си купя други дюзи.Намерихме някакви уж дето работят добре за 500лв.И тях ще ги дам за диагностика,защото ако ги монтирам без проверка, може след 1 месец да ми се наложи пак да ги свалям.Новината е ,че от сервиза са правили някакъв анализ и са установили,че проблема с дюзите е от био дизел.Виждали (с микроскоп май)люспички от рапица.Био дизела бил някак по-мазен(или нещо такова) и като се спре мотора,при охлаждането на разпръсквачите ,се отлагало нещо лепкаво по тях.И така ,с времето се повреждали.В интерес на истината,те(дюзите)нямаха добри показатели и като купих колата,но биото спомогнало по-бързо да се повредят.Това е за днесИмаше момент,когато ми се искаше да пусна крика,когато майстора е под колата,но вече започнах да приемам нещата по-спокойноПлаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
-
Тя дюзата преди да се качи на стенд се почиства много старателно, никой няма да качи дюза на стенд за 200хил. с всичките ла.... по нея. Хората на които си дал дюзите би трябвало да имат щуцери.Много ми е интересно дали не са ти предложили те дюзи. В момента цените доста паднаха и рециклирани дюзи се намират по 250лв като всичко зависи от дюзата. Също така са длъжни да ти дадат разпечатка за всяка една дюза от стенда.
Коментар
-
НЕ става въпрос точно за онази част,която е с резба и се развива,а за самото тяло.Там имало деформации от напъните ни да ги завъртим.НЕ съм видял показанията на дюзите,защото от сервиза са се обадили по телефона,че са открили този проблем.Те не ми предлагат други-тогава силно бих се усъмнил в тяхната коректност.Минава ми мисълта да си ги взема и да ги пратя в БОШ.,но ако и от там ми кажат същото,тогава само ще загубя време и пари.Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
-
Днес купих 4 дюзи втора употреба по 175лв. едната, от ДИЗЕЛ-Пловдив.По телефона ми казаха,че са минали през стенд и че са добри)))).Не ми пратиха резултатите от стенда на хартия.Бяха ми обещали да ми ги пратят на имейла,но и това не направиха.На двете с маркер пише ОК,на третата 1,а на последната 2.Веднага им се обадих и те ми гарантираха(честна дума,че ще работят чудесно.Тия дни ще го почваме-източване на резервоара,смяна на горивен филтър,промиване на сепаратор, тръбопроводи и кулер.Ще проверим и ангренажния ремък(сега е много удобно).Това е за сега.Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
-
При бай Цанко.Говорих с тях по тел. и бяха любезни и ми отговориха на всички въпроси.Лошото е ,че при ваденето сме деформирали самото тяло на дюзата,а не щуцерите(дето се свалят).Както и да е.Взех други,даже очаквам днес вече да е готова и да си я прибирам,защото вече издивях без транспорт.Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар