Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    nsn написа:
    поискай някаква гаранция за дюзите,например за 6 месеца или 10000км но написана на хартия с подписи и печати,че колко хора изреваха с "ремонтирани дюзи" да не станеш поредната жертва
    А каква е гаранцията, че от помпата не излизат някакви финни стружки и са се натрупали в рейката а от там да запушват отново дюзите и пак да не работят?
    FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

    Коментар


      #62
      emzo написа:
      BO написа:
      Нафтата в България не е лоша и си е съвсем съизмерима с "вносната" такава.Дори в много случаи, поради географското ни положение, нафтата продавана тук е по-добра от други западноевропейски страни.
      от бензиностанция на лоша нафта не съм попадал, но и избягвам нонейм бензиностанциите.
      А дали може да си сигурен, че някога си карал с хубава нафта и можеш да различиш хубава от лоша нафта?Защото в момента горивата в БГ са като едно време в казармата. Бензинов Зил се движи на бензин и керосин, определено не работи добре и аз казвам на водача, че е прекалил с керосина. Отговора беше
      щом пали значи не съм прекалил

      Коментар


        #63
        marmil написа:
        nsn написа:
        поискай някаква гаранция за дюзите,например за 6 месеца или 10000км но написана на хартия с подписи и печати,че колко хора изреваха с "ремонтирани дюзи" да не станеш поредната жертва
        А каква е гаранцията, че от помпата не излизат някакви финни стружки и са се натрупали в рейката а от там да запушват отново дюзите и пак да не работят?
        гаранция никаква,но майстора който ще ремонтира дюзите ще забележи стружките(въобще ако ги има)и това е при условие че регулатора няма цедка
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #64
          Е той регулатора и да има цедка все си е тая. Неговата цедка го пази него самия, не пази дюзите.

          Коментар


            #65
            Здравейте!НЕ писах нищо тия дни,защото чаках да дойдат дюзите от ремонт.Днес ми заявиха,че едната(която излезе лесно)е оправена,но другите три са с увредени щуцери (от въртенето).Било минимално,но въпреки това,не ставали вече.Утре ще се търсят три дюзи втора употреба.Излязоха без да се наложи да се късат,но при мен никога не стават нещата по лесния начин.И това ще мине. Споменах за масло в кулера-посъветвахте ме да почистя сепаратора и всички маркучи ,тръби и т.н.Наистина ще го направя.Искам да Ви благодаря за всички съвети и идеи.Научих много от Вас!Продължавайте да помагате!Пък ако някой има нужда от съвет или накаква информация свързана с пчеларство -с удоволствие ще помогна
            Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

            Коментар


              #66
              За щуцерите ако са повредени резбите има си флашки за това,и на мен ми се налаголо да оправям резби.Ако е по конусната част пак има лечение защото си мисля че тази щуцери могат да се демонтират а свалят ли се на стругар и всичко си идва на мястото.И по 20 лв. за бройка да ти вземе пак ще се спести много.Успех!!!

              Коментар


                #67
                Щуцерите се свалят, да.

                Коментар


                  #68
                  От самото начало на темата си личи, че колегата го пускат по дългата пързалка с този ремонт.

                  Коментар


                    #69
                    Здравейте!По повод хлъзгането.За пръв път през живота ми,се поставих в ситуация ,в която нямам никакъв контрол над нещата.Пращам дюзите в Русе и от там ми отговарят,че конусната част във входа на щуцерите е деформирана.Става въпрос за стотни,но при високото налягане изпускало нафта.Кажете ми,как да знам дали ме пързалят,като аз съм в Свищов и няма как да проверя дали това е истина .Нищо друго не ми остава,освен да си купя други дюзи.Намерихме някакви уж дето работят добре за 500лв.И тях ще ги дам за диагностика,защото ако ги монтирам без проверка, може след 1 месец да ми се наложи пак да ги свалям.Новината е ,че от сервиза са правили някакъв анализ и са установили,че проблема с дюзите е от био дизел.Виждали (с микроскоп май)люспички от рапица.Био дизела бил някак по-мазен(или нещо такова) и като се спре мотора,при охлаждането на разпръсквачите ,се отлагало нещо лепкаво по тях.И така ,с времето се повреждали.В интерес на истината,те(дюзите)нямаха добри показатели и като купих колата,но биото спомогнало по-бързо да се повредят.Това е за днесИмаше момент,когато ми се искаше да пусна крика,когато майстора е под колата,но вече започнах да приемам нещата по-спокойно
                    Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                    Коментар


                      #70
                      На първо време да знаеш, че в нормалната нафта задължително вече има процент биодизел, на второ, тези отлагания ще се отмият все с някакъв препарат за почистване на дюзи. Дюзи нови без проблеми само от магазина...

                      Коментар


                        #71
                        Тя дюзата преди да се качи на стенд се почиства много старателно, никой няма да качи дюза на стенд за 200хил. с всичките ла.... по нея. Хората на които си дал дюзите би трябвало да имат щуцери.Много ми е интересно дали не са ти предложили те дюзи. В момента цените доста паднаха и рециклирани дюзи се намират по 250лв като всичко зависи от дюзата. Също така са длъжни да ти дадат разпечатка за всяка една дюза от стенда.

                        Коментар


                          #72
                          НЕ става въпрос точно за онази част,която е с резба и се развива,а за самото тяло.Там имало деформации от напъните ни да ги завъртим.НЕ съм видял показанията на дюзите,защото от сервиза са се обадили по телефона,че са открили този проблем.Те не ми предлагат други-тогава силно бих се усъмнил в тяхната коректност.Минава ми мисълта да си ги взема и да ги пратя в БОШ.,но ако и от там ми кажат същото,тогава само ще загубя време и пари.
                          Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                          Коментар


                            #73
                            Днес купих 4 дюзи втора употреба по 175лв. едната, от ДИЗЕЛ-Пловдив.По телефона ми казаха,че са минали през стенд и че са добри)))).Не ми пратиха резултатите от стенда на хартия.Бяха ми обещали да ми ги пратят на имейла,но и това не направиха.На двете с маркер пише ОК,на третата 1,а на последната 2.Веднага им се обадих и те ми гарантираха(честна дума,че ще работят чудесно.Тия дни ще го почваме-източване на резервоара,смяна на горивен филтър,промиване на сепаратор, тръбопроводи и кулер.Ще проверим и ангренажния ремък(сега е много удобно).Това е за сега.
                            Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                            Коментар


                              #74
                              На кого изпрати дюзите в Русе за диагностика?
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                #75
                                При бай Цанко.Говорих с тях по тел. и бяха любезни и ми отговориха на всички въпроси.Лошото е ,че при ваденето сме деформирали самото тяло на дюзата,а не щуцерите(дето се свалят).Както и да е.Взех други,даже очаквам днес вече да е готова и да си я прибирам,защото вече издивях без транспорт.
                                Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X