Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Значи +1 на мнението на Airfan
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      Той(майстора)призна,че няма понятие от ремонта(на турбото),но постави диагнозата))Чета,че се продават ремонтни комплекти.След подмяната трябва да мине на баланс-всичко около 200 лв.
      Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

      Коментар


        #48
        Дойчев написа:
        Той(майстора)призна,че няма понятие от ремонта(на турбото),но постави диагнозата))Чета,че се продават ремонтни комплекти.След подмяната трябва да мине на баланс-всичко около 200 лв.
        Виж сега, незнам как е картерната вентилация на твоя мотор, но ако се включва преди турбото, в което съм 99% уверен и ако имаш повишено картерно налягане или сепаратора ти не работи, това масло бива засмуквано от турбото и набивано в кулера. Съответно с годините кулера ще се напълни с масло.... Майната му на това, оправи си другите проблеми. Турбото и после ще може да се смени и няма нищо общо с дюзите ти...

        Коментар


          #49
          Сега ще трябва да чета за сепараториСлед като четох осем часа имам план-почистване на сепаратор,кулер и въздуховоди.Четох и за още един(ЕГР)МАслото в кулера можело да е от запушен сепаратор.Оххх,за две седмици само ,се натъпках с толкова информация и термини,че почвам да се обърквам. Напук на песимистичните прогнози-чудесен резултат!Дюзите излязоха!!!Малко се позапънаха,но вече пътуват къмРусе-Цанко.Относно турбото,кулера,сепаратора и т.н.,майстора каза,че ще им обърнем внимание когато дойдат дюзите и започнем да събираме.Това е за сега.
          Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

          Коментар


            #50
            Дойчев написа:
            Сега ще трябва да чета за сепараториСлед като четох осем часа имам план-почистване на сепаратор,кулер и въздуховоди.Четох и за още един(ЕГР)МАслото в кулера можело да е от запушен сепаратор.Оххх,за две седмици само ,се натъпках с толкова информация и термини,че почвам да се обърквам. Напук на песимистичните прогнози-чудесен резултат!Дюзите излязоха!!!Малко се позапънаха,но вече пътуват къмРусе-Цанко.Относно турбото,кулера,сепаратора и т.н.,майстора каза,че ще им обърнем внимание когато дойдат дюзите и започнем да събираме.Това е за сега.
            поискай някаква гаранция за дюзите,например за 6 месеца или 10000км но написана на хартия с подписи и печати,че колко хора изреваха с "ремонтирани дюзи" да не станеш поредната жертва
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #51
              Toчно за бай Цанко не се притеснявам.Имам познати(доста),които са ползвали услугите му и винаги са били доволни.Като я запаля ,веднага ще я закача на комп.за да видя разликата( в показанията на дюзите).а и да не се е появила някоя грешка.
              Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

              Коментар


                #52
                Масления сепаратор като не държи като хората и може да е добре за някои чарколяци. При този ХДИ не знам как е, но при ДЦИ (при мен) смукателния колектор се движи. Та вчера понеже го мих с обезмаслители..... и след подсушаването беше блокирал. Сипах му малко масло и отново започна да мърда. Та ако няма масло от сепаратора.... смукателния колектор при мен ще блокира.

                Коментар


                  #53
                  Преди време в един друг форум имаше голям спор да се извежда ли картертната вентилация в атмосферата или не.Дори пуснах тема в този форум, извода който аз си направих е, че болшинството гласували в анкетата , си нямат никаква идея за какво иде реч
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #54
                    Принципно само когато маслените изпарения се смесят със сажди има проблем. При мен в смукателния колектор има масло + вода. Два пъти съм свалял маркуча който влиза в колектора и двата пъти беше пълно с вода, водата идва от конденз според мен. Сутрин на студено този мотор изкарва толкова много пара/конденз през ауспуха, че не е истина.

                    Коментар


                      #55
                      Конденза идва от хубавото гориво дето вече не знам какво е - дизел ли е, вода ли е, нещо друго ли е и също от това че ти работи ЕГР-а - на кола с изолиран клапан конденза е видимо много по-малко, а с нафта от едно време липсва въобще. Също ми прави впечатление че вече изгорелите газове не миришат "приятно" на изгоряла нафта а много по-различно и отвратително, та правете си сметка с какво се движат колите.Миналата зима се бях притеснил, че нещо ми има на колата ама като видях как бусове и камиони бълват конденз през ауспуха все едно са на газ и се успокоих
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #56
                        ilko-gd написа:
                        Конденза идва от хубавото гориво дето вече не знам какво е - дизел ли е, вода ли е, нещо друго ли е и също от това че ти работи ЕГР-а - на кола с изолиран клапан конденза е видимо много по-малко, а с нафта от едно време липсва въобще. Също ми прави впечатление че вече изгорелите газове не миришат "приятно" на изгоряла нафта а много по-различно и отвратително, та правете си сметка с какво се движат колите.Миналата зима се бях притеснил, че нещо ми има на колата ама като видях как бусове и камиони бълват конденз през ауспуха все едно са на газ и се успокоих
                        Дали ако се храниш с баница вместо с пържола, конденза през устата ти ще бъде по-голям?
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #57
                          BO ще се радвам да споделиш защо една и съща кола с работещ и изолиран ЕГР "произвежда" различно количество конденз през ауспуха щом няма значение какво ядеш. Също така защо една и съща кола заредена със съвременна нафта и "дападжийска" от едно време също "произвежда" различно количество конденз през ауспуха.Въпроса е интересен, защото не го наблюдавам само аз като видим с просто око факт. Може даже да се отдели в отделна тема.
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #58
                            ilko-gd написа:
                            BO ще се радвам да споделиш защо една и съща кола с работещ и изолиран ЕГР "произвежда" различно количество конденз през ауспуха щом няма значение какво ядеш. Също така защо една и съща кола заредена със съвременна нафта и "дападжийска" от едно време също "произвежда" различно количество конденз през ауспуха.Въпроса е интересен, защото не го наблюдавам само аз като видим с просто око факт. Може даже да се отдели в отделна тема.
                            Заради температурата на изгорелите газове.Просто няма начин с две различни горива, темепературата на изгорелите газове да се различава толкова драстично, че да има промяна в конденза.Освен ако единия път не си заредил нафта, а другия път да си заредил спирачна течност (съвсем примерно).Нафтата в България не е лоша и си е съвсем съизмерима с "вносната" такава.Дори в много случаи, поради географското ни положение, нафтата продавана тук е по-добра от други западноевропейски страни.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #59
                              BO написа:
                              Нафтата в България не е лоша и си е съвсем съизмерима с "вносната" такава.Дори в много случаи, поради географското ни положение, нафтата продавана тук е по-добра от други западноевропейски страни.
                              от бензиностанция на лоша нафта не съм попадал, но и избягвам нонейм бензиностанциите.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                еее,много задълбахме,по принцип,лично мое мнение,е че картерните газове е по-добре да са изведени в атмосферата.също подкрепям,че българската нафт не е лоша

                                Коментар

                                Working...
                                X