Значи +1 на мнението на Airfan
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD
Collapse
X
-
Дойчев написа:Той(майстора)призна,че няма понятие от ремонта(на турбото),но постави диагнозата))Чета,че се продават ремонтни комплекти.След подмяната трябва да мине на баланс-всичко около 200 лв.
Коментар
-
Сега ще трябва да чета за сепараториСлед като четох осем часа имам план-почистване на сепаратор,кулер и въздуховоди.Четох и за още един(ЕГР)МАслото в кулера можело да е от запушен сепаратор.Оххх,за две седмици само ,се натъпках с толкова информация и термини,че почвам да се обърквам. Напук на песимистичните прогнози-чудесен резултат!Дюзите излязоха!!!Малко се позапънаха,но вече пътуват къмРусе-Цанко.Относно турбото,кулера,сепаратора и т.н.,майстора каза,че ще им обърнем внимание когато дойдат дюзите и започнем да събираме.Това е за сега.Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
-
Дойчев написа:Сега ще трябва да чета за сепараториСлед като четох осем часа имам план-почистване на сепаратор,кулер и въздуховоди.Четох и за още един(ЕГР)МАслото в кулера можело да е от запушен сепаратор.Оххх,за две седмици само ,се натъпках с толкова информация и термини,че почвам да се обърквам. Напук на песимистичните прогнози-чудесен резултат!Дюзите излязоха!!!Малко се позапънаха,но вече пътуват къмРусе-Цанко.Относно турбото,кулера,сепаратора и т.н.,майстора каза,че ще им обърнем внимание когато дойдат дюзите и започнем да събираме.Това е за сега.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Масления сепаратор като не държи като хората и може да е добре за някои чарколяци. При този ХДИ не знам как е, но при ДЦИ (при мен) смукателния колектор се движи. Та вчера понеже го мих с обезмаслители..... и след подсушаването беше блокирал. Сипах му малко масло и отново започна да мърда. Та ако няма масло от сепаратора.... смукателния колектор при мен ще блокира.
Коментар
-
Принципно само когато маслените изпарения се смесят със сажди има проблем. При мен в смукателния колектор има масло + вода. Два пъти съм свалял маркуча който влиза в колектора и двата пъти беше пълно с вода, водата идва от конденз според мен. Сутрин на студено този мотор изкарва толкова много пара/конденз през ауспуха, че не е истина.
Коментар
-
Конденза идва от хубавото гориво дето вече не знам какво е - дизел ли е, вода ли е, нещо друго ли е и също от това че ти работи ЕГР-а - на кола с изолиран клапан конденза е видимо много по-малко, а с нафта от едно време липсва въобще. Също ми прави впечатление че вече изгорелите газове не миришат "приятно" на изгоряла нафта а много по-различно и отвратително, та правете си сметка с какво се движат колите.Миналата зима се бях притеснил, че нещо ми има на колата ама като видях как бусове и камиони бълват конденз през ауспуха все едно са на газ и се успокоихFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Конденза идва от хубавото гориво дето вече не знам какво е - дизел ли е, вода ли е, нещо друго ли е и също от това че ти работи ЕГР-а - на кола с изолиран клапан конденза е видимо много по-малко, а с нафта от едно време липсва въобще. Също ми прави впечатление че вече изгорелите газове не миришат "приятно" на изгоряла нафта а много по-различно и отвратително, та правете си сметка с какво се движат колите.Миналата зима се бях притеснил, че нещо ми има на колата ама като видях как бусове и камиони бълват конденз през ауспуха все едно са на газ и се успокоихA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO ще се радвам да споделиш защо една и съща кола с работещ и изолиран ЕГР "произвежда" различно количество конденз през ауспуха щом няма значение какво ядеш. Също така защо една и съща кола заредена със съвременна нафта и "дападжийска" от едно време също "произвежда" различно количество конденз през ауспуха.Въпроса е интересен, защото не го наблюдавам само аз като видим с просто око факт. Може даже да се отдели в отделна тема.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:BO ще се радвам да споделиш защо една и съща кола с работещ и изолиран ЕГР "произвежда" различно количество конденз през ауспуха щом няма значение какво ядеш. Също така защо една и съща кола заредена със съвременна нафта и "дападжийска" от едно време също "произвежда" различно количество конденз през ауспуха.Въпроса е интересен, защото не го наблюдавам само аз като видим с просто око факт. Може даже да се отдели в отделна тема.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Нафтата в България не е лоша и си е съвсем съизмерима с "вносната" такава.Дори в много случаи, поради географското ни положение, нафтата продавана тук е по-добра от други западноевропейски страни.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар