Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Вижте това. Съжалявам не мога да кача една снимка .Става дума за фирма в България която внася продукт който според рекламата му се ползва точно за това,да освободи коксиралите инжектори. Не съм ползвал продукта въпреки че преди време бях решил да го купя.Почистването на нагара става с помощтана професионалните продукти наBG Products USAБовал Мото Продуктс ООДBG Products, USA www.bovalmoto.comНе мога да кача рекламния материал уж е в подходящата големина.Успех.

    Коментар


      #32
      Ако снимката е в подходяща големина - не по голяма от 800 пиксела на ширина и не по-голяма от 600 пиксела на височина, подходящ обем - по-малка от 400 КБ, и е в списъка с разрешените файлови формати - няма начин да не можеш да я качиш, освен ако няма някакъв проблем при теб самия. При самото "добавяне на файл"-а - ако има проблем, платформата връща съобщение каква точно е грешката, за да не може да бъде качена снимката. Допълнителна информация относно прикачването на снимки - ТУК

      Коментар


        #33
        Жоро, нагар на кое ? При дизеляка съм останал с впечатление, че отворите на разпръсквача се износват, разбирай разширяват, деформират и т.н.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          По някой път около самият разпръсквач се получава едно лъскаво като стъкло. Разпръсквача минава през плътен отвор и когато по него се е натрупало от лъскавото и няма излизане. Затова трябва да се накисне толкова много, че препарата които се ползва да проникне до самия разпръсквач. Не винаги дюзата спича в тялото.

          Коментар


            #35
            Това е въпросната снимка на колегата specialista дано скоро не ми се налага да я ползвам!!!
            Прикачени файлове
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #36
              Ще ползвам темата на колегата и за моите дюзи. Свалянето протече гладко, като изключим дюзата на първи цилиндър. След махането на болтовете, дюзите не помръдваха на никъде. С ключ направен за тази цел бърках в дюзите и леко ги разклатих в двете посоки, след това с друг инструмент я напънах да излиза нагоре и в същото време я въртях наляво и надясно. 3-4 минути въртене и напъване и дюзата излизаше, тази на първи цилиндър я извадих за около 30 минути, но там черната и твърда гадост беше стигнала чак над болтовете за стягане.Занесох дюзите на стенд при един приятел и за 40 минути ги почисти и завъртя. Всичките дюзи са перфектни, единствено една дюза е малко в минус при макс. налягане.Това е проблемната дюза, всички останали са в зеленото и според приятеля са перфектни, тази която е малко в минус също няма нужда да я бараме.http://chaveto.snimka.bg/automobiles...27.bigСлед дюзите така или иначе бях решил да свалям и смукателните колектори за почистване а също така и масления сепаратор, та си викам сега съм те почнал ;D Свалих рейката и развих капака, но греда > Ще се наложи да откача тампона на мотора за да сваля капака, но за целта пък ще се наложи да подпра отдолу мотора, но това ще стане утре. Докато развивах капака забелязах нещо нередно, два от болтовете са превъртели с гайките в пластмасата и направо са разлепени.http://chaveto.snimka.bg/automobiles...полагам ако ги залепя с лепило от сорта на канаколит ще задържат?http://chaveto.snimka.bg/automobiles....31933708П.С. това ми е първият автомобил при който с едната ръка държа огледало а с другата развивам болтове на зло място Някой знае ли на колко нютона се стягат дюзите и капака на главата, става въпрос за 2.2dCi на Рено.

              Коментар


                #37
                chaveto написа:
                Ще ползвам темата на колегата и за моите дюзи. Свалянето протече гладко, като изключим дюзата на първи цилиндър. След махането на болтовете, дюзите не помръдваха на никъде. С ключ направен за тази цел бърках в дюзите и леко ги разклатих в двете посоки, след това с друг инструмент я напънах да излиза нагоре и в същото време я въртях наляво и надясно. 3-4 минути въртене и напъване и дюзата излизаше, тази на първи цилиндър я извадих за около 30 минути, но там черната и твърда гадост беше стигнала чак над болтовете за стягане.Занесох дюзите на стенд при един приятел и за 40 минути ги почисти и завъртя. Всичките дюзи са перфектни, единствено една дюза е малко в минус при макс. налягане.Това е проблемната дюза, всички останали са в зеленото и според приятеля са перфектни, тази която е малко в минус също няма нужда да я бараме.http://chaveto.snimka.bg/automobiles...27.bigСлед дюзите така или иначе бях решил да свалям и смукателните колектори за почистване а също така и масления сепаратор, та си викам сега съм те почнал ;D Свалих рейката и развих капака, но греда > Ще се наложи да откача тампона на мотора за да сваля капака, но за целта пък ще се наложи да подпра отдолу мотора, но това ще стане утре. Докато развивах капака забелязах нещо нередно, два от болтовете са превъртели с гайките в пластмасата и направо са разлепени.http://chaveto.snimka.bg/automobiles...полагам ако ги залепя с лепило от сорта на канаколит ще задържат?http://chaveto.snimka.bg/automobiles....31933708П.С. това ми е първият автомобил при който с едната ръка държа огледало а с другата развивам болтове на зло място Някой знае ли на колко нютона се стягат дюзите и капака на главата, става въпрос за 2.2dCi на Рено.
                Чаве, каноконлита не държи на жега, така че ако ще слагаш моментно лепило, трябва да е температуро-устойчиво.П.п. Нарича се Еспас, а не Еспейс, просто да знаеш.

                Коментар


                  #38
                  П.п. Нарича се Еспас, а не Еспейс, просто да знаеш.
                  Навсякъде досега все е Еспейс, дори и във форума на Рено масово се пише Еспейс. Гугъл ако го попиташ ще ти каже, че е Еспейс.

                  Коментар


                    #39
                    Течен метал, и забравяш за проблема... :D Ако не се лъжа, температурния диапазон на лепилото дето ползвах за пластмасовия корпус на лоста,беше -50 до 150 градуса,което спокойно можеш да ползваш за лепене....http://tps-truckparts.com/item/view/4777/Това е лепилото дето ползвах, две години вече става, засега държи лоста....
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #40
                      chaveto написа:
                      П.п. Нарича се Еспас, а не Еспейс, просто да знаеш.
                      Навсякъде досега все е Еспейс, дори и във форума на Рено масово се пише Еспейс. Гугъл ако го попиташ ще ти каже, че е Еспейс.
                      Пусни си да чуеш на френски как се чете - http://en.wiktionary.org/wiki/espace (ɛs.pas)Знам какво е по форумите, но колата е френска и е нормално да се прочита на френски, както четеш Рено, Пежо и прочие.

                      Коментар


                        #41
                        Тия дни не писах,защото нямаше новини.И така-двигателя вече е изваден и направихме първи плахи опити с дюзите.Пробвахме с обикновен тръбен ключ и двете(които не мърдаха)леко се раздвижиха.В сервиза имат скоба,но за "спринтер",но резбата на дюзите съвпада.Сега остава да нагодим скобата и след това да опитаме с нея.За целта,обаче,трябва да разглобим дюзите и е необходим един специален шестограм (кух).Нямаме такъв и сега стругар го прави.Леко съм обнадежден от това,че започнаха да се движат,но все още не се знае.От спрейове май няма ефект,заради пластмасовия уплътнител.Надявам се,утре да има добри новини.Не се радвам много,защото,ако извадя късмет да икономисам от късане на дюзи и сваляне на главата,веднага се появаява нова "дупка"-майстора каза,че турбото пускало много масло и ремонта излизал около 500-600лв.Още е рано да го мисля.Сега започвам да чета за повреди в турбото
                        Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                        Коментар


                          #42
                          Иди и виж с очите си това турбо, хвани перката на ръка и опитай дали има радиални и акисални луфтове. Нещо имам усещането, че те качват на черешата да те обръснат.

                          Коментар


                            #43
                            Вече два часа чета за проблеми с турбото.Разбрах за луфтовете-може да се провери,но това ще е утре.Наистина има някакъв проблем там,защото капеше по малко масълце от нещо(май клапанче някакво)на всмук.колектор.Капеше върху стартера.Чета,че можело да се замени само лагерно тяло,но още са ми тъмни нещата.Сега болката ми са дюзите.
                            Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                            Коментар


                              #44
                              За маслото може да е от кaртерната вентилация. Има две мнения по въпроса - да и се направи байпас или да се остави.Байпаса е директно в природата - маркуча ниско долу и всичко отива на земята или да се събира в т.н. маслен резервоар - oil catch tank
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                Сега се сещам,че майстора каза,че имало масло в кулера и това означавало,че турбото е за ремонт.
                                Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X