Няма проблем,но въпроса вече не е в това как да извадин дюзите,а дали мотора на Пежо 807 2.2 HDI може да замени моя 2.2 JTD.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD
Collapse
X
-
Това което аз знам е, че новия Юлис, Ланчия Федра, Пежо 807 и Ситроен Ц8 (май беше), са еднакви (всичките ДВГ-та са на Пежо HDI) само отпреде емблемите са различни...Незнам софта ти дали ще може да управлява ДВГ-то от Пежото. Принципно би трябвало да стане, но някой по-запознат трябва да се изкаже."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Двигателя 2.2 JTD си е реално 2.2 HDI само че е с италианското означение понеже колата е фиат, но иначе е същия.Ама за 2 запекли дюзи да сменяш целия мотор...Да свалят мотора и да го мъчат, то верно на тоя ван са завряни на много дадно място.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Само да ти кажа, че за тези пари най вероятно мотора е гол като пушка. Може да няма нищо по него освен блок, глава и капаците по тях. Това дюзи, гнп, рейки...... не върви по принцип в цената. Та гледай сметките да не излязат криви. А на ония некадърници в сервизи им кажи, че не е твой проблем, че не могат да извадят дюзите. Казали са ти например цена за вадене на дюза по 20лв. Пък те ако искат да ги вадят през ауспуха, това теб не те интересува как ще ги свалят. А за късане на дюзи....... това направо ме разби.
Коментар
-
chaveto написа:А на ония некадърници в сервизи им кажи, че не е твой проблем, че не могат да извадят дюзите. Казали са ти например цена за вадене на дюза по 20лв. Пък те ако искат да ги вадят през ауспуха, това теб не те интересува как ще ги свалят. А за късане на дюзи....... това направо ме разби.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
chaveto написа:..... А за късане на дюзи....... това направо ме разби....
Коментар
-
Благодаря на всички за съветите!!!Колкото повече научавам,толкова повече се уплитам)Само за информация-сваляне на мотор-150лв.,качване-също,вадене на дюзи,включващо късане-не се знае,сваля се главата и я пращат във Варна за премахване на парчетата от скъсаните дюзи,аз си купувам втора употреба(колкото са скъсали) и ги пращат за ремонт.През това време правят профилактика на главата.Плащам си диагностиката и ремонта на дюзите и те ми поставят главата,дюзите и "качват"мотора-всичко това-между900 и 1200 лв.в зависимост какво ще се счупи и кое колко е износено.Ако някой предварително ми бе казал всичко това,нямаше да повярвам.То като се замисли човек,не е чак толкова скъпо,но когато не стигат паричките и когато разхода не е предвиждан,идват множко.В понеделник почваме със свалянето и се моля да имам късмет да излязат(ще ми спестят доста парички).Ще пиша как вървят нещата.Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
-
muns61 написа:И ще те пратят на майната ти, пък върви се жалвай на комисии и арменски попове.eh4ev07 написа:Колега това не е италианка .... късането въобще не е невероятно а направо е почти сигурно... казвам ти го като човек които се е борил повече от седмица с една дюза ииииииии..... накрая счупих капака да извадя главата и нагрях дюзата с оксижен до аленочервено и я избих с пробои да мога поне да освободя някакси главата.....
Коментар
-
Пръсках със спрей EDI на Карамба,който е точно за тази работа- "замразява"(-35).Пръска и вещество,което лесно прониква в микро пукнатините на ръждата и нагара.Два дни пръсках,но резултата беше само лекото размърдване на една от трите останали дюзи.Тук трябва да отбележа,че мотора не беше свален ,което много затруднява работата и силата,която се прилага на дюзите.Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар