Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Няма проблем,но въпроса вече не е в това как да извадин дюзите,а дали мотора на Пежо 807 2.2 HDI може да замени моя 2.2 JTD.
    Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

    Коментар


      #17
      Това което аз знам е, че новия Юлис, Ланчия Федра, Пежо 807 и Ситроен Ц8 (май беше), са еднакви (всичките ДВГ-та са на Пежо HDI) само отпреде емблемите са различни...Незнам софта ти дали ще може да управлява ДВГ-то от Пежото. Принципно би трябвало да стане, но някой по-запознат трябва да се изкаже.
      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

      Коментар


        #18
        И аз така съм чувал,но без мнение на някой ,който знае със сигурност,няма да тръгна да го купувам
        Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

        Коментар


          #19
          Двигателя 2.2 JTD си е реално 2.2 HDI само че е с италианското означение понеже колата е фиат, но иначе е същия.Ама за 2 запекли дюзи да сменяш целия мотор...Да свалят мотора и да го мъчат, то верно на тоя ван са завряни на много дадно място.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #20
            Само да ти кажа, че за тези пари най вероятно мотора е гол като пушка. Може да няма нищо по него освен блок, глава и капаците по тях. Това дюзи, гнп, рейки...... не върви по принцип в цената. Та гледай сметките да не излязат криви. А на ония некадърници в сервизи им кажи, че не е твой проблем, че не могат да извадят дюзите. Казали са ти например цена за вадене на дюза по 20лв. Пък те ако искат да ги вадят през ауспуха, това теб не те интересува как ще ги свалят. А за късане на дюзи....... това направо ме разби.

            Коментар


              #21
              chaveto написа:
              А на ония некадърници в сервизи им кажи, че не е твой проблем, че не могат да извадят дюзите. Казали са ти например цена за вадене на дюза по 20лв. Пък те ако искат да ги вадят през ауспуха, това теб не те интересува как ще ги свалят. А за късане на дюзи....... това направо ме разби.
              И ще те пратят на майната ти, пък върви се жалвай на комисии и арменски попове.До автора - послушай iakvvu
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                chaveto написа:
                ..... А за късане на дюзи....... това направо ме разби....
                Колега това не е италианка .... късането въобще не е невероятно а направо е почти сигурно... казвам ти го като човек които се е борил повече от седмица с една дюза ииииииии..... накрая счупих капака да извадя главата и нагрях дюзата с оксижен до аленочервено и я избих с пробои да мога поне да освободя някакси главата.....
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #23
                  Благодаря на всички за съветите!!!Колкото повече научавам,толкова повече се уплитам)Само за информация-сваляне на мотор-150лв.,качване-също,вадене на дюзи,включващо късане-не се знае,сваля се главата и я пращат във Варна за премахване на парчетата от скъсаните дюзи,аз си купувам втора употреба(колкото са скъсали) и ги пращат за ремонт.През това време правят профилактика на главата.Плащам си диагностиката и ремонта на дюзите и те ми поставят главата,дюзите и "качват"мотора-всичко това-между900 и 1200 лв.в зависимост какво ще се счупи и кое колко е износено.Ако някой предварително ми бе казал всичко това,нямаше да повярвам.То като се замисли човек,не е чак толкова скъпо,но когато не стигат паричките и когато разхода не е предвиждан,идват множко.В понеделник почваме със свалянето и се моля да имам късмет да излязат(ще ми спестят доста парички).Ще пиша как вървят нещата.
                  Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                  Коментар


                    #24
                    muns61-искаше ми се да опитам този вариант,но колата е поразпиляна и трябва да им кажа да я съберат и ако не излязат всички,трябва пак при тях да се връщам,а не ми се иска да изпадам в такава ситуация
                    Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                    Коментар


                      #25
                      muns61 написа:
                      И ще те пратят на майната ти, пък върви се жалвай на комисии и арменски попове.
                      Като ме пратят на майната.... си прибирам колата без да видят никакви пари и те да ходят да се жалват. След това отивам в друг сервиз и така.
                      eh4ev07 написа:
                      Колега това не е италианка .... късането въобще не е невероятно а направо е почти сигурно... казвам ти го като човек които се е борил повече от седмица с една дюза ииииииии..... накрая счупих капака да извадя главата и нагрях дюзата с оксижен до аленочервено и я избих с пробои да мога поне да освободя някакси главата.....
                      Бая дюзи съм извадил и досега не ми се е налагало да ги правя червени.... за скъсване още не съм сигурен, че може да се получи.Като си имаш нужния инструмент...... няма невъзможни неща.П.С. тези дни мисля да свалям едни дюзи на французойка, отново е миниван и са заврени на 50см под челното стъкло и някъде там под таблото. Та ще кажа колко скъсах

                      Коментар


                        #26
                        Дано не ти се налага... никак не е приятна тръпка. а точно "нужния инструмент" и то хидравличен ги къса .....
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #27
                          и защо нагряваш,ако трябва нещо,то е да пръснеш дюзата с азотен спрей за да се свие малко,а нагрявайки я още по-зле

                          Коментар


                            #28
                            Пръсках със спрей EDI на Карамба,който е точно за тази работа- "замразява"(-35).Пръска и вещество,което лесно прониква в микро пукнатините на ръждата и нагара.Два дни пръсках,но резултата беше само лекото размърдване на една от трите останали дюзи.Тук трябва да отбележа,че мотора не беше свален ,което много затруднява работата и силата,която се прилага на дюзите.
                            Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                            Коментар


                              #29
                              Трябва да си направиш "сгода" с която едновременно да напъваш нагоре и да въртиш дюзата в двете посоки. Играчката е голяма, но щом веднъж се е размърдала... ще излезе.

                              Коментар


                                #30
                                и аз така си мисля,превърти ли веднъж е малко по-лесно

                                Коментар

                                Working...
                                X