Той(майстора)призна,че няма понятие от ремонта(на турбото),но постави диагнозата))Чета,че се продават ремонтни комплекти.След подмяната трябва да мине на баланс-всичко около 200 лв.
Той(майстора)призна,че няма понятие от ремонта(на турбото),но постави диагнозата))Чета,че се продават ремонтни комплекти.След подмяната трябва да мине на баланс-всичко около 200 лв.
Виж сега, незнам как е картерната вентилация на твоя мотор, но ако се включва преди турбото, в което съм 99% уверен и ако имаш повишено картерно налягане или сепаратора ти не работи, това масло бива засмуквано от турбото и набивано в кулера. Съответно с годините кулера ще се напълни с масло.... Майната му на това, оправи си другите проблеми. Турбото и после ще може да се смени и няма нищо общо с дюзите ти...
Сега ще трябва да чета за сепараториСлед като четох осем часа имам план-почистване на сепаратор,кулер и въздуховоди.Четох и за още един(ЕГР)МАслото в кулера можело да е от запушен сепаратор.Оххх,за две седмици само ,се натъпках с толкова информация и термини,че почвам да се обърквам. Напук на песимистичните прогнози-чудесен резултат!Дюзите излязоха!!!Малко се позапънаха,но вече пътуват къмРусе-Цанко.Относно турбото,кулера,сепаратора и т.н.,майстора каза,че ще им обърнем внимание когато дойдат дюзите и започнем да събираме.Това е за сега.
Сега ще трябва да чета за сепараториСлед като четох осем часа имам план-почистване на сепаратор,кулер и въздуховоди.Четох и за още един(ЕГР)МАслото в кулера можело да е от запушен сепаратор.Оххх,за две седмици само ,се натъпках с толкова информация и термини,че почвам да се обърквам. Напук на песимистичните прогнози-чудесен резултат!Дюзите излязоха!!!Малко се позапънаха,но вече пътуват къмРусе-Цанко.Относно турбото,кулера,сепаратора и т.н.,майстора каза,че ще им обърнем внимание когато дойдат дюзите и започнем да събираме.Това е за сега.
поискай някаква гаранция за дюзите,например за 6 месеца или 10000км но написана на хартия с подписи и печати,че колко хора изреваха с "ремонтирани дюзи" да не станеш поредната жертва
Toчно за бай Цанко не се притеснявам.Имам познати(доста),които са ползвали услугите му и винаги са били доволни.Като я запаля ,веднага ще я закача на комп.за да видя разликата( в показанията на дюзите).а и да не се е появила някоя грешка.
Масления сепаратор като не държи като хората и може да е добре за някои чарколяци. При този ХДИ не знам как е, но при ДЦИ (при мен) смукателния колектор се движи. Та вчера понеже го мих с обезмаслители..... и след подсушаването беше блокирал. Сипах му малко масло и отново започна да мърда. Та ако няма масло от сепаратора.... смукателния колектор при мен ще блокира.
Преди време в един друг форум имаше голям спор да се извежда ли картертната вентилация в атмосферата или не.Дори пуснах тема в този форум, извода който аз си направих е, че болшинството гласували в анкетата , си нямат никаква идея за какво иде реч
Принципно само когато маслените изпарения се смесят със сажди има проблем. При мен в смукателния колектор има масло + вода. Два пъти съм свалял маркуча който влиза в колектора и двата пъти беше пълно с вода, водата идва от конденз според мен. Сутрин на студено този мотор изкарва толкова много пара/конденз през ауспуха, че не е истина.
Конденза идва от хубавото гориво дето вече не знам какво е - дизел ли е, вода ли е, нещо друго ли е и също от това че ти работи ЕГР-а - на кола с изолиран клапан конденза е видимо много по-малко, а с нафта от едно време липсва въобще. Също ми прави впечатление че вече изгорелите газове не миришат "приятно" на изгоряла нафта а много по-различно и отвратително, та правете си сметка с какво се движат колите.Миналата зима се бях притеснил, че нещо ми има на колата ама като видях как бусове и камиони бълват конденз през ауспуха все едно са на газ и се успокоих
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Конденза идва от хубавото гориво дето вече не знам какво е - дизел ли е, вода ли е, нещо друго ли е и също от това че ти работи ЕГР-а - на кола с изолиран клапан конденза е видимо много по-малко, а с нафта от едно време липсва въобще. Също ми прави впечатление че вече изгорелите газове не миришат "приятно" на изгоряла нафта а много по-различно и отвратително, та правете си сметка с какво се движат колите.Миналата зима се бях притеснил, че нещо ми има на колата ама като видях как бусове и камиони бълват конденз през ауспуха все едно са на газ и се успокоих
Дали ако се храниш с баница вместо с пържола, конденза през устата ти ще бъде по-голям?
BO ще се радвам да споделиш защо една и съща кола с работещ и изолиран ЕГР "произвежда" различно количество конденз през ауспуха щом няма значение какво ядеш. Също така защо една и съща кола заредена със съвременна нафта и "дападжийска" от едно време също "произвежда" различно количество конденз през ауспуха.Въпроса е интересен, защото не го наблюдавам само аз като видим с просто око факт. Може даже да се отдели в отделна тема.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
BO ще се радвам да споделиш защо една и съща кола с работещ и изолиран ЕГР "произвежда" различно количество конденз през ауспуха щом няма значение какво ядеш. Също така защо една и съща кола заредена със съвременна нафта и "дападжийска" от едно време също "произвежда" различно количество конденз през ауспуха.Въпроса е интересен, защото не го наблюдавам само аз като видим с просто око факт. Може даже да се отдели в отделна тема.
Заради температурата на изгорелите газове.Просто няма начин с две различни горива, темепературата на изгорелите газове да се различава толкова драстично, че да има промяна в конденза.Освен ако единия път не си заредил нафта, а другия път да си заредил спирачна течност (съвсем примерно).Нафтата в България не е лоша и си е съвсем съизмерима с "вносната" такава.Дори в много случаи, поради географското ни положение, нафтата продавана тук е по-добра от други западноевропейски страни.
Нафтата в България не е лоша и си е съвсем съизмерима с "вносната" такава.Дори в много случаи, поради географското ни положение, нафтата продавана тук е по-добра от други западноевропейски страни.
от бензиностанция на лоша нафта не съм попадал, но и избягвам нонейм бензиностанциите.
еее,много задълбахме,по принцип,лично мое мнение,е че картерните газове е по-добре да са изведени в атмосферата.също подкрепям,че българската нафт не е лоша
Коментар