Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD

    Дюзите са за ремонт,но не излизат.За 10 дни изкарах само на трети цилиндър,а на първи започна да се върти леко.Втори и четвърти-като заварени."Киснат" се в нафта и газ,купих и специален спрей на Карамба-EDI-без резултат.Колата е FIAT ULYSSE 2.2JTD-двигател на Пежо-май 807.Двигателя така е наврян,че не може да се работи с обратен чук.Въпроса ми е -мога ли да сваля пластмасовия капак на клапаните,без да съм свалил дюзите и след това може ли да се свали главата,без да се сваля целия двигател.Приемам всякакви съвети,защото взе да ми пада пердето вече.Благодаря предварително!
    Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

    #2
    До сега щеше да свалиш мотора сто пъти,вместо да се чудиш как да вадиш глава.Успех с тази главоблъсканица!Поздрави!

    Коментар


      #3
      Колегите на работа като вадят дузите на peugeot boxer ги натягат със една десет метрова тръба успех все пак... ако има някаква тънкост ще ги питам утре :D
      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

      Коментар


        #4
        Развиваш гайката на всяка една дюза до половина,така че на вилката да има 4-5 мм луфт.Палиш и караш на ниска предавка с много газ докато компресията я избие.След като излезе дюзата ще си остане на място защото гайката ще държи все още вилката и,но ще започне да прекъсва,защото цилиндъра няма да работи.Може да се наложи да покараш повечко.Не я жали.Иска зор.Така със всяка една поотделно.Казвам ти го от личен опит.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Благодаря на всички за съветите!!!!Ще му мисля до сутринта и утре ще атакувам
          Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

          Коментар


            #6
            Не се знае къде точно са спекли дюзите, дали по тялото или на разпръсквача. С въртене и повдигане нагоре с много зор излизат. Аз така съм вадил, направих си една извита щанга с която да напъвам нагоре и с един ключ я въртя в двете посоки и така докато не излезе. През цялото време пръсках обилно с какво ли не, няма да е лошо ако имаш под ръка безконтактно за миене на автомобили и с него да ги напръскаш. В един сервиз ми казаха, че ако нещо не се развива и не мърда с това няма отказ.

            Коментар


              #7
              Пръскам със спрей EDI на Карамба,който е точно за спекли инжектори.Някъде прочетох и за спрей на Вюрт,но него утре ще го купя.Кажи ми малко повече за този безконтактен .
              Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

              Коментар


                #8
                Това си е препарата който се използва за безконтактно миене на автомобили. До нас има сервиз и автомивка. Когато имат проблем взимат от препарата и пръскат с него, чакат малко да подейства и после развиват......

                Коментар


                  #9
                  Благодаря!Нещата при мес стават все по-зле-отиваме към търсене на друг двигател,ако не успеят да ги извадят.Говорят ми за някакви 1000 лв. с ремонта на дюзите,а за тия пари мога да си купя цял мотор.Направо съм в нокдаун и 1,2 дни ще мисля и ще търся информация.
                  Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Заради дюза-нов мотор

                    С всеки изминал ден,при мен нещата вместо да се разплитат,все повече се заплитат.Да Ви въведа-колата е FIAT ULYSSE 2.2JTD.Ходих на диагностика,защото нещо взе да пали много трудно и ми казаха,че дюзите са за ремонт-дотук-добре.Вкарвам колата в "сервиз"и там за две седмици успяха да извадят една и да раздвижат малко друга-другите две -не мърдат.Решихме вече,че ще се сваля мотора,за да е по-удобно да се работи,но това не е всичко.Днес ми заявиха,че ако не успеят да ги извадят и със свален мотор,ще ги късат ,после свалят главата,пращат я във Варна за почистване,а аз си купувам други дюзи.Пари за нови нямам-те струват повече от колата.Разбирам,че цял мотор струва около 1200-1300лв.И в сервиза ще ми вземат приблизително толкова.Не съм наясно дали мотора на Пежо-807 2.2 HDI може да се постави при положение,че моят е 2.2JTD.Помагайте,че вече май не мога да мисля трезво-в нокдаун съмПредварително благодаря!
                    Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                    Коментар


                      #11
                      колега дюза втора употреба е 50-100лв4дюзи на цена 200-400лв до 1300лв нещо не ми се връзват нещата
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        Явно не съм се изразил правилно-1200-1300лв.за опита за вадене,за почистването на главата ,за ремонта на дюзите и за качването на мотора.Аз съм наясно,че втората употреба са с такива цени,но като прибавя и тях ,май е по-добре да си взема мотор .
                        Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                        Коментар


                          #13
                          В какъв сервиз си се набутал???
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            В Свищов ,работят предимно френски коли и наистина имат понятие,но ми се вижда соленичко,а може и да е нормално-не съм имал такива ремонти до този момент.
                            Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD

                            Коментар


                              #15
                              Колега, не мога да помогна в този неприятен за теб момент, но моля - за един проблем използвай една тема. Сега сливам двете теми и се надявам да не се появи и трета тема със същия проблем.

                              Коментар

                              Working...
                              X