Дюзите са за ремонт,но не излизат.За 10 дни изкарах само на трети цилиндър,а на първи започна да се върти леко.Втори и четвърти-като заварени."Киснат" се в нафта и газ,купих и специален спрей на Карамба-EDI-без резултат.Колата е FIAT ULYSSE 2.2JTD-двигател на Пежо-май 807.Двигателя така е наврян,че не може да се работи с обратен чук.Въпроса ми е -мога ли да сваля пластмасовия капак на клапаните,без да съм свалил дюзите и след това може ли да се свали главата,без да се сваля целия двигател.Приемам всякакви съвети,защото взе да ми пада пердето вече.Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем-дюзите не излизат! Ulysse 2.2 JTD
Collapse
X
-
Развиваш гайката на всяка една дюза до половина,така че на вилката да има 4-5 мм луфт.Палиш и караш на ниска предавка с много газ докато компресията я избие.След като излезе дюзата ще си остане на място защото гайката ще държи все още вилката и,но ще започне да прекъсва,защото цилиндъра няма да работи.Може да се наложи да покараш повечко.Не я жали.Иска зор.Така със всяка една поотделно.Казвам ти го от личен опит.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Не се знае къде точно са спекли дюзите, дали по тялото или на разпръсквача. С въртене и повдигане нагоре с много зор излизат. Аз така съм вадил, направих си една извита щанга с която да напъвам нагоре и с един ключ я въртя в двете посоки и така докато не излезе. През цялото време пръсках обилно с какво ли не, няма да е лошо ако имаш под ръка безконтактно за миене на автомобили и с него да ги напръскаш. В един сервиз ми казаха, че ако нещо не се развива и не мърда с това няма отказ.
Коментар
-
Благодаря!Нещата при мес стават все по-зле-отиваме към търсене на друг двигател,ако не успеят да ги извадят.Говорят ми за някакви 1000 лв. с ремонта на дюзите,а за тия пари мога да си купя цял мотор.Направо съм в нокдаун и 1,2 дни ще мисля и ще търся информация.Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
-
Заради дюза-нов мотор
С всеки изминал ден,при мен нещата вместо да се разплитат,все повече се заплитат.Да Ви въведа-колата е FIAT ULYSSE 2.2JTD.Ходих на диагностика,защото нещо взе да пали много трудно и ми казаха,че дюзите са за ремонт-дотук-добре.Вкарвам колата в "сервиз"и там за две седмици успяха да извадят една и да раздвижат малко друга-другите две -не мърдат.Решихме вече,че ще се сваля мотора,за да е по-удобно да се работи,но това не е всичко.Днес ми заявиха,че ако не успеят да ги извадят и със свален мотор,ще ги късат ,после свалят главата,пращат я във Варна за почистване,а аз си купувам други дюзи.Пари за нови нямам-те струват повече от колата.Разбирам,че цял мотор струва около 1200-1300лв.И в сервиза ще ми вземат приблизително толкова.Не съм наясно дали мотора на Пежо-807 2.2 HDI може да се постави при положение,че моят е 2.2JTD.Помагайте,че вече май не мога да мисля трезво-в нокдаун съмПредварително благодаря!Плаща за ремонт на ULYSSE 2.2 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар