Колеги, трета година карам Мареата и по принцип съм доволен от автомобила, но тов ГАСНЕНЕ двигателя на произволен принцип ми идва в повече.Моля за съвет! Изчетох почти всичко във форума относно проблема с гасненето на двигателя, но не открих проблема. Ходих на диагностика, нищо и половина Смених регулатор на налягането, резултат няма, смяна на маркучи, скоби , игнориране и замяна на бързите връзки с маркучи и скоби и пак нищо, диагностика в сервиз Темпо, диагностика и при познат, ефект никакъв, изчистване на грешките и до там, а те са ЕГР клапан/зтапен/ ГНП/появява се след като угасне двигателя.А от прозрачните маркучи виждам как върви нафта и въздух! Ходих и на друг майстор предположения за помпа в резервоара или ГНП , но сигурност на 100 процента няма!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
РЕШЕНО: фиат мареа 1,9 JTD 110 гасне двигателя произволно!
Collapse
X
-
ivel написа:какъв въздух при jtd-то,освен ако е останал без нафта.отвори кошницата отзад,почисти всичко от боклуците и всичко ще си тръгне.защо сменяте регулатор без да сте сигурни,че е свършил.
Коментар
-
Колеги, почистил съм кошницата няма боклуци, карам винаги с повече от половин резервоар, а отскоро с почти пълен резервоар, но пак гасне/вчера на магистрала Хемус три пъти до Елин Пелин.Темата я пускам за съвет, дали да сменям помпата в резервоара.А за регулатора- смених го по препоръка на механик от сервиз Темпо, след диагностика.
Коментар
-
Колата гасне и на високи и на ниски обороти, когато угасне давам контакт няколко пъти, докато чуя ,че релето изкючи в резервоара се чува бърбучене, вероятно се обезвъздушава и след това пали без проблем.Сутрин пали без проблем.Забелязах, че преди веднага след като дам контакт бърбученето започваше, а сега чак на втория или третия път.
Коментар
-
Започвате да търсите под вола - теле, ми се струва. Какво, ако колата гасне под товар или гасне във високи обороти? Или пък пали като изстине? Ще му кажете да смени някой датчик или нов регулатор, а очевидният проблем с въздуха да не го пипа ли? Когато има очевиден и евентуален проблем - не е ли по-добре да се отстрани очевидният, а после да се гадае за евентуален друг? Преди да е отстранен проблемът с въздуха - не трябва да се търси друг проблем. Не става ясно къде се вижда въздух: преди филтъра, след филтъра?
Коментар
-
Оги,тези неща за които питат са наистина правилни за насочване на решаването на проблема.така например гасне ли под товар се насочваш към помпа за високо налягане,гасне ли и след 2 мин бълбука и си пали и върви малко и пак си гасне -насочва към задръстена цедка на регулатора,гасне ли и пали след повече време -д.к,гасне ли така както обикновен дизелов мотор като засмуче въздух-цедка и клапан в кошницата,не пали ли въобще-регулатор,вървяла ли е до допоследно,гасиш и после не пали-фазов датчик и т.н,но това е само насочване,не и точна диагноза,за точна диагноза си има и диагностика.
Коментар
-
rumvas написа:Въздух се вижда след филтъра, възможно ли е да се получава от ел.помпата в резервоараfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Само едно мога да кажа, докато не отсраниш източника на въздух в горивото е напълно безсмислено да сменяш каквото и да било друго. Ако имаш въздух преди филтъра - значи някъде между помпата в резервоара и филтъра имаш пропуск. Ако имаш въздух след филтъра - значи търсиш във филтърния възел за някакъв проблем. Гасненето е в следствие на спад на налягането на гориво - точка. Отстрани въздуха, точка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар