Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

РЕШЕНО: фиат мареа 1,9 JTD 110 гасне двигателя произволно!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    РЕШЕНО: фиат мареа 1,9 JTD 110 гасне двигателя произволно!

    Колеги, трета година карам Мареата и по принцип съм доволен от автомобила, но тов ГАСНЕНЕ двигателя на произволен принцип ми идва в повече.Моля за съвет! Изчетох почти всичко във форума относно проблема с гасненето на двигателя, но не открих проблема. Ходих на диагностика, нищо и половина Смених регулатор на налягането, резултат няма, смяна на маркучи, скоби , игнориране и замяна на бързите връзки с маркучи и скоби и пак нищо, диагностика в сервиз Темпо, диагностика и при познат, ефект никакъв, изчистване на грешките и до там, а те са ЕГР клапан/зтапен/ ГНП/появява се след като угасне двигателя.А от прозрачните маркучи виждам как върви нафта и въздух! Ходих и на друг майстор предположения за помпа в резервоара или ГНП , но сигурност на 100 процента няма!!!

    #2
    Re: фиат мареа 1,9 JTD 110 гасне двигателя произволно!

    rumvas написа:
    А от прозрачните маркучи виждам как върви нафта и въздух!
    След като има очевиден проблем - какъв е смисълът на темата? Искаш някой да каже нещо друго ли? Едва ли. Според мен имаш въздух в системата.

    Коментар


      #3
      какъв въздух при jtd-то,освен ако е останал без нафта.отвори кошницата отзад,почисти всичко от боклуците и всичко ще си тръгне.защо сменяте регулатор без да сте сигурни,че е свършил.

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        какъв въздух при jtd-то,освен ако е останал без нафта.отвори кошницата отзад,почисти всичко от боклуците и всичко ще си тръгне.защо сменяте регулатор без да сте сигурни,че е свършил.
        Когато има проблем с кошницата също има въздух в системата. За да се отстрани кошницата като виновник има два варианта. Първи да се отвори и да се почисти..... и втори да се кара с повече от половината резервоар.

        Коментар


          #5
          Колеги, почистил съм кошницата няма боклуци, карам винаги с повече от половин резервоар, а отскоро с почти пълен резервоар, но пак гасне/вчера на магистрала Хемус три пъти до Елин Пелин.Темата я пускам за съвет, дали да сменям помпата в резервоара.А за регулатора- смених го по препоръка на механик от сервиз Темпо, след диагностика.

          Коментар


            #6
            Какъв е тоя майстор да ’препоръчва’ смяна на част за стотици левове без да е сигурен? Той ли ще ти ги даде? Е ти остави ли му другия клапан да си го продаде сега? Щом дърпа въздух и не е от кошницата търси по пътя на горивото. Щом от някъде влиза въздух ще излиза нафта.
            Powered by Emzo

            Коментар


              #7
              Ами не съм сигурен на 100 процента, но съм проверил всички връзки, скоби и тн за сега без резултат.

              Коментар


                #8
                кога гасне колата:-когато е под товар-на оборотикогато изгасне как пали:-веднага с първото въртене-2-3 пъти върти и тогава пали-чакаш определено време и тогава палии не на последно място как пали сутрин?
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  Колата гасне и на високи и на ниски обороти, когато угасне давам контакт няколко пъти, докато чуя ,че релето изкючи в резервоара се чува бърбучене, вероятно се обезвъздушава и след това пали без проблем.Сутрин пали без проблем.Забелязах, че преди веднага след като дам контакт бърбученето започваше, а сега чак на втория или третия път.

                  Коментар


                    #10
                    Започвате да търсите под вола - теле, ми се струва. Какво, ако колата гасне под товар или гасне във високи обороти? Или пък пали като изстине? Ще му кажете да смени някой датчик или нов регулатор, а очевидният проблем с въздуха да не го пипа ли? Когато има очевиден и евентуален проблем - не е ли по-добре да се отстрани очевидният, а после да се гадае за евентуален друг? Преди да е отстранен проблемът с въздуха - не трябва да се търси друг проблем. Не става ясно къде се вижда въздух: преди филтъра, след филтъра?

                    Коментар


                      #11
                      Въздух се вижда след филтъра, възможно ли е да се получава от ел.помпата в резервоара

                      Коментар


                        #12
                        Оги,тези неща за които питат са наистина правилни за насочване на решаването на проблема.така например гасне ли под товар се насочваш към помпа за високо налягане,гасне ли и след 2 мин бълбука и си пали и върви малко и пак си гасне -насочва към задръстена цедка на регулатора,гасне ли и пали след повече време -д.к,гасне ли така както обикновен дизелов мотор като засмуче въздух-цедка и клапан в кошницата,не пали ли въобще-регулатор,вървяла ли е до допоследно,гасиш и после не пали-фазов датчик и т.н,но това е само насочване,не и точна диагноза,за точна диагноза си има и диагностика.

                        Коментар


                          #13
                          rumvas написа:
                          Въздух се вижда след филтъра, възможно ли е да се получава от ел.помпата в резервоара
                          аз имах същия проблем и се оказа че беше извадено от местото си маркучето за обратната нафта което седи точно срещу клапанчето на кошницата.само го пъхнах и колата спря да гасне.
                          fiat bravo 1.6 16v gt
                          fiat marea 1.9 8v jtd
                          fiat punto 1.7 td
                          fiat marea 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            Само едно мога да кажа, докато не отсраниш източника на въздух в горивото е напълно безсмислено да сменяш каквото и да било друго. Ако имаш въздух преди филтъра - значи някъде между помпата в резервоара и филтъра имаш пропуск. Ако имаш въздух след филтъра - значи търсиш във филтърния възел за някакъв проблем. Гасненето е в следствие на спад на налягането на гориво - точка. Отстрани въздуха, точка.

                            Коментар


                              #15
                              Няма как в система която е под налягане да има въздух между двете помпи при пробив в самата система. Въздуха си идва от помпата в резервоара. Всичко там трябва да се провери.

                              Коментар

                              Working...
                              X