Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.9 TDi .....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Може да е от ъгъла и ракурса на снимане, но ми се струва, че единият фар е по-тъмен от другия. Провери хубаво дали двата фара са различни, може колата да е имала лош удар отпред и да е позакрепена! На мен цената ми се струва съмнително ниска, с екстрите особено... Не се плаши, но имай пред вид, че косумативите, около смяната на ремъка са около 200-250лв. Има една скъпа ролка 90-110лв. някъде струваше...
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !Сега оглеждам за нещо 1,4 - 1,6 бензин казват ми неща от сорта на - замисли се защо кола ’99та с толкова екстри струва само 5-6000 лева
      Щом е за родината - газ до ламарината !!!

      Коментар


        #18
        Гледай само 1.6Защото 1.4 гори колкото 1.6 а варви и по малко, имаше в форума тема защо 1.6 а не 1.4
        Fiat bravo 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #19
          Fiat Coupe написа:
          Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !?
          Точно обратното, приятелю, точно обратното. Имал съм удоволствието да карам за малко Браво дизел TD100 както и Opel Signum Z1.9DTH. Опелът е на няколко месеца, Бравото - на 8 години. Познай кое дрънчи повече Не е по-новото.Това е писано много пъти втози форум, но ще го изтъкна отново - Fiat е създател на модерния дизелов двигател, какъвто го познаваме днес, така че мнения на пишман-майстори и рацерчета с астри не минават. Виж, че Фиатовите дизели не са сред най-икономичните на пазара има голяма доза истина. Но по отношение на качество, мощност и трошливост в България можеш да чуеш само митове и легенди.
          Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
          Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

          Коментар


            #20
            Fiat Coupe написа:
            Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !Сега оглеждам за нещо 1,4 - 1,6 бензин казват ми неща от сорта на - замисли се защо кола ’99та с толкова екстри струва само 5-6000 лева
            Тракат им на специалистите по горубленски фолклор главите.В момента слагам италианските дизели номер 1, наред с дизелите на Рено.PSA се изложиха с последното поколение COMMON RAIL..VW още мъчи заклетите си фенове с ЯРМОМЕЛКИТЕ TDI-PD и неслучайно от 2007 изцяло минават на COMMON RAIL.Заслушай се в една ОПЕЛ-Корса, в една ПАНДА, в едно Пунто все с 1.3 мултиджет моторите и ела да си говорим за тракане... после можеш да сравниш този звук с истинската ТРАКАЧКА ....ФАБИА,ЛУПО,ПОЛО моторите 1.4 TDI... тогава да чуеш ТРАКАНЕ!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #21
              Fiat Coupe написа:
              Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !Сега оглеждам за нещо 1,4 - 1,6 бензин казват ми неща от сорта на - замисли се защо кола ’99та с толкова екстри струва само 5-6000 лева
              Определено с дизеловият мотор няка да имаш често срещани проблеми, като самоволно променяне на обороти, прекъсване и още един куп подобни, които са характерни болежки на бензиновите мотори! А, че за дизел не гори малко е вярно, но все пак, ако решиш може винаги да си първи на светофарите благодарение на турбото! Не бързай, разгледай колите, във всяка в която сядаш пали мотора и слушай, а където има възможност настоявай и за кръгче! Ако беше от София бих ти дал да покараш малко, хей така да имаш понятие за, какво става въпрос.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #22
                Sko написа:
                Fiat Coupe написа:
                Постоянно ми пълнят главата с разни неща - италианския дизел не бил хубав , много тракал много се развалял горял много друг ми вика гори малко.... КАКВО ДА ПРАВЯ НЕЗНАМ !?
                Точно обратното, приятелю, точно обратното. Имал съм удоволствието да карам за малко Браво дизел TD100 както и Opel Signum Z1.9DTH. Опелът е на няколко месеца, Бравото - на 8 години. Познай кое дрънчи повече Не е по-новото.Това е писано много пъти втози форум, но ще го изтъкна отново - Fiat е създател на модерния дизелов двигател, какъвто го познаваме днес, така че мнения на пишман-майстори и рацерчета не минават с астри не минават. Виж, че Фиатовите дизели не са сред най-икономичните на пазара има голяма доза истина. Но по отношение на качество, мощност и трошливост в България можеш да чуеш само митове и легенди.
                Колегата Sko е абсолютно прав, в допълнение мога само да добава, че така прехваленият френски дизел HDI, комън рейл е взет познайте откъде...Фиат Крома дизел.Така че правете сметка...
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #23
                  добре де момчета не разбирам много от коли още по-малко от дизели сега се оглеждам и мисля и гледам ту бензинките ту дизелките и ми направи впечатление,че 1.9 брава е с много малко коне защо така това голяма спънка ли е? И брава 1.9 на кой бензинов мотор се равнява?Благодаря много за отговорите и извиняваите за оффтопика..П.с. Колега много извинявай,че ти се набърках така в темата но да не отварям нова още веднъж извинявай /

                  Коментар


                    #24
                    Globe` написа:
                    добре де момчета не разбирам много от коли още по-малко от дизели сега се оглеждам и мисля и гледам ту бензинките ту дизелките и ми направи впечатление,че 1.9 брава е с много малко коне защо така това голяма спънка ли е? И брава 1.9 на кой бензинов мотор се равнява?Благодаря много за отговорите и извиняваите за оффтопика..П.с. Колега много извинявай,че ти се набърках така в темата но да не отварям нова още веднъж извинявай /
                    Защото е атмосферен дизел, ако говориш за 1.9D Бравата...65 кс 1929 куб.см.Това е стария мотор, мисля,че в турбовариант се слага преди това на Темпра/Типо, но там е 91 кс, непряко /индиректно/ впръскване.Същите Браво/Брава имат около 119 НМ въртящ момент и това са прилични стойности за 65 кс.Повечето атм.дизели по него време са с тези стойности ->> Рено 1.9d моторите, 19,Клио,Меган,- 64 кс, PSA-64 и 70 кс, SDI-тата при VW - 64 кс.Новите типове мотори при Фиат с кубатура 1910 куб.см имат много разновидности, като се почне от атмосферния 1.9 при Добло и моето Пунто, та се стигне до модерните "резачки" JTD до мисля вече 150 кс.Всички тези работи ги прави ДЯВОЛЪТ и КОМПЮТЪРЪТ!! ..... а също и инжекцията ....хватките при впръскването!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #25
                      Nino написа:
                      Globe` написа:
                      добре де момчета не разбирам много от коли още по-малко от дизели сега се оглеждам и мисля и гледам ту бензинките ту дизелките и ми направи впечатление,че 1.9 брава е с много малко коне защо така това голяма спънка ли е? И брава 1.9 на кой бензинов мотор се равнява?Благодаря много за отговорите и извиняваите за оффтопика..П.с. Колега много извинявай,че ти се набърках така в темата но да не отварям нова още веднъж извинявай /
                      Защото е атмосферен дизел, ако говориш за 1.9D Бравата...65 кс 1929 куб.см.Това е стария мотор, мисля,че в турбовариант се слага преди това на Темпра/Типо, но там е 91 кс, непряко /индиректно/ впръскване.Същите Браво/Брава имат около 119 НМ въртящ момент и това са прилични стойности за 65 кс.Повечето атм.дизели по него време са с тези стойности ->> Рено 1.9d моторите, 19,Клио,Меган,- 64 кс, PSA-64 и 70 кс, SDI-тата при VW - 64 кс.Новите типове мотори при Фиат с кубатура 1910 куб.см имат много разновидности, като се почне от атмосферния 1.9 при Добло и моето Пунто, та се стигне до модерните "резачки" JTD до мисля вече 150 кс.Всички тези работи ги прави ДЯВОЛЪТ и КОМПЮТЪРЪТ!! ..... а също и инжекцията ....хватките при впръскването!
                      Много благодаря за отговора

                      Коментар


                        #26
                        Благодаря за вниманието ! Днес карах дизела (1,9 тд) - хареса ми , но понеже колата я взимат нашите за тях си се спряха на СЕАТ ИБИЗА от предпоследните модели - аз също много я харесах ...СЕАТ форум има ли ?
                        Щом е за родината - газ до ламарината !!!

                        Коментар


                          #27
                          Fiat Coupe написа:
                          Благодаря за вниманието ! Днес карах дизела (1,9 тд) - хареса ми , но понеже колата я взимат нашите за тях си се спряха на СЕАТ ИБИЗА от предпоследните модели - аз също много я харесах ...СЕАТ форум има ли ?
                          Това ми прилича малко на вица за зайчето, което влизало всеки ден в магазина да пита дали има моркови. Всеки ден получавало отрицателен отговор. На десетият ден на продавачката и писнало да казва, че няма и отговорила ИМА, а зайчето - "Дайте ми една зелка тогава" ! Нищо лично, шегичка!
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #28
                            Както и да е реши се да се вземе сеата като по нова кола и уж по издръжлива ...мисля че го бива?
                            Щом е за родината - газ до ламарината !!!

                            Коментар


                              #29
                              На мен лично много ми хареса. Честито. А за колко пари горе долу я взехте?
                              Пунто 1.1 1994 г.

                              Коментар


                                #30
                                Първо да добавя - от ТД фиата се отказахме не за друго ами просто при по обстоен преглед стана ясно , че трябва изцяло да се сменят маркучите по двигателя както още доста неща - да не говорим , че си беше направо със "сликове" и 4те гуми нямаха грайфер Поне го покарах малко - много е готино с турбото та като си направихме сметката - бравото щеше да ни излезне към 7000 и нещо а сега сеата ще излезне с всичко не повече от 7900 - има си Ел пакет , серво , клима .... бравото пишеше в обявата , че е с климатроник а и то било с клима... mmony - мерси и се радвам , че ти е харесал явно избора не е лош... дано не се разваля често
                                Щом е за родината - газ до ламарината !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X