Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.9 TDi .....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1.9 TDi .....

    От няколко дни доста заглеждам обявите има евтинки и ме устройват като цена и екстри.... може ли някой с такавата Брава да каже честно (ако може и на ЛС) дали има някакви проблеми по колата които са масово явление при всички и скъпа ли излиза поддръжката Няма нужа от болд на цялата тема, колега! Поздрави, Vladim.
    Щом е за родината - газ до ламарината !!!

    #2
    Re: Fiat Brava 1.9 TDi .....

    Fiat Coupe написа:
    От няколко дни доста заглеждам обявите има евтинки и ме устройват като цена и екстри.... може ли някой с такавата Брава да каже честно (ако може и на ЛС) дали има някакви проблеми по колата които са масово явление при всички и скъпа ли излиза поддръжката
    Абе има какво да ти скъса нервите, но за кола втора ръка не мога да се оплача. По колата съм сменил повече консумативи и части, чиито живот е 2-3 години - един носач, една тапа на блока, че протече антифриза, всички амортисьори съм сменил с газови, за да не се клати като лодка, филтри и ремъци, накладки. Е вярно още се боря със задната чистачка и третия стоп, но това не е грижа. Минал съм над 30 000 км до момента (долу в подписа пише откога - 10 месеца и ...)От два месеца ми прави проблеми при палене, но утре ще разбера от какво. Добра е колата. Взимай я!П.С. Не е TDi, а е само TD

    Коментар


      #3
      Re: Fiat Brava 1.9 TDi .....

      doofiat написа:
      Fiat Coupe написа:
      От няколко дни доста заглеждам обявите има евтинки и ме устройват като цена и екстри.... може ли някой с такавата Брава да каже честно (ако може и на ЛС) дали има някакви проблеми по колата които са масово явление при всички и скъпа ли излиза поддръжката
      Абе има какво да ти скъса нервите, но за кола втора ръка не мога да се оплача. По колата съм сменил повече консумативи и части, чиито живот е 2-3 години - един носач, една тапа на блока, че протече антифриза, всички амортисьори съм сменил с газови, за да не се клати като лодка, филтри и ремъци, накладки. Е вярно още се боря със задната чистачка и третия стоп, но това не е грижа. Минал съм над 30 000 км до момента (долу в подписа пише откога - 10 месеца и ...)От два месеца ми прави проблеми при палене, но утре ще разбера от какво. Добра е колата. Взимай я!П.С. Не е TDi, а е само TD
      Мерси за съвета ще чакам още да видим какво ще пишат хората и без това кола не се купува за 2 дни А за ТДИ и ТД не съм обърнал внимание как го водят точно по навик съм го запомнил като ТДИ
      Щом е за родината - газ до ламарината !!!

      Коментар


        #4
        Твърдо е решено , че ще се вземе дизел - ама сега май ми минава през ум , че е по-добре едно БРАВО и на вид ми харесва повече а и 100 коня на тва малко купе
        Щом е за родината - газ до ламарината !!!

        Коментар


          #5
          Fiat Coupe писах по-горе, но явно не си видял. Моля не използвай bold за цялата си тема, ще и се обърне достатъчно внимание ако е без!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Vladim написа:
            Fiat Coupe писах по-горе, но явно не си видял. Моля не използвай bold за цялата си тема, ще и се обърне достатъчно внимание ако е без!
            Извинявай ! Не съм видял - просто ми е навик от много форуми в които пиша не е било с цел привличане на внимание :D
            Щом е за родината - газ до ламарината !!!

            Коментар


              #7
              Fiat Coupe написа:
              Извинявай ! Не съм видял - просто ми е навик от много форуми в които пиша не е било с цел привличане на внимание :D
              Няма проблем. Тук ще ти обърнем внимание и без болд, бъди сигурен! Поздрави!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                аз съм горд притежател на баво 100тд и за сега /чукам на дърво/ съм доста доволен. имам само пълна смяна на консумативи- реолки, ремъци, филтри, масло, смяна на едното маркуче на спирачките и нищо сериозно.имай в предвид, яе ел.инсталацията е доста досадна и много от майсторите се назландисват да я пипат. заради което, дето се вика неволята учи, ми се наложи сам да отремонтирам задната чистачка, третия стоп, отоплението на задното стъкло и светлините за задна скорост. освен това ако си късметлия да си я купиш с оригинални джанти 15", доста ще те заболи сърцето за комплект от четири гуми, независимо от типа, за да спазиш оригиналните размери от 185/55/15габаритите на колата също може да са ти проблем ако си свикнал с коли от средния клас- макар и къса, колата е доста по-широка от еквивалентите на други марки и това е кофти, особено при тесни гаражи. също и издутините на двата задни калника може да пострадат, докато си калиброваш паркирането тук съм изложил само някои забележки, без да давам плюсовете. като цяло съм доволен от колата като комфорт, возия и честота на повредите, имайки предвид доста конкурентния ценови клас, в който се намира колатаако имаш въпроси- питай, защото знам какво ми беше, като си я бях харесал, преди да се реша да извадя сухото
                Bravo SX TD100, 1997

                Коментар


                  #9
                  За момента съм се спрял на следното :Данни:Дата на производство - април 1999 г.Тип двигател - ДизеловМощност (к.с.) - 101 к.с.Скоростна кутия - РъчнаКатегория - ХечбекПробег - 149776 кмЦвят - БялОсобености:2(3) ВратиAirbagЕл. ОгледалаЕл. СтъклаКлиматроникНов вносСерво управлениеСтерео уредбаХалогенни фаровеЦентр. заключванецената му е добра - около 5500-5600 със смяната на консумативите - ремъци свечщи ролки и тн маслко ще ми дойде 6000 лв.има и чупещ волан.Салона е като аптека - същото важи и за под капака !Остава само 1 диагностика в добър сервиз (казаха ми много да внимавам на какъв хал е турбината - ремонта й бил доста солен)...забележки има де - леко е жулнато едното огледало и 1-я праг което ще оправя + дръжките са изгоряли (както на всички браво/брава - някой да даде акъл как да ги сменя къде има такива гумички..)еми това е за сега мерси много за съветите да се надяваме , че до 10на дни ще стана част от форума с нова регистрация и ще се виждаме по сбирките
                  Щом е за родината - газ до ламарината !!!

                  Коментар


                    #10
                    fiat_love написа:
                    Fiat Coupe написа:
                    Твърдо е решено , че ще се вземе дизел - ама сега май ми минава през ум , че е по-добре едно БРАВО и на вид ми харесва повече а и 100 коня на тва малко купе
                    Ако е Браво там цените са по-ниски заради 3-те врати. Скачай направо на JTD мотора.
                    Каква е разликата м/у JTD и TD ??? Майче разликата в цената е доста а и за момента не мога да намеря по читава кола от тази показана в предишния ми пост.. май ще съжалявам ако я изпусна
                    Щом е за родината - газ до ламарината !!!

                    Коментар


                      #11
                      Разликата между двата мотора е по високия данък.Майтапя се JTD е 105к.с и наистина е по голям данъка,но имаш малко по малък разход от това че дюзите са електрически и управлението им е от компа.От тук идва и по скъпата поддръжка и капризност от към горива.Не че може да се прецака дюза но все пак.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Fiat Coupe написа:
                        Твърдо е решено , че ще се вземе дизел - ама сега май ми минава през ум , че е по-добре едно БРАВО и на вид ми харесва повече а и 100 коня на тва малко купе
                        Колега разликата в теглото на Бравата спрямо Бравото е 30кг.!Вярно и на мен ми харесва на вид повече Бравото ,но незнам дали си карал кола с три врати - кофти е понякога!Аз съм имал уно тривратка и знам как е!Това се обяснява и с факта ,че Бравото е доста по-евтино/с около 1000лв./ от Бравата!Моят съвет е - вземи си Брава , но като гледам май вече си решил!Дано не те объркам с мнението!Чао и успех в покупката :D
                        Fiat Grande Punto

                        Коментар


                          #13
                          Дори до момента си карам 1 лада самара с 2 врати свикнал съм а щом нея без серво управления я паркирвам къде ли не едва ли с Бравото ще имам зор последно мисля , че ще се кача на това браво - 1,9 тд
                          Щом е за родината - газ до ламарината !!!

                          Коментар


                            #14
                            Fiat Coupe написа:
                            Каква е разликата м/у JTD и TD ??? Майче разликата в цената е доста а и за момента не мога да намеря по читава кола от тази показана в предишния ми пост.. май ще съжалявам ако я изпусна
                            Тази каквато е при COMMON RAIL и TURBODIESEL, не че първите нямат турбо!JTD е търговското наименование на произведените по COMMON RAIL системата дизели... както при Пежо/Ситроен е HDI, Рено/Нисан dCI, Мерцедес CDIBMW d....Образовай се народе:http://enc.auto.vl.ru/3733/http://ww...ail.htmlТук е обяснено доста добре разликата между TDI, в частност PD и CR.http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=23300На втория линк копелетата лъжат гнусно... комън рейл е измислена и патентована от Фиат-групата и е въведена при Алфа 1997г...после продават лиценза на Бош.http://www.kaldata.com/forums/lofive...619.htmlЕто нагледно какво представлява и мисля,че е достатъчно да не се пишат глупости от сорта на FIAT BRAVO/BRAVA TDI... не, че също първата машина при която е въведено директното впръскване на дизеловото горивото при условията на турбонагнетяване не е FIAT CROMA... преди го е имало само в камионите и рейсовете!
                            Прикачени файлове
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #15
                              Ами със здраве да си го караш и много безаварийни километри :D
                              Fiat Grande Punto

                              Коментар

                              Working...
                              X