Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

спад на мощност при 2800 оборота браво 1.9 жтд 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
    Обърквам се , всеки различно го описва . Един във ниски обороти , друг във високи . Не мога да преценя при мен има ли го този момент.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

    Коментар


      #17
      cveiba написа:
      ogi28b написа:
      Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
      Обърквам се , всеки различно го описва . Един във ниски обороти , друг във високи . Не мога да преценя при мен има ли го този момент.
      2600-2700-2800 там някъде е дупката и не ми се описва за пореден път наистина.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
        Здравей колега, то хубаво е описано, но е и изключително неподходящо да му се вика "турбо дупка" и е нормално да предизвика объркване.Мисля че това явление при ЖТД105 няма нищо общо с турбото който неиска да му мисли колата на 2500 оборота да си направи едно леко ремапче и готово.А автора на темата както го е описал със забиване на муцуна (то всеки го усеща по различен начин де, хора всякакви), незнам дали точно за това замисляне се има в предвид.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          #19
          mitaka_neikov написа:
          ogi28b написа:
          Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
          Здравей колега, то хубаво е описано, но е и изключително неподходящо да му се вика "турбо дупка" и е нормално да предизвика объркване.Мисля че това явление при ЖТД105 няма нищо общо с турбото който неиска да му мисли колата на 2500 оборота да си направи едно леко ремапче и готово.А автора на темата както го е описал със забиване на муцуна (то всеки го усеща по различен начин де, хора всякакви), незнам дали точно за това замисляне се има в предвид.
          Карал съм с няколко различни ремапа - леки, не толкова леки, силни... и винаги го има в някаква степен изразено. Просто турбината там си има спад в налягането и няма как да се замаскира.

          Коментар


            #20
            Airfan написа:
            mitaka_neikov написа:
            ogi28b написа:
            Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
            Здравей колега, то хубаво е описано, но е и изключително неподходящо да му се вика "турбо дупка" и е нормално да предизвика объркване.Мисля че това явление при ЖТД105 няма нищо общо с турбото който неиска да му мисли колата на 2500 оборота да си направи едно леко ремапче и готово.А автора на темата както го е описал със забиване на муцуна (то всеки го усеща по различен начин де, хора всякакви), незнам дали точно за това замисляне се има в предвид.
            Карал съм с няколко различни ремапа - леки, не толкова леки, силни... и винаги го има в някаква степен изразено. Просто турбината там си има спад в налягането и няма как да се замаскира.
            Значи при мен го няма това явление . На 1800об/мин съм на едно налягане което се покачва до към 2500об/мин и от там до 4000об/мин стрелката на буст метара не мърда . Това благодарение на софта може би който е рожба на mitaka_neikov :D
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

            Коментар


              #21
              cveiba написа:
              Airfan написа:
              mitaka_neikov написа:
              ogi28b написа:
              Описано е в темата няколко пъти, в мнения 1, 6, 8 и 11, като в 11 дори има линкове към подобни теми. Не ти се чете ли?
              Здравей колега, то хубаво е описано, но е и изключително неподходящо да му се вика "турбо дупка" и е нормално да предизвика объркване.Мисля че това явление при ЖТД105 няма нищо общо с турбото който неиска да му мисли колата на 2500 оборота да си направи едно леко ремапче и готово.А автора на темата както го е описал със забиване на муцуна (то всеки го усеща по различен начин де, хора всякакви), незнам дали точно за това замисляне се има в предвид.
              Карал съм с няколко различни ремапа - леки, не толкова леки, силни... и винаги го има в някаква степен изразено. Просто турбината там си има спад в налягането и няма как да се замаскира.
              Значи при мен го няма това явление . На 1800об/мин съм на едно налягане което се покачва до към 2500об/мин и от там до 4000об/мин стрелката на буст метара не мърда . Това благодарение на софта може би който е рожба на mitaka_neikov :D
              Значи остава да намеря някой във варна,който "Чипосва" коли и да видим дали няма да изчезне това замисляне . : )

              Коментар


                #22
                Airfan написа:
                Карал съм с няколко различни ремапа - леки, не толкова леки, силни... и винаги го има в някаква степен изразено. Просто турбината там си има спад в налягането и няма как да се замаскира.
                Според мен всичко идва от количеството гориво в случая.
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  #23
                  Аз пък явно съм ръб и не съм усещал такова нещо.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    cveiba написа:
                    .................................................. ..........Значи при мен го няма това явление................... :D
                    :D Аааааа, при тебе има едно друго явление хвърля огън през ауспуха От там и ти липсва турбодупката. :D Иначе за протокола, и моя фиат, на щерката де, не прави такова замисляне, за което е темата. Но е чипнат.
                    Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                    Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                    Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                    Коментар


                      #25
                      Тази т.н. дупка се усеща, когато се ускорява плавно. Карам колата доста леко, и не минавам 2500 в града почти никога. Така, че не ми прави впечатление.Когато карам по-бързо, гледам да подмина "дупката" по-бързо. Обикновенно при рязко ускоряване оборотите са от 2500 до 3500.П.С. Този път май агренажа е зацепен правилно. Колата не си ще гумите.Незнам дали си внушавам. И преди съм писал, че става много мудна след 3000 оборота. Сега ги подминава и стига до 4000 без проблеми.
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #26
                        garfunken написа:
                        cveiba написа:
                        .................................................. ..........Значи при мен го няма това явление................... :D
                        :D Аааааа, при тебе има едно друго явление хвърля огън през ауспуха От там и ти липсва турбодупката. :D Иначе за протокола, и моя фиат, на щерката де, не прави такова замисляне, за което е темата. Но е чипнат.
                        Може и да си прав :D
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                        Коментар

                        Working...
                        X