здравейте колеги имам стило 1,9жтд с ремап и се чудя ако му сложа един кн комусовиден филтър дали ще има разлика в звука на турбината?някой пробвал ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
спортен конусовиден филтър на жтд
Collapse
X
-
Според мен с такъв филтър ще бучи повече, като дадеш газ. Ако слагаш такъв, купи си хубав, за да не ти замине дебитомера. А за звука на турбината, направи си права генерация, да ти свирука като се върти.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
-
няма ли някой който е пробвал,аз искам да попитам и друго мога ли да сложа комосноя филтър директно на турбината неискам панелен защото маркуча от филтърната кутия до турбото е скъсан и се чудя и вмомента при този скъсан маркуч малко преди турбината с цепка на половината диаметър компютъра не ми дава никакви грешки за "оня датчик между филт.кутия и турбото" и ако оправя маркуча това ще се отрази ли на вървежа на колата п.п.Пак повтарям за последния ми въпрос скъсан е маркуча преди турбината!!!!!!п.п.2 Благодаря предварително!!!!!STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside
Коментар
-
Оня датчик кой е? - Дебитомера може би?Коносния филтър на турбината ? - че по добре не го слагай изобщо, да не губиш време при демонтажа на турбото после. и последен върпрос чек лампа на таблото изобщо светва ли на контакт?Личното ми мнение е че тия коносни филтри пазят единствено и само да не влезе някой врабец в смукателя по време на движение. Ролята на филтъра не е само да постъпва въздух без боклуци в двигателя, той има и ролята да постъпва определено количество въздух на база допустимия му дебит.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Оня датчик кой е? - Дебитомера може би?dqvola6669, приемам, че в момента караш колата единствено със скъсан въздухопровод преди турбото, с нормален филтър и всичките чарколяци са си на мястото?Това дето си го замислил с филтъра до турбото...Трябва да махнеш тоя интересния датчик след филтърната кутия (дебитомера), обаче ще ти се влоши вървежа и разхода ще се вдигне минимум с литър. Дори в момента трябва да имаш кофти разход и вървеж, защото показанията от тоя датчик не са верни, при положение, че дърпа въздух от скъсания маркуч.И те така. Купи си нов маркуч и не се впрягай повече.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
dqvola6669 написа:няма ли някой който е пробвал,аз искам да попитам и друго мога ли да сложа комосноя филтър директно на турбината неискам панелен защото маркуча от филтърната кутия до турбото е скъсан и се чудя и вмомента при този скъсан маркуч малко преди турбината с цепка на половината диаметър компютъра не ми дава никакви грешки за "оня датчик между филт.кутия и турбото" и ако оправя маркуча това ще се отрази ли на вървежа на колата п.п.Пак повтарям за последния ми въпрос скъсан е маркуча преди турбината!!!!!!п.п.2 Благодаря предварително!!!!!Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
dobrujanetza написа:dqvola6669 написа:няма ли някой който е пробвал,аз искам да попитам и друго мога ли да сложа комосноя филтър директно на турбината неискам панелен защото маркуча от филтърната кутия до турбото е скъсан и се чудя и вмомента при този скъсан маркуч малко преди турбината с цепка на половината диаметър компютъра не ми дава никакви грешки за "оня датчик между филт.кутия и турбото" и ако оправя маркуча това ще се отрази ли на вървежа на колата п.п.Пак повтарям за последния ми въпрос скъсан е маркуча преди турбината!!!!!!п.п.2 Благодаря предварително!!!!!STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар