Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

спортен конусовиден филтър на жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    спортен конусовиден филтър на жтд

    здравейте колеги имам стило 1,9жтд с ремап и се чудя ако му сложа един кн комусовиден филтър дали ще има разлика в звука на турбината?някой пробвал ли е?
    STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

    #2
    Според мен с такъв филтър ще бучи повече, като дадеш газ. Ако слагаш такъв, купи си хубав, за да не ти замине дебитомера. А за звука на турбината, направи си права генерация, да ти свирука като се върти.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      няма ли някой който е пробвал,аз искам да попитам и друго мога ли да сложа комосноя филтър директно на турбината неискам панелен защото маркуча от филтърната кутия до турбото е скъсан и се чудя и вмомента при този скъсан маркуч малко преди турбината с цепка на половината диаметър компютъра не ми дава никакви грешки за "оня датчик между филт.кутия и турбото" и ако оправя маркуча това ще се отрази ли на вървежа на колата п.п.Пак повтарям за последния ми въпрос скъсан е маркуча преди турбината!!!!!!п.п.2 Благодаря предварително!!!!!
      STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

      Коментар


        #4
        Е земи си един маркуч втора употреба за 10-20-30 лв. Филтъра ще ти излезе по-скъп.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          M5kov написа:
          Е земи си един маркуч втора употреба за 10-20-30 лв. Филтъра ще ти излезе по-скъп.
          да ама ако разликата в звука си заслужава??? ще се прежаля
          STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

          Коментар


            #6
            Не вярвам да има, ама изчакай колегите да кажат.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Оня датчик кой е? - Дебитомера може би?Коносния филтър на турбината ? - че по добре не го слагай изобщо, да не губиш време при демонтажа на турбото после. и последен върпрос чек лампа на таблото изобщо светва ли на контакт?Личното ми мнение е че тия коносни филтри пазят единствено и само да не влезе някой врабец в смукателя по време на движение. Ролята на филтъра не е само да постъпва въздух без боклуци в двигателя, той има и ролята да постъпва определено количество въздух на база допустимия му дебит.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Оня датчик кой е? - Дебитомера може би?
                Оф, каква съм офца... Чак сега загледах какво въщност е замислил колегата dqvola6669, приемам, че в момента караш колата единствено със скъсан въздухопровод преди турбото, с нормален филтър и всичките чарколяци са си на мястото?Това дето си го замислил с филтъра до турбото...Трябва да махнеш тоя интересния датчик след филтърната кутия (дебитомера), обаче ще ти се влоши вървежа и разхода ще се вдигне минимум с литър. Дори в момента трябва да имаш кофти разход и вървеж, защото показанията от тоя датчик не са верни, при положение, че дърпа въздух от скъсания маркуч.И те така. Купи си нов маркуч и не се впрягай повече.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Дяволе не се занимавай с глупости (Евгени от палаузово)
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    dqvola6669 написа:
                    няма ли някой който е пробвал,аз искам да попитам и друго мога ли да сложа комосноя филтър директно на турбината неискам панелен защото маркуча от филтърната кутия до турбото е скъсан и се чудя и вмомента при този скъсан маркуч малко преди турбината с цепка на половината диаметър компютъра не ми дава никакви грешки за "оня датчик между филт.кутия и турбото" и ако оправя маркуча това ще се отрази ли на вървежа на колата п.п.Пак повтарям за последния ми въпрос скъсан е маркуча преди турбината!!!!!!п.п.2 Благодаря предварително!!!!!
                    Колега, имам маслоустойчив маркуч . Остана ми от един ремонт на коляното на смукателния колектор. Маркуча е малко твърд - ако е право парче - ще се разберем на ЛС. Ако ти трябва и коляно - малко се усложнява.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      dobrujanetza написа:
                      dqvola6669 написа:
                      няма ли някой който е пробвал,аз искам да попитам и друго мога ли да сложа комосноя филтър директно на турбината неискам панелен защото маркуча от филтърната кутия до турбото е скъсан и се чудя и вмомента при този скъсан маркуч малко преди турбината с цепка на половината диаметър компютъра не ми дава никакви грешки за "оня датчик между филт.кутия и турбото" и ако оправя маркуча това ще се отрази ли на вървежа на колата п.п.Пак повтарям за последния ми въпрос скъсан е маркуча преди турбината!!!!!!п.п.2 Благодаря предварително!!!!!
                      Колега, имам маслоустойчив маркуч . Остана ми от един ремонт на коляното на смукателния колектор. Маркуча е малко твърд - ако е право парче - ще се разберем на ЛС. Ако ти трябва и коляно - малко се усложнява.
                      не става с обикновен маркуч защото на оригиналния има място за дебитомера не е проста траба мерси все пак за предложениетоок ясна работата че ще се кара със панелен филтър ами да взема да си търся маркуч от някъде а къде е това някъде някой има ли идеи?
                      STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

                      Коментар


                        #12
                        Виж lithrone дали има
                        Powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          1

                          Моят съвет от опит е да си караш със стоковият филтър . Пропилях три дебитомера заради конусен филтър и сега съм си със заводският . Разлика във вървежа няма .
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                          Коментар


                            #14
                            Филтъра ти е най-малкия проблем, колега. В момента турбината ти смуче нефилтриран въздух с всичкия му там пясък и мизерии... честито, отделно байпасваш частично дебитомера. Оправи си маркуча, купи си филтър шампион за 9 лв и забрави за тия глупости.

                            Коментар

                            Working...
                            X