jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как гасите дизелите си ?
Collapse
X
-
С натиснат или пуснат ...или на кестерме заклещен с тухла отгоре ако искаш-ВСЕ ТАЯ Но ...има едно основно правило,което се учи в самото начало на шофьорския курс-КОЛА СЕ ПАЛИ И ГАСИ С НАТИСНАТ СЪЕДИНИТЕЛ!!! И то не заради тук споменатите опасения,а заради факта,че винаги стават фалове от типа-"угасих,забравих да дръпна ръчна,оставих я на свободна и...я намерих в канавката" . По тоя повод да ви разкажа и една история. Рано сутринта,колега звъни на друг колега "Абе,я ела да ме вземеш,че служебната не иска да запали" Бе зачудил се нашия,как може да не пали нова кола на 20хиляди км...и измислил- Дъртия глупак откъде да знае,че колата е нова и се пали САМО с натиснат съединител. До предния ден бе карал един очукан форд,дето така или иначе пали с много пъти мамата Та тъй де,влезте в някой по-нова кола с подобен датчик на съединителя и ще видя тие,де палят без съединител как ще гледат тъпоex.Мареа ТД100
Коментар
-
паленето без натиснат съединител за някои не е проблем ,но за мен си е проблем и то голям.хайде в най-голямата зима запалете без натиснат съединител,не стига че мотора се върти трудно,ами и да въртиш и 40кг запчатки,потопени във незнайно от кога несменяно масло,заприличало на л...но ,какво става-по-бързо износване на стартера,по-бързо падане на акумулатора и тн.тези неща бъркат в джоба и аз който си ги правя сам,отново не правя компромис.начинът на експлоатация е много важен.друг е въпроса ,че това при мен е навик,придобит още от шофьорските курсове и по-късно осъзнат за правилен
Коментар
-
За маслото приличащо на ла*но ... не слагай всички под общ знаменател Щото това е третото нещо, което сменям в една кола.1 агренаж, 2 масло двг , 3 масло ск. кутия.Както и да е, както казах, просто си правя проучване.Иначе ето едно клипче за размисъл:http://youtu.be/dIsG_8TVokwE не е дизел, но ....F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Емо, какви анкети пускаш да ме вкарваш в размисъл, аз на светофара стоя на първа с натиснат съединител.Ето какво правя аз на бензиноватаПаля винаги на скорост, с натиснат съединител и спирачка, гася по същия начин.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ето клип как запалих една сутрин февруари 2012 на -19 (през нощта е било по-студено) без натиснат съединител. http://www.youtube.com/watch?v=VYM0CHAMRVoПробвал съм с натиснат. Абсолютно никаква разлика няма.Усилието за завъртане на тези 40 кг зъбчатки и масло приличащо на пчелен мед е пренебрежимо малко в сравнение с усилието, нужно за завъртане на коляновия вал и усилието, което трябва да преодолее компресията на мотора + маслото в мотора :D04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
ivel написа:Емо ,на колко хора си сменял масло на кутията и колко от хората го сменят-клони към никои.повечето не им се дават пари
Коментар
-
ivel написа:чаве,повечето кутии събират 2,5-3,5л приблизително.и като им кажеш,че трябва да сменят и трансмисионното масло и 3л по 20лв за хубаво масло и отлагат за по-нататък,сиреч не им се дават пари.а нали се сещаш в италия например дали са го сменяли някогаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:ivel написа:чаве,повечето кутии събират 2,5-3,5л приблизително.и като им кажеш,че трябва да сменят и трансмисионното масло и 3л по 20лв за хубаво масло и отлагат за по-нататък,сиреч не им се дават пари.а нали се сещаш в италия например дали са го сменяли някога
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар