Винаги паля и гася с натиснат съединител, без значение на колата. Навик просто.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как гасите дизелите си ?
Collapse
X
-
И.ахти моргите те хората ги изхвълили от чужбина след като срали и пикали отгоре им ние ще се вайкаме как да ги гасим. Караш обслужваш...каквото се отели нещо сменяш...С гасене на натиснат или не съединител няма да оправиш проблема на вече съсипан плаващ маховик както и няма да удължиш живота на нормален.. Колата е да ми служи не аз на нея... Карайте нормално без издевателства и няма да има дертове.
Коментар
-
D. Stanev написа:"С пуснат съединител" значи ли на скорост?! Щото ако е така, няма логика (да се гаси на скорост). Иначе паля и гася с натиснат съединител.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Добре, аз от цялата тема до сега не разбрах какво е мнението на автора, относно това как е правилния начин на гасене? Лично аз гася с натиснат съединител, навик ми е защото е логично, когато спреш автомобила натискаш съединителя да отцепи, врътваш ключа и готово, а палене задължително с натиснат, по-малко товар за стартера...--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Подозирам, че според автора правилният начин на изгасяне е с натиснат съединител - да му осигури милион километри живот... Вероятно, но от много малко значение - има смисъл от това, но...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
към автора-всичко е до изграден навик,а не до познания ,поне според мен.има хора,които осъзнават как трябва да се гаси,но по навик си го правят,обратното и тн.в този аспект,анкетата е по-скоро да проучиш навиците на хората,но не и техните познания.и все пак си е интересно да се види.също интересна анкета би била колко хил км ви издържа демферния маховик или мотора.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар