Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как гасите дизелите си ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    jenshen73 написа:
    Подозирам, че според автора правилният начин на изгасяне е с натиснат съединител - да му осигури милион километри живот... Вероятно, но от много малко значение - има смисъл от това, но...
    На теория с натиснат. Реално обаче разликата е много малка , а и аз съм на мнение, че ако маховика вече е започнал да дрънчи, е по-добре да е със зацепен съединител.Ама това е по-скоро "козметика" вече.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      С натиснат или пуснат ...или на кестерме заклещен с тухла отгоре ако искаш-ВСЕ ТАЯ Но ...има едно основно правило,което се учи в самото начало на шофьорския курс-КОЛА СЕ ПАЛИ И ГАСИ С НАТИСНАТ СЪЕДИНИТЕЛ!!! И то не заради тук споменатите опасения,а заради факта,че винаги стават фалове от типа-"угасих,забравих да дръпна ръчна,оставих я на свободна и...я намерих в канавката" . По тоя повод да ви разкажа и една история. Рано сутринта,колега звъни на друг колега "Абе,я ела да ме вземеш,че служебната не иска да запали" Бе зачудил се нашия,как може да не пали нова кола на 20хиляди км...и измислил- Дъртия глупак откъде да знае,че колата е нова и се пали САМО с натиснат съединител. До предния ден бе карал един очукан форд,дето така или иначе пали с много пъти мамата Та тъй де,влезте в някой по-нова кола с подобен датчик на съединителя и ще видя тие,де палят без съединител как ще гледат тъпо
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #33
        Mоя инструктор ме е учил, да освобождавам от скорост и тогава да паля.Няма да гледат тъпо, щото повечето нови коли плямпат Press Clutch или нещо от сорта.Вече Вуте ако не знае хамерикански, дойчланд или франсе - негов проблем.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          паленето без натиснат съединител за някои не е проблем ,но за мен си е проблем и то голям.хайде в най-голямата зима запалете без натиснат съединител,не стига че мотора се върти трудно,ами и да въртиш и 40кг запчатки,потопени във незнайно от кога несменяно масло,заприличало на л...но ,какво става-по-бързо износване на стартера,по-бързо падане на акумулатора и тн.тези неща бъркат в джоба и аз който си ги правя сам,отново не правя компромис.начинът на експлоатация е много важен.друг е въпроса ,че това при мен е навик,придобит още от шофьорските курсове и по-късно осъзнат за правилен

          Коментар


            #35
            За маслото приличащо на ла*но ... не слагай всички под общ знаменател Щото това е третото нещо, което сменям в една кола.1 агренаж, 2 масло двг , 3 масло ск. кутия.Както и да е, както казах, просто си правя проучване.Иначе ето едно клипче за размисъл:http://youtu.be/dIsG_8TVokwE не е дизел, но ....
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Емо, какви анкети пускаш да ме вкарваш в размисъл, аз на светофара стоя на първа с натиснат съединител.Ето какво правя аз на бензиноватаПаля винаги на скорост, с натиснат съединител и спирачка, гася по същия начин.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #37
                S_BANKOV написа:
                ...Емо, какви анкети пускаш да ме вкарваш в размисъл, аз на светофара стоя на първа с натиснат съединител....
                Тоя лагер за нищо го нямаш.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #38
                  Как да го нямам за нищо, обикновенно като го сменям го имам за 3 или 4 неща.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #39
                    Ето клип как запалих една сутрин февруари 2012 на -19 (през нощта е било по-студено) без натиснат съединител. http://www.youtube.com/watch?v=VYM0CHAMRVoПробвал съм с натиснат. Абсолютно никаква разлика няма.Усилието за завъртане на тези 40 кг зъбчатки и масло приличащо на пчелен мед е пренебрежимо малко в сравнение с усилието, нужно за завъртане на коляновия вал и усилието, което трябва да преодолее компресията на мотора + маслото в мотора :D
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #40
                      Емо ,на колко хора си сменял масло на кутията и колко от хората го сменят-клони към никои.повечето не им се дават пари

                      Коментар


                        #41
                        аз моето съм го сменил, даже лятото два пъти за един ден
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #42
                          ivel написа:
                          Емо ,на колко хора си сменял масло на кутията и колко от хората го сменят-клони към никои.повечето не им се дават пари
                          Еми аз като си купя автомобил и му сменям всички течности. Едно масло на кутията нали е 20лв. Либрата събираше точно 2л. Това не са скорости от едно време където събираха по 4-5-6...литра.В момента на автоматика ми маслото е 3.3л Също така нямам проблем как гася/паля, как стоя по светофарите.... пък на всичкото отгоре са ми сложили и само един бутон за контакт/палене... натискаш и след няколко секунди всичко само се стартира

                          Коментар


                            #43
                            чаве,повечето кутии събират 2,5-3,5л приблизително.и като им кажеш,че трябва да сменят и трансмисионното масло и 3л по 20лв за хубаво масло и отлагат за по-нататък,сиреч не им се дават пари.а нали се сещаш в италия например дали са го сменяли някога

                            Коментар


                              #44
                              ivel написа:
                              чаве,повечето кутии събират 2,5-3,5л приблизително.и като им кажеш,че трябва да сменят и трансмисионното масло и 3л по 20лв за хубаво масло и отлагат за по-нататък,сиреч не им се дават пари.а нали се сещаш в италия например дали са го сменяли някога
                              Кой автомобил към днешна дата събира 3 литра масло (да не питам за 3.5л) в скоростите (не автоматик)?Баси, аз на 330ХД, на 2 диференциала, една раздатка и една скоростна кутия не мога да налея 3.5 литра общо.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #45
                                BO написа:
                                ivel написа:
                                чаве,повечето кутии събират 2,5-3,5л приблизително.и като им кажеш,че трябва да сменят и трансмисионното масло и 3л по 20лв за хубаво масло и отлагат за по-нататък,сиреч не им се дават пари.а нали се сещаш в италия например дали са го сменяли някога
                                Кой автомобил към днешна дата събира 3 литра масло (да не питам за 3.5л) в скоростите (не автоматик)?Баси, аз на 330ХД, на 2 диференциала, една раздатка и една скоростна кутия не мога да налея 3.5 литра общо.
                                Фиат фиорино 1.7D, 1990 година събира точно 3.8 литра в скоростната кутия

                                Коментар

                                Working...
                                X