Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как гасите дизелите си ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как гасите дизелите си ?

    Анкетата е само за тези с демпферни маховици.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #3
    С пуснат съединител винаги. А каква е разликата с пуснат или натиснат?

    Коментар


      #4
      С пуснат.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        #5
        "С пуснат съединител" значи ли на скорост?! Щото ако е така, няма логика (да се гаси на скорост). Иначе паля и гася с натиснат съединител.
        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

        Коментар


          #6
          "Както дойде, не обръщам внимание" - но почти винаги с натиснат.
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
          Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

          Коментар


            #7
            D. Stanev написа:
            "С пуснат съединител" значи ли на скорост?!
            Естествено, че не.Означава свободна предавка и НЕнатиснат педал на съединителя.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #8
              С пуснат съединител и изключена от скорост.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #9
                Винаги паля и гася с натиснат съединител.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #10
                  Повечето пъти паля с натиснат съединител и на свободна предавка, а гася с пуснат съединител и на свободна предавка винаги. После слагам на първа да си седи така.

                  Коментар


                    #11
                    винаги паля и гася с натиснат

                    Коментар


                      #12
                      Винаги паля с натиснат, гася повечето пъти отново с натиснат, но зависи от ситуацията.Как е по-добре, чакам Емо да каже
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #13
                        Повечето случаи без да натискам съединителя, но има и % гасенета, в които го натискам и гася на скорост (когато бързам за някъде).
                        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                        Коментар


                          #14
                          Винаги на свободна предавка. Ако съм на магистрала и искам да спра на бензиностанция винаги минавам около километър на ППХ, за да охлади турбината преди това.
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #15
                            С натиснат,гледам да удължа живота на маховика.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар

                            Working...
                            X