Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9 ЖТД - висок разход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.9 ЖТД - висок разход

    Здравейте колеги,вече какво ли не опитах,боря се с висок разход на моето 1.9 жтд браво 2000г,2-пати на диагностика в бош,нищо ни казаха,работи дебитомер-а даже взех втори да пробвам,пак не разхода е около 7.5 извън градско с каране около 110-120,единствените 2 грешки са едната е за егр клапана защото рещих да пробвам да го затяпя,но няма разлика другата която се показа за малко и след изчистването е нещо за педала на газта,колата е 230000 х.к. и катализтора махнах,нищо ,единственото което ми свети на таблото и то не винаги е червена лампичка като дюза,но не винаги изчезва но там си мисля че е заради термостата че сега спря да загрява и като го сменя мисля че това ще се оправи,но разхода беше проблем още преди термостата да се скапе,та ако имате идеи ще се радвам да ги чуя : )

    #2
    Червената дюза свети не заради термостата, а заради нещо по-сериозно, което е трябвало да излезе на диагностиката. Щом свети, значи нещо не е добре, макар и да не е постоянно.Сигурен ли си в разхода, който си отчел? Как го засече?Върви ли добре колата?Моята мареа ми дава ~6.2 извънградско с извадена букса на дебитомера. Ако вървежа ти е кофти, защо не извадиш буксата и да пробваш как е?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Ами напълних резервоара до горе,минах 50 км и напълних пак,и събра почти 4 л,а за светещата дюза забелязвам че светва само ако мина 5 км а не е загряла,но скоро ще ги проверя и тях само да разбера къде да отида и кака да ги проверя

      Коментар


        #4
        Ако не са ти проблем едни 50 лв., вземи си кабелите за диагностика и си я гледай сам с безплатен софтуер.Не съм 100% сигурен, че лампата не свети от прецакан термостат, но не би трябвало.Изчакай колегите да се събудят за още мнения
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Мятайки бобеца и търкайки кристалната топка, свеждам ЖЕТЕДО до 3 възможни варианта:100105110щотУ спринцовка/дюза в другите жетеде-та - няма.И така .... налей до горе, излез извън града, закрепи я като автопилот и след 200км долей.Горе долу така ще разбереш, колко гори.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Някои казват, че свети други се съмняват - има подобна тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...сигурно е да се прочетат грешките. Иначе при повреден термостат разхода със сигурност се качва. Ако не ти се дават излишни пари за диагностика си смени термостата и тогава засичай разход.
            Fiat - Stilo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Дюзата свети при прецакан термостат, но в зависимост от външните условия. При мен светеше само в големите студове.

              Коментар


                #8
                аз термостат съм взел,и ще го сменя,но проблема беше и преди това,и преди това съм я засичал и винаги ми се е струвало че гори около 8,но сега я засякох точно и даде 7,5 и още един въпрос към колегата от горе за диагностиката ако може да ми кажеш от къде точно мога да си ги купя,а колата не е със ОБД букса.

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  Дюзата свети при прецакан термостат, но в зависимост от външните условия. При мен светеше само в големите студове.
                  Датчика на термостата по-скоро.Въпросния датчик ми е докарвал до 2литра завишен разход - ЦЪК
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Airfan написа:
                    Дюзата свети при прецакан термостат, но в зависимост от външните условия. При мен светеше само в големите студове.
                    Датчика на термостата по-скоро.Въпросния датчик ми е докарвал до 2литра завишен разход - ЦЪК
                    къде е този дачик колега защото ще сменям термостат и да сменя и него поне заедно

                    Коментар


                      #11
                      akon123 написа:
                      emzo написа:
                      Airfan написа:
                      Дюзата свети при прецакан термостат, но в зависимост от външните условия. При мен светеше само в големите студове.
                      Датчика на термостата по-скоро.Въпросния датчик ми е докарвал до 2литра завишен разход - ЦЪК
                      къде е този дачик колега защото ще сменям термостат и да сменя и него поне заедно
                      Навива се върху термостата. При мен термостата беше заял отворен, а датчика и до ден днешен си го карам. Според мен ако след определено време на работа на колата тя не е достигнала някаква температура, то компютъра засветява дюзата, за да ти сигнализира за потенциален проблем.

                      Коментар


                        #12
                        50 км няма начин да са показателни. Как точно е пълнено догоре - до изключване на пистолета, или на око до достигане на нафтата до ръба на гърловината? Защото разликата е огромна. Например от половин резервоар до ръба на гърловината ако можеш да налееш 30 литра, то при автоматичен режим пистолетът ще изключи на около 27 - 27.5 литра. Обаче ако имаш място за три литра, ще налееш поне 1.5. Разбираш ли разликата? Ако не си пълнил до ръба, пистолетът ти е изключил и е имало място за 2 литра. Минал си 50 км, колата е изхарчила 2.5 литра, после си пълнил, но освен тези 2.5 литра, е влязъл още литър, литър и нещо, заради по-малкото разпенване, и ето ти общо 3.7-3.8 литра. Така за теб разходът изглежда 3.7 / 50 (7.4 / 100). Ето пълнене до горе, което на автоматичен режим никога не може да постигнеш:JTD 110 не се слага в Браво и Брава, само в Мареа.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          50 км няма начин да са показателни. Как точно е пълнено догоре - до изключване на пистолета, или на око до достигане на нафтата до ръба на гърловината? Защото разликата е огромна. Например от половин резервоар до ръба на гърловината ако можеш да налееш 30 литра, то при автоматичен режим пистолетът ще изключи на около 27 - 27.5 литра. Обаче ако имаш място за три литра, ще налееш поне 1.5. Разбираш ли разликата? Ако не си пълнил до ръба, пистолетът ти е изключил и е имало място за 2 литра. Минал си 50 км, колата е изхарчила 2.5 литра, после си пълнил, но освен тези 2.5 литра, е влязъл още литър, литър и нещо, заради по-малкото разпенване, и ето ти общо 3.7-3.8 литра. Така за теб разходът изглежда 3.7 / 50 (7.4 / 100). Ето пълнене до горе, което на автоматичен режим никога не може да постигнеш:JTD 110 не се слага в Браво и Брава, само в Мареа.
                          напълних до гърловината докато видя нафтатата,значи сега като сменя термостата сменям и датчик щом се намира в термостата

                          Коментар


                            #14
                            измери му съпротивлението и сравни с данните от ауто дата. Ако е наред - прехвърли го на новия термостат.

                            Коментар


                              #15
                              смених термостата и датчика,остана да я засека пак,вече загрява нормално,дано има промяна ,ще пиша скоро

                              Коментар

                              Working...
                              X