Наложи ми се да сменям дюзи и се сблъсках с въпросният параметър.Изписан е на корпуса на електромагнита на инжектора (около всички останали надписи) с голяма цифра и е заграден с окръжност.Не ми е ясно какво точно характеризира и какво е значението му.Оказа се че търсената от мен дюза я има с два класа-2 и 2С. На моят мотор е клас 2 и такива монтирах. И двата класа се монтират на един и същ мотор JTD 115,но различни партиди(така да го нарека).Какво определя класа на инжектора и има ли значение за мотора ако са мотирани дюзи с различен клас?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клас на дюзи(инжектори) при JTD
Collapse
X
-
Компютъра трябва да си познае инжекторите,защото класа на инжекторите е запаметен в неговата памет.Ето това е за Стилото,предполагам и за Алфата е същото. Трите членовете класове 1, 2 и 3 са гравирани със системалазер в горната част на магнита и идентифициране на количествотовпръскване на горивото по време на контрол на емисиите.За двигателите, преди промяната, в случай на смяна наинжектор, използвайте части с код C5603 и не е необходимовсяка промяна в контролния блок на двигателя.За смяна на задните двигатели, трябва да използвате инжекториD5303 заместване маркирани с номер 73501139.Тези части изискват персонализиране процедура винжекционен блок за контрол, с помощта на инструмент за диагностика, посветенас които, влизайки в "класификация инжектори" сасъхраняват в устройството за управление на броя на клас членствона всеки инжектор (което се открива чрез полагане на печат на всякаинжектор) и съответния цилиндър инсталация.Всеки инжектор се персонализира към компютъра то ест той трябва да си познае инжектора.Примерно до ном.дв. са еди кои си,а от ном. дв. са еди кои си.При Стилото са 1.2.3 клас.Ако се сложи различен клас се налага и промяна с диагностична апаратура.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Реклама
Collapse
Коментар