аз пък питам ти сменял ли си
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
вибрации в ниските 1.9jtd(сменен демпфер с едномасов маховик
Collapse
X
-
днес се возих в една 156 спортвагон на един приятел.1,9 жтд 115.направи ми впечатление че има този брум на същите обороти но 2-пъти по слабо.явно демпфера си е демпфер или съединителя ми е по голям боклук от очакванията ми и демпферните пружини са се предали и затова бучи така.какво да правя:а: да се правя че не чувам нищоb: да сменя демпфера с втора употреба и да махна едномасовияc: да сменя съединителя с някой качествен новd: да сменя съединителя с някой качествен втора употребаe: да превключвам на по високи обороти за да избегна падането на под 1500об/минfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Колега superfiata,според както описваш симптомите,едва ли се дължи на съединителя.На дизелите с комънрейл пълнене се слага демпферен мафовик защото по резко се ускоряват още в малките обороти и по резко предават въртящия момент към скоростната кутия.Демпфера намалява това ударно натоварване.Не е вярно ,че маховика заводски се балансира заедно със съединителя защото последния е заменяем детайл.От друга страна казваш ,че мареята с jtd се ускорява по мудно от обикновения ТД,което не трябва да бъде вярно.Така че най добре е да се насочиш към горивното система и по точно с работата на дюзите.Като първо може да потърсиш присадка за почистване н адюзите,която се слага в горивото.Разбира се това са мои предположения спрямо това как описваш нещата.Трябва д асе види проблема наяве.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Munari написа:Колега superfiata,според както описваш симптомите,едва ли се дължи на съединителя.На дизелите с комънрейл пълнене се слага демпферен мафовик защото по резко се ускоряват още в малките обороти и по резко предават въртящия момент към скоростната кутия.Демпфера намалява това ударно натоварване.Не е вярно ,че маховика заводски се балансира заедно със съединителя защото последния е заменяем детайл.От друга страна казваш ,че мареята с jtd се ускорява по мудно от обикновения ТД,което не трябва да бъде вярно.Така че най добре е да се насочиш към горивното система и по точно с работата на дюзите.Като първо може да потърсиш присадка за почистване н адюзите,която се слага в горивото.Разбира се това са мои предположения спрямо това как описваш нещата.Трябва д асе види проблема наяве.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Маховика също е заменяем детайл.Затова всички въртящи детайли се балансират поотделно и се сглобяват след това.Нищо не се балансира в комплект.В противен случай при последваща замяна могат да станат големи дисбаланси.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Munari написа:Маховика също е заменяем детайл.Затова всички въртящи детайли се балансират поотделно и се сглобяват след това.Нищо не се балансира в комплект.В противен случай при последваща замяна могат да станат големи дисбаланси.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
emzo написа:Вариант cотчасти вариант е+ вариант F - хубаво масло в скоростите, като ако побира 2 литра, слагаш 2.3литра. Как ? Всеки майстор знае какfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
ivel написа:или имаш проблем в дебитомер,турбо пътища,дюзи и т.н,или просто jtd-то е вече поизносено от към бутало-цилиндрова група.иначе не виждам как ще усетиш осезаема разлика във вървенето и то в полза на тд100-тоfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар