Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

вибрации в ниските 1.9jtd(сменен демпфер с едномасов маховик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз пък питам ти сменял ли си

    Коментар


      #17
      Да, от М21 на М26.И преди да спориш, виж слейв цилиндъра или помпата на съед. на жтд дали не се монтира и в ТД.И пак преди да спориш има ТД и ТД
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        аз не споря но съм пробвал и знам че не ставаше,това беше отдавна и не помня каква е разликата,но определено я имаше.говоря за разлика в тд100 и jtd

        Коментар


          #19
          днес се возих в една 156 спортвагон на един приятел.1,9 жтд 115.направи ми впечатление че има този брум на същите обороти но 2-пъти по слабо.явно демпфера си е демпфер или съединителя ми е по голям боклук от очакванията ми и демпферните пружини са се предали и затова бучи така.какво да правя:а: да се правя че не чувам нищоb: да сменя демпфера с втора употреба и да махна едномасовияc: да сменя съединителя с някой качествен новd: да сменя съединителя с някой качествен втора употребаe: да превключвам на по високи обороти за да избегна падането на под 1500об/мин
          fiat bravo 1.6 16v gt
          fiat marea 1.9 8v jtd
          fiat punto 1.7 td
          fiat marea 1.6 16v

          Коментар


            #20
            Колега superfiata,според както описваш симптомите,едва ли се дължи на съединителя.На дизелите с комънрейл пълнене се слага демпферен мафовик защото по резко се ускоряват още в малките обороти и по резко предават въртящия момент към скоростната кутия.Демпфера намалява това ударно натоварване.Не е вярно ,че маховика заводски се балансира заедно със съединителя защото последния е заменяем детайл.От друга страна казваш ,че мареята с jtd се ускорява по мудно от обикновения ТД,което не трябва да бъде вярно.Така че най добре е да се насочиш към горивното система и по точно с работата на дюзите.Като първо може да потърсиш присадка за почистване н адюзите,която се слага в горивото.Разбира се това са мои предположения спрямо това как описваш нещата.Трябва д асе види проблема наяве.
            brava 1.9.jtd 2001
            punto 1.2 sport 1994
            Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

            Коментар


              #21
              Вариант cотчасти вариант е+ вариант F - хубаво масло в скоростите, като ако побира 2 литра, слагаш 2.3литра. Как ? Всеки майстор знае как
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Munari написа:
                Колега superfiata,според както описваш симптомите,едва ли се дължи на съединителя.На дизелите с комънрейл пълнене се слага демпферен мафовик защото по резко се ускоряват още в малките обороти и по резко предават въртящия момент към скоростната кутия.Демпфера намалява това ударно натоварване.Не е вярно ,че маховика заводски се балансира заедно със съединителя защото последния е заменяем детайл.От друга страна казваш ,че мареята с jtd се ускорява по мудно от обикновения ТД,което не трябва да бъде вярно.Така че най добре е да се насочиш към горивното система и по точно с работата на дюзите.Като първо може да потърсиш присадка за почистване н адюзите,която се слага в горивото.Разбира се това са мои предположения спрямо това как описваш нещата.Трябва д асе види проблема наяве.
                .Няма никакво значение ,че съединителя е заменяем детайл,а маховика не е ли заменяем детайл та даже и други маховици се слагат.Прави се допълнителен баланс на съединителя и затова заместителите никога не са като оригиналните.Е по някога се улучват нещата но рядко.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  Маховика също е заменяем детайл.Затова всички въртящи детайли се балансират поотделно и се сглобяват след това.Нищо не се балансира в комплект.В противен случай при последваща замяна могат да станат големи дисбаланси.
                  brava 1.9.jtd 2001
                  punto 1.2 sport 1994
                  Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

                  Коментар


                    #24
                    Munari написа:
                    Маховика също е заменяем детайл.Затова всички въртящи детайли се балансират поотделно и се сглобяват след това.Нищо не се балансира в комплект.В противен случай при последваща замяна могат да станат големи дисбаланси.
                    .Колега не става въпрос за балансиране на всяка бройка излезнала от завода.Например ти давам;Маховик за Стило 115 е балансиран с съединител еди кой си и баланса е дал някакви характеристики.Всички бройки маховици и съединители се балансират след това по тези характеристики.Никой не казва,че всеки един маховик и съединител се балансира заедно .Затова и аналоговите части не са като оригиналните.Маховиците и съединителите затова се препоръчва да се сменят комплект и от една марка,ама нали е въпрос на пари и затова тук много рядко се прави.Даже при някои коли има белези на притискателния диск и маховика.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Вариант cотчасти вариант е+ вариант F - хубаво масло в скоростите, като ако побира 2 литра, слагаш 2.3литра. Как ? Всеки майстор знае как
                      маслото е ново и кутията е на макс.но пак не мога да разбера защо тд100 е по лека и пъргава от jtd на ниските.
                      fiat bravo 1.6 16v gt
                      fiat marea 1.9 8v jtd
                      fiat punto 1.7 td
                      fiat marea 1.6 16v

                      Коментар


                        #26
                        или имаш проблем в дебитомер,турбо пътища,дюзи и т.н,или просто jtd-то е вече поизносено от към бутало-цилиндрова група.иначе не виждам как ще усетиш осезаема разлика във вървенето и то в полза на тд100-то

                        Коментар


                          #27
                          ivel написа:
                          или имаш проблем в дебитомер,турбо пътища,дюзи и т.н,или просто jtd-то е вече поизносено от към бутало-цилиндрова група.иначе не виждам как ще усетиш осезаема разлика във вървенето и то в полза на тд100-то
                          ами закачих го на комп и показа 315000 км(215000 на километраж)което не е много за дизела.сега ще сменя дебитомера че имам един резервен.а дали гумите не са прекалено големи 195 60 15 и да не са за тази кола.
                          fiat bravo 1.6 16v gt
                          fiat marea 1.9 8v jtd
                          fiat punto 1.7 td
                          fiat marea 1.6 16v

                          Коментар


                            #28
                            195/55/15"Запуши ЕГР ако не си, но с ламаринка.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              195/55/15"Запуши ЕГР ако не си, но с ламаринка.
                              запушен е.отивам да сменям гумите
                              fiat bravo 1.6 16v gt
                              fiat marea 1.9 8v jtd
                              fiat punto 1.7 td
                              fiat marea 1.6 16v

                              Коментар


                                #30
                                Eeee, не е от гумите де.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X