Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

вибрации в ниските 1.9jtd(сменен демпфер с едномасов маховик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    вибрации в ниските 1.9jtd(сменен демпфер с едномасов маховик

    колеги хайде да поразсъждаваме над този проблем а той е че колата издава един дразнещ брум(като ниски честоти от сублуфер)между 1200-1600 об/мин.все едно съм пуснал бастест.маховика го смених защото няма да дам 600лв(защото ги нямам)за нов демпфер и сложих обикновен заедно с съединител mecarm който смятам за пълен боклук.вчера махах пистовия ремък за видя да не е от демпферната шайба ама не е от нея.дали проблема не е в това че съм с едномасов маховик или от скапания съединител. направих и тест с обратната нафта но всичко е наред.дайте предложения
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    #2
    Коелга аз не бих разсъждавал. Има си причина маховика при дизелите да е демпферен. И Причината е точно за да намали вибрациите. Нека и другите колеги кажат, но за мен проблема е от това, че твоя е едномасов.
    Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

    Коментар


      #3
      Причината е при потегляне да не се натоварва ударно скоростната кутия, а така също и при рязко подаване на газ докато си на скорост. На свободна предавка не влияе по никакъв начин.

      Коментар


        #4
        Deqn написа:
        Коелга аз не бих разсъждавал. Има си причина маховика при дизелите да е демпферен. И Причината е точно за да намали вибрациите. Нека и другите колеги кажат, но за мен проблема е от това, че твоя е едномасов.
        Има, да.Спорно е каква точно е причината.Пример за фабрично с едномасов маховик е VAG 1Z.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          забравих да кажа че го прави на всички предавки в този диапазон.
          fiat bravo 1.6 16v gt
          fiat marea 1.9 8v jtd
          fiat punto 1.7 td
          fiat marea 1.6 16v

          Коментар


            #6
            superfiata написа:
            забравих да кажа че го прави на всички предавки в този диапазон.
            А като я форсираш на празен ход или задържиш оборотите в този диапазон има ли клатене на мотора? Ако има, насочи се към разпръсквачите на дюзите.

            Коментар


              #7
              Маховика неутрализира пулсацийте на коляновия вал.Той винаги се изчислява за конкретния мотор.В завода маховика е взаимно балансиран със съединителя.При теб се е получил дисбаланс от лошия съединител и различния маховик.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                FGRC написа:
                Маховика неутрализира пулсацийте на коляновия вал.Той винаги се изчислява за конкретния мотор.В завода маховика е взаимно балансиран със съединителя.При теб се е получил дисбаланс от лошия съединител и различния маховик.
                Да, но аз имам преки наблюдения върху Браво ЖТД на колега от форума, който направи същата конверсия и няма абсолютно никакви проблеми от това естество. Принципно в този диапазон мотора ни има ясно изразени колебания в оборотите при не особено добри разпръсквачи - защо - незнам, но на база малкото опит, който имам винаги се е решавал след смяна на разпръсквачите.

                Коментар


                  #9
                  Аз пък съм забелязал, че от двутактово масло в нафтата вибрациите намаляват страшно много. На 50 литра нафта 1 литър масло и стават чудеса. Не знам дали като начало да не опиташ с някакво количество масло към нафтата и да споделиш какво се случва.

                  Коментар


                    #10
                    По принцип може да се замени маховика /демферния/ с едномасов но и той е изчислен за мотора.И ако и съединителя е хубав то нещата се получават,но той е искал да мине много тънко.То и добрия заместител на демферния маховик хич не е евтин.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      служебната кола ми е мареа тд100 а личната marea jtd105(за която става въпрос по темата)сутрин оставям моята и взимам служебната и ми прави впечатление че е много по пъргава в ниските от jtd-то което пък е много мудно при ниските и върви много след 2300 примерно.вибрации няма никакви но не знам да не е от това че шефа и смени съединителя с валео.нямам обяснение
                      fiat bravo 1.6 16v gt
                      fiat marea 1.9 8v jtd
                      fiat punto 1.7 td
                      fiat marea 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        ако разсъждаваме логически,аз не виждам разлика в jtd и td100,освен типа горивна система и някои дребни неща.маховика на тд100 е едномасов и си се представя добре.излиза че при такава смяна единственото нещо неизчислено за такъв съединител е ск.кутия.какво точно е и аз не знам,но наистина лагерите на първичните валове заминават по-бързо или по-точно започват да се чуват при такъв маховик.при колегата обаче има нещо друго.

                        Коментар


                          #13
                          Не че нещо, но ск. кутия на ТД и JTD е еднаква.За справка - ЕПЕР.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            не че нещо ,ама в такъв случай какъв е проблема с едномасовия маховик,това -първо и второ-къде ще сложиш на jtd кутията жилто и къде на td100-то помпата.не знам епер какво дават,но определено кутиите имат разлика.ако беше така щяха хората да слагат маховик от тд100 и пей сърце.имат и други разлики

                            Коментар


                              #15
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X