колеги хайде да поразсъждаваме над този проблем а той е че колата издава един дразнещ брум(като ниски честоти от сублуфер)между 1200-1600 об/мин.все едно съм пуснал бастест.маховика го смених защото няма да дам 600лв(защото ги нямам)за нов демпфер и сложих обикновен заедно с съединител mecarm който смятам за пълен боклук.вчера махах пистовия ремък за видя да не е от демпферната шайба ама не е от нея.дали проблема не е в това че съм с едномасов маховик или от скапания съединител. направих и тест с обратната нафта но всичко е наред.дайте предложения
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
вибрации в ниските 1.9jtd(сменен демпфер с едномасов маховик
Collapse
X
-
Deqn написа:Коелга аз не бих разсъждавал. Има си причина маховика при дизелите да е демпферен. И Причината е точно за да намали вибрациите. Нека и другите колеги кажат, но за мен проблема е от това, че твоя е едномасов.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
FGRC написа:Маховика неутрализира пулсацийте на коляновия вал.Той винаги се изчислява за конкретния мотор.В завода маховика е взаимно балансиран със съединителя.При теб се е получил дисбаланс от лошия съединител и различния маховик.
Коментар
-
По принцип може да се замени маховика /демферния/ с едномасов но и той е изчислен за мотора.И ако и съединителя е хубав то нещата се получават,но той е искал да мине много тънко.То и добрия заместител на демферния маховик хич не е евтин.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
служебната кола ми е мареа тд100 а личната marea jtd105(за която става въпрос по темата)сутрин оставям моята и взимам служебната и ми прави впечатление че е много по пъргава в ниските от jtd-то което пък е много мудно при ниските и върви много след 2300 примерно.вибрации няма никакви но не знам да не е от това че шефа и смени съединителя с валео.нямам обяснениеfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
ако разсъждаваме логически,аз не виждам разлика в jtd и td100,освен типа горивна система и някои дребни неща.маховика на тд100 е едномасов и си се представя добре.излиза че при такава смяна единственото нещо неизчислено за такъв съединител е ск.кутия.какво точно е и аз не знам,но наистина лагерите на първичните валове заминават по-бързо или по-точно започват да се чуват при такъв маховик.при колегата обаче има нещо друго.
Коментар
-
не че нещо ,ама в такъв случай какъв е проблема с едномасовия маховик,това -първо и второ-къде ще сложиш на jtd кутията жилто и къде на td100-то помпата.не знам епер какво дават,но определено кутиите имат разлика.ако беше така щяха хората да слагат маховик от тд100 и пей сърце.имат и други разлики
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар