Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бял пушек,трудно палене - Уно 1.3D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бял пушек,трудно палене - Уно 1.3D

    колеги кажете от какво може да е,от 1 седмица някъде,всяка сутрин става така - пали адски трудно,кашля,тресе се....чак на третото завъртане се оправя и пали,и звучи сякаш току що се е отпушила! Викам първия път - айде,лоша нафта,запушил се е горивния филтър,продухах го(нов е) - запали,ама трудно!И от тогава всеки път е така,запали ли,изкарва огромен бял облак и известно време (1-2минути) е така,после се оправя и не дими хич! Цял ден мога да я карам,гася и т.н. и няма проблем...обаче остане ли за през ноща на другия ден пак е същото - обгазявам паркинга от какво може да е,казаха ми гарнитура на главата че може да е заминала,затва е белия пушек,мешала масло с вода...да ама на щеката маслото си е добро,в смисъл не е пресечено или нещо....кажете и вие своето мнение,че съм доста обезпокоен

    #2
    Подгряващи свещи...!?
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      kiro_of_the_day написа:
      Подгряващи свещи...!?
      ми незнам,би трябвало да бачкат,щом пали това е само първия път,после цял ден си е наред.....а тия свещи къде се намират,какво представляват и как да ги проверя дали са читавиаз отдавна искам да ги сменя,ма хич не им разбирам

      Коментар


        #4
        sehnsucht написа:
        kiro_of_the_day написа:
        Подгряващи свещи...!?
        ми незнам,би трябвало да бачкат,щом пали това е само първия път,после цял ден си е наред.....а тия свеши къде се намират,какво представляват и как да ги проверя дали са читавиаз отдавна искам да ги сменя,ма хич не им разбирам
        Подгряващите свещи играят роля най-вече при първото палене на дизеловия двигател. Това, което описваш сочи единствено към тази причина! В един от тези магазини: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3510 питай за цени. За смяната (собственоръчно или в сервиз) - нека те посъветва колега от София с дизелов двигател.п.п. Писано е доста за подгряващите свещи - пусни търсачката.
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          Типични признаци на неработеща една, или няколко подгряващи свещи!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            колега ако не ти се играи да пробваш свещите сега има лесен начин купи си старт спреи и ако пали значи на сто процента е от подгревна свещ има само един проблем спрея струва към 8 лв
            Fiat Croma 2.5TD 86

            Alfa Romeo 2.5TD 94

            Коментар


              #7
              do4ko написа:
              колега ако не ти се играи да пробваш свещите сега има лесен начин купи си старт спреи и ако пали значи на сто процента е от подгревна свещ има само един проблем спрея струва към 8 лв
              Как се яде тоя спрей? Може ли да ми свърши работа, ако пак не иска да ми запали колата?

              Коментар


                #8
                На мен е подобно - оборотите ми играят за около минута при първото палене сутрин и хвърля светъл пушек, но съм сменял подгряващите свещи скоро. Моето подозрение е за проблем с дюза но още не съм успял да я закарам на диагностика. Ако свещите са наред - ще трябва да провериш и това. При мен като изгоря една свещ светеше лампата с реотана на таблото - изгасва като подгрея свещите и в момента в който запалиш светва пак и свети около минута. Погледни дали и при теб прави така.

                Коментар


                  #9
                  morg написа:
                  На мен е подобно - оборотите ми играят за около минута при първото палене сутрин и хвърля светъл пушек, но съм сменял подгряващите свещи скоро. Моето подозрение е за проблем с дюза но още не съм успял да я закарам на диагностика. Ако свещите са наред - ще трябва да провериш и това. При мен като изгоря една свещ светеше лампата с реотана на таблото - изгасва като подгрея свещите и в момента в който запалиш светва пак и свети около минута. Погледни дали и при теб прави така.
                  Колегата кара Uno 1.3D, едва ли има система за самодиагностика на подгряващите свещи! А относно твоят проблем, ако имаш проблем с някоя дюза, то тя ще ти прави мизерии и докато се движиш, а не само на студен старт. Сигурен в квалификацията на майстора, който ти е сменял подгряващата свещ?
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    morg написа:
                    На мен е подобно - оборотите ми играят за около минута при първото палене сутрин и хвърля светъл пушек, но съм сменял подгряващите свещи скоро. Моето подозрение е за проблем с дюза но още не съм успял да я закарам на диагностика. Ако свещите са наред - ще трябва да провериш и това. При мен като изгоря една свещ светеше лампата с реотана на таблото - изгасва като подгрея свещите и в момента в който запалиш светва пак и свети около минута. Погледни дали и при теб прави така.
                    помпата помпатааааа при мене са нови свещи и дюзи ама и при мене е така-сутрин оборотите са към 600-6-500 около 1 минута после се оправят...така че по скоро е от помпата...защото там си е и автоматичния смукач който при мен не сработва-при тебе на колко оборота стои?
                    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                    Коментар


                      #11
                      Оборотите се движат някаде 700 - 1000 не е много и бързо спира гърча, иначе в мнайстора дето ми сменя свещите не съм сигурен - одруса ме доста за работата, която свърши и аз се отказах от него, но не ми свети лампата за диагностиката (не и след като запаля). Иначе колата ми се струва малкко по- мудна при каране отколкото беше в началото, когато я взех и като я настъпя по- силно при ниски обороти или на баир пуши доста (тъмно сив пушек). За това си мисля, че може да е дюза ...

                      Коментар


                        #12
                        Я кажи карал ли си напоследък с накаква "долнопробна" нафта
                        Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.

                        Коментар


                          #13
                          ОМВ Евро дизел а от известно време нинах на Shell V-power Diesel

                          Коментар


                            #14
                            morg написа:
                            Оборотите се движат някаде 700 - 1000 не е много и бързо спира гърча, иначе в мнайстора дето ми сменя свещите не съм сигурен - одруса ме доста за работата, която свърши и аз се отказах от него, но не ми свети лампата за диагностиката (не и след като запаля). Иначе колата ми се струва малкко по- мудна при каране отколкото беше в началото, когато я взех и като я настъпя по- силно при ниски обороти или на баир пуши доста (тъмно сив пушек). За това си мисля, че може да е дюза ...
                            Защо реши че като не работи дюза изкарва "тъмно сив пушек"
                            Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.

                            Коментар


                              #15
                              момчета не се правете на малко знаещи хващаш някой да запали колата ти заставаш зад нея преди да я запалят като почнат да палят и мирише на не добре изгоряло дизелово гориво воала проблема е открит
                              Fiat Croma 2.5TD 86

                              Alfa Romeo 2.5TD 94

                              Коментар

                              Working...
                              X