Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка lower limit reached

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка lower limit reached

    Става въпрос за Шкода Октавия на един приятел.Не съм фен на дизелите и не можах да му дам някакъв конкретен съвет и реших да се обърна към всички Вас за акъл какво да прави преди да смени ГНП, филтър, датчици и прочие неща с нови Копирам грешката тук: VCDS-Lite Version: Release 1.1 Saturday, 21 September 2013, 17:33:05. Control Module Part Number: 038 906 018 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2163 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 31480 VCID: 68A33BA31B7D 1 Fault Found: 17971 - Quantity Adjuster (N146): Lower Limit Reached P1563 - 35-00 - -
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    #2
    Какво прави ? Не пали ли ?В Авансатора е проблема.Ама и да беше писал, че е AHF 110 коня, да не си играя да ровя половин час
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Извинявам се Гасне му в движение. Засега само два пъти, но не смята да я чака да умре
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

      Коментар


        #4
        Еми помпата си има дозатор/авансатор/quantity adjuster, кой както иска да го нарича.Да си търси някой ваген разбирач, да каже може ли да се оправи или нов.С ваг-ком може да се види и напрежението на QA ама съм новобранка още в TDI средата
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Дозатор и авансатор са различни неща.Проблема е в така наречената"плочка" на помпата.Сменя се с друга.Успех!

          Коментар


            #6
            кола

            И се ремонтира малко е пипкава работа но става тук е описано но не се разбира от превода много http://translate.google.bg/translate...1/P1563/005475
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              дозатор и авансатор са като гориво и въздух-нищо общо

              Коментар


                #8
                Още някой да напише, че авансатор и дозатор са различни неща?
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  #9
                  Виделин Райчинов написа:
                  Още някой да напише, че авансатор и дозатор са различни неща?
                  Ама те различни ли са? Yellow_Flash_Colorz_PDT_30
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    BO написа:
                    Виделин Райчинов написа:
                    Още някой да напише, че авансатор и дозатор са различни неща?
                    Ама те различни ли са? Yellow_Flash_Colorz_PDT_30
                    Незнам, можеш да попиташ колегите по-горе на Л.С!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #11
                      Ама те различни ли са ----
                      specialista написа:
                      Дозатор и авансатор са различни неща.
                      Не съм се интересувал, ако някой ден се прецака, ти си човека, който ще я гледа !Мен ме интересува само картата с напрежението на помпата
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Емо,тези помпи все по-рядко ще с срещат и все по-рядко ще се правят.последни ще умрат фолксвагеновите,тъй като и последно приключиха с това поколение дизелови мотори

                        Коментар

                        Working...
                        X