deforse написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на нафта - Брава TD100 (със снимки)
Collapse
X
-
deforse написа:А рециклира ли се тоя клапан или директно се сменя с нов или "нов". Горе долу за какви пари става дума?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ако взема нов то той явно е с два кабела. Явно нещата не са същите. Другия вариан е новия двата кабела да са за да сепрекъсва плюса от имото. Така си го обяснявам. Масата да е корпуса. А и на мен ми намирисва, че този клапан на колата в момента не е оригиналния а присадка от друг модел.Fiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
deforse написа:Ако взема нов то той явно е с два кабела. Явно нещата не са същите. Другия вариан е новия двата кабела да са за да сепрекъсва плюса от имото. Така си го обяснявам. Масата да е корпуса. А и на мен ми намирисва, че този клапан на колата в момента не е оригиналния а присадка от друг модел.
Коментар
-
deforse написа:Ако взема нов то той явно е с два кабела. Явно нещата не са същите. Другия вариан е новия двата кабела да са за да сепрекъсва плюса от имото. Така си го обяснявам. Масата да е корпуса. А и на мен ми намирисва, че този клапан на колата в момента не е оригиналния а присадка от друг модел.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Днес за моя изненада, при мерене на волтажа по веригата, забелязах, че при 12.5 волта на самия акумулатор, към клапана бяха с 2 волта надолу. Нормално ли е това според вас? Още повече, че подавах + на клапана и цъкаше винаги. Когато опитах да запаля йок. Важно е предполагам да отбележа, че акуто въобще не е цвете за мирисане. Ако повъртя 5-6 пъти стартера и заминава. Между другото днес от 10-на стартирания половината бяха успешни, другата половина не. Как мога да разбера имото дали е вързано? В момента паля с един син оригинален ключ, но като купих колата няколко месеца карах с един правен допълнително (неоригинален) и НИКОГА не ми е светвал такъв жълт ключ, за какъвто става дума по темите. Това според мен изключва възможността имото да работи, но все пак да ви питам.Fiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
От това което написа по-горе разбрах ,че клапана ти е захранен директно от кутията с релетата до акумулатора.Щом е направено това значи имото е заобиколено.Писах какво да направиш ако имаш неуспешен опит за заплаване ама явно не искаш да ме слушаш.Когато не иска да запали захрани с плюс директно от акумулатора.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Направих го и подадох директен + от акуто. При първото палене запали от раз на второ и трето не. Така или иначе е неделя и нямаше от къде да взема друг клапан. утре ще поразпитам по магазините за авточасти. Някой от вас да знае от къде мога да намеря ? Купувал ли е някой?Fiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
Преди да тръгнеш да купуваш клапан може да напаравиш следното: развиваш клапана, махаш плунжера отвътре и пак слагаш клапана. По този начин ще разбереш дали проблема е в клапана или не. Лошото при тази операция е, че трябва да гасиш двигателя на скорост или да запушваш всмукателния колектор с ръка .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар