Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на нафта - Брава TD100 (със снимки)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на нафта - Брава TD100 (със снимки)

    Здравейте колеги,след дъалго умуване за високия разход на колата (10/100 в града) мисля, че намерих виновника. След като толкова ми смърдеше на нафта се нагъзих и започчнах да гледам с едно фенерче. Вижте снимката по-долупомпата е тази:Та!. С червените стрелки съм посочил къде има нафта. Особено в по-ниското (при дясната червена стрелка) направо локвичка. Въпросът ми е от къде може да идва тази нафта? Може ли тапата (посочена със стрелка) да в виновник? Тя какво затапва? Каква е тази плочка под помпата (посочена с лявата стрелка)? Знам, че въпросите са доста, но искам да съм малко в час преди да ходя по майстори. Това ми е първата нафтова кола. Ще съм много благодарен на отговори от ваша страна.Поздрави
    Fiat Brava 1.9TD 100

    #2
    За да не ти говорят и на теб ..... ти казвам че помпата ти е за ремонт.Не е евфтино,но за сметка на това има гаранция.Всичко останало е отлагане на решаването на проблема.Подробности само на лични.Успех!

    Коментар


      #3
      Здравейте,Първо да благодаря на "specialista" за напътствията, които ми даде.Денес забелязах, че въпросната тапа савсем леко се омазва по канта, което ще рече, че е за смяна, но не тя е основния виновник. Ясно е, че помпата е за тотална ревизия, но имам въпрос.Този маркуч свързва колектора с нафтовата помпа. Единия край е при т.1, а другия на т.2 от долната страна на помпата. От нехната страна се свързва предполагам с метално маркуче (предполагам), което от своя страна влиза в помпата. Точно там нямам как да видя. Едвам успях да бръкна и да прокарам пръсти и се омазах в нафта. Явно там е по-големия теч на нафта. За какво служи този маркуч? Каква е функцията му? От странта на помпата има ли възможност да има някой болт или гайка, коиото да са се разхлабили или е гумено уплътнение?Поздрави и благодаря на отговорилите
      Fiat Brava 1.9TD 100

      Коментар


        #4
        Този маркуч "казва" на помпата колко е надуло турбото.От там идва по-голямата порция под товар.Там където не можеш да брънеше турбо коректора на помпата.Ако е скъсат на цяло мембраните нафтата ще потече и към двигателя по този маркуч и тогава ще стане страшно!Успех!

        Коментар


          #5
          А този метален щуцер от към помпата (за въпросния маркуч) подвижен ли е? Защото се мърда.
          Fiat Brava 1.9TD 100

          Коментар


            #6
            Мести се много малко наляво и надясно.

            Коментар


              #7
              колега препоръчвам ти да смениш всички уплътнения .Не много трудно се сваля помпата по добре си я свали сам .Ако не ти е ясно ще ти обясня как ,че майсторчетата взимат по 100 лева за тази работа .Иначе смяната на тези уплътнения при някой майстор със свалена помпа варира от 80 до 180 лева

              Коментар


                #8
                Да сменяш си ги сам даваш пари за части, и след година пак пускаш тема и идваш на мнението на specialista - помпите са стари и им е време за ремонт. Сам се убедих в това, след като зимата закърпих положението само с нов авансаторен клапан, защото в няколко сервиза ми казаха че теча е от него, докато миналата седмица помпата текна като изходна тръба на ВЕЦ. Та какво искам да кажа, това е от нещата които не можем да закърпим с тиксо и дъвка, ами просто се налага да дадем 200-300 лв отгоре за майстор и да не ги мислим в следващите 10 - 15 години (ако колите са живи до тогава)
                Fiat Bravo 1.9 TD100

                Коментар


                  #9
                  sa6obravoto написа:
                  Да сменяш си ги сам даваш пари за части, и след година пак пускаш тема и идваш на мнението на specialista - помпите са стари и им е време за ремонт. Сам се убедих в това, след като зимата закърпих положението само с нов авансаторен клапан, защото в няколко сервиза ми казаха че теча е от него, докато миналата седмица помпата текна като изходна тръба на ВЕЦ. Та какво искам да кажа, това е от нещата които не можем да закърпим с тиксо и дъвка, ами просто се налага да дадем 200-300 лв отгоре за майстор и да не ги мислим в следващите 10 - 15 години (ако колите са живи до тогава)
                  говоря да си свали сам помпата а не да си смени уплътненията...... и без това си трябва стенд после Въпросът е да не им се пълни гушата със 100 лева с работа за 20 мин да си свалиш помпата

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте колеги,благодаря за отговорите. Иначе ми е напълно ясно, че тази помпа ще ходи на ремонт. Проблемът в момента е като при повечето хора - кофти месец и точно сега няма кинти за нея. Иначе въобще няма да откажа помощ за свалянето и. Не е някаква философия принципно, но като гледам има някакъв инструмент за застопоряване, с който не разполагам-нормално.
                    Fiat Brava 1.9TD 100

                    Коментар


                      #11
                      С болтове обикновенни се стопира ако искаш в скайп ще ти обясня

                      Коментар


                        #12
                        Днес погледнах колата и отдолу, но абсолютно нищо не се вижда. Това което се вижда са само капките, които се стичат по картера Отгоре пак не може да се види от къде тече толкова много. Таях някакви надежди, че все пак може да е някой маркуч, но очевидно е някъде от помпата. Място, което не се вижда. Така или иначе specialista си ми го каза още в първия си пост.
                        kabalo86 написа:
                        С болтове обикновенни се стопира ако искаш в скайп ще ти обясня
                        Здрасти колега, писах ти на лично.Поздрави
                        Fiat Brava 1.9TD 100

                        Коментар


                          #13
                          не знам дали,ще съм полезен,но и аз имам подобен Теч от помпата и се оказва от болта които държи палеца за газта....нямам снимки и не знам дали така се казва,свалих капака...и този болт на него има две може би метални фтулки,а между тях има място като за О-пръстен..Някакви идеи,Благодаря...

                          Коментар


                            #14
                            Здрасти,няма да е лошо да направиш някоя снимка да се ориентираме и ние. Аз при мен ще свалям помпата за тотална ревизия, но все нямам време.
                            Fiat Brava 1.9TD 100

                            Коментар


                              #15
                              и аз като теб нямам време,но утре ще се постарая да намеря и ще снимам,дано да не се налага и аз да свалям...

                              Коментар

                              Working...
                              X