Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тд100 - пали трудно,дими и тресе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    хаха, даже не съм я карал повече на "майстори":D

    Коментар


      #17
      Botev666 написа:
      ахх тази марийка....смених и маркучите, обезвъздуших я, и сега не пуши, не тресе и пали нормално (за сега),но открих спуканo на маркуча на турбото и затва предполагам е била такава ламя :D
      От спукан мъркуч на турбо неможе да гори като ламя :D ,обикновенно губиш тяга /мощност/,сигурно от мъркучите за гориво,като влезе в системата въздух,започва да оказва влияние на налягането на помпата,която от своя страна изменя количеството гориво на впръскване.Поне така си мисля,от как съм в форума,в повечето случай на тия симтоми,е разхерметизирана горивна система ,и беглото запознаване с ГНП,всичките са опират до едно,да подържат и работят на определени работни налягания,наруши ли се налягането,почват да охкат и пъшкат във вид на трудно палене,тресене и обилно отделяне на синковочерен пушек с мирис на неизгоряла нафта....
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #18
        Колеги проблем... писна ми от тва скапано трудно палене, тресене, висок разход и не знам си още какво...днес и налях на мара добавка за чистене, и утре заминавам на път, дано само не ме изостави някъде че ще я полея с нафта и клечката или на вторични.преди около седмица ходих до родопите и навъртях около 400 км, като скапаната мареа изгори почти целият резервоармисля си, че след смяната на тоя авансаторен клапан, като са пипнали гнп-то нещо са я оакали колицата доволно, а тоя "майстор" ще му запаля смешният сервиз!оо, да и днес ми изписа нещо от сорта "error 013"

        Коментар


          #19
          Провери си ЕГР клапана , при обикновенните дизели като остане отворен се получава точно този ефект в ниските обороти на студен двигател и като загрее се оправя.

          Коментар


            #20
            bill72 написа:
            Провери си ЕГР клапана , при обикновенните дизели като остане отворен се получава точно този ефект в ниските обороти на студен двигател и като загрее се оправя.
            честно да ти кажа, и аз това си мислех, егр или реглаж на помпата

            Коментар


              #21
              и си сложи прозрачни силиконови маслоустойчиви маркучи и наблюдавай за въздух.просто почни от най-елементарното

              Коментар


                #22
                В момента карам друга кола, но до колкото разбирам от баща ми, тези симптоми ги прави от време на време сега, но не всеки път.Започнах да сменям маркучите на мареата, като сменените до сега бяха доста напукани. Махнах кората под двигателя и всичките маркучи са омаслени, даже някой маркуч или гарнитура зад картера е протекла много жестоко и се олива в масло.В краят на седмицата ще я закарам на пароструйка и ще сменя всички маркучи, ще я обезвъздуша, и ако продължава с тези проблематики, ще я закарам на центровка на гнп-то.А от въздух в системата може ли да вдигне разхода? Мен лично ме съмнява, защото пролетта гнп-то беше сваляно.Друго към което имам подозрения са дюзи или катализатор, но колата си върви доста прилично.

                Коментар


                  #23
                  Здравейте колеги!Малко развитие на темата и да кажа какво съм оправил по колцата.- смених всички маркучи- закарах колата да и рециклират и центроват гнп-то- рециклиран генератор- свалих катализатораКато основните проблеми си останаха- Колата като е студена, сутрин пуши като някой камаз, но много рядко.- пали вече, но пак е трудно според мен- Разхода си остава ВИСОКСамо да спомена, че днес заредих нафта за 30 лв. И след 90 км извънградско каране и 20 km градско и ми светна резервата, като се има на предвид, че имах малко нафта в резервоара (малко преди да светне резервата)Вървежа е добър, много добро ускорение има сега колата, но S-класа да карах нямаше да гори толкова.Вече си мисля че проблема може да е или в разпръсквачите на дюзите или в поплавъкаМоля помагайте, не искам да набивам повече пари в тая стара каска.

                  Коментар


                    #24
                    Недей гледай лампата. При мен като се прибирам светва, а след минути имам по 10+литра. За да засечеш разхода - пълниш до горе, караш 100,200,300 км и зареждаш пак на същата колонка, до горе. Само така можеш да засечеш точно. За дюзите - щом си налял толкова пари в тази кола не пречи да ги почистиш с ултразвук и да видиш резултата. Аз лично мисля да закарам моите за почистване, защото имам висок разход, колата пуши много, но при високи обороти, а някой път като пусна рязко газта и е студена изпушва бяло и мисля че тази инвестиция ще се възвърне многократно с времето.
                    Fiat Bravo 1.9 TD100

                    Коментар


                      #25
                      Ами така се получи, че останаха само тези дюзи, и завършвам горе-долу реставрацията на цялата горивна система.Ако и след това не се нормализира разхода, просто ще се премиря че колата си гори. :ДИскам също така да вметна, че преди време и долях добавка на wurth, няколкократно и си зареждах за 25 лв. нафта на колонката и си праевх 200 км и отгоре извънградско без проблем. Колата не се давеше, не пушеше, но сега след ремонта на помпата колата е много по-жива, много по-добре се реже и ускорява.Преди пак имах оплаквания от това че пуши много и с добавката се изчисти. И затова сега си мисля че виновника са дюзите.Поздрави и приятно посрещане на празниците!

                      Коментар


                        #26
                        Botev666 написа:
                        Ами така се получи, че останаха само тези дюзи, и завършвам горе-долу реставрацията на цялата горивна система.Ако и след това не се нормализира разхода, просто ще се премиря че колата си гори. :ДИскам също така да вметна, че преди време и долях добавка на wurth, няколкократно и си зареждах за 25 лв. нафта на колонката и си праевх 200 км и отгоре извънградско без проблем. Колата не се давеше, не пушеше, но сега след ремонта на помпата колата е много по-жива, много по-добре се реже и ускорява.Преди пак имах оплаквания от това че пуши много и с добавката се изчисти. И затова сега си мисля че виновника са дюзите.Поздрави и приятно посрещане на празниците!
                        Колега, имаше ли по-силен шум, във вид на металическо чукане ,преди ремонта на дюзите,имам предвид да ли се е променил звука на мотора след ремонта . :D
                        Fiat palio 1.7td

                        Коментар


                          #27
                          30 лева за 11 литра, ако е вярна колонката, 11 литра са 10/100 за 110 км и горе - долу за тоя сезон не е трагично. Опъни я по празниците на извънградско и тогава кажи разхода.25 лева по 2.66 литъра са 9.4 л нафта и си правил по 200 км - звучи прекрасно

                          Коментар


                            #28
                            Този мотор извънградско е икономичен. Аз съм правил и по 750 км с едно зареждане- около 50 литра + 2 човека и тежък багаж. Въпроса е че градско разхода си е висок, независимо какво се прави - с ръчкане и до 14л/100км съм стигал като съм го отчитал по метода на няколкото зареждания на една и съща колонка до горе.
                            Fiat Bravo 1.9 TD100

                            Коментар


                              #29
                              пич, някой не си е свършил работата,затова те съветвам да си уредиш среща със специалиста и да прескочиш до ямбол,иначе още повече ще ходиш по мъките.желая ти успех

                              Коментар


                                #30
                                @ betuk - мотора звучи по металическо сутрин когато температурата е под 0Но иначе на мен лично ми звучи по-тих и е с по-стегнато бръмчене от повечето други фиати с този мотор.

                                Коментар

                                Working...
                                X