Здравейте колеги, карам фиат мареа тд100, и проблема се изявява в това, че пали трудно, понякога от 3-тият път. Мислех си че са свещите, но индикацията за подгрева на таблото не мига, а когато запаля колата студена цялата се тресе, и 30-тина секунди дими като камион (сиво-бял пушек) и имам чувството че се дави. Наскоро се оказа че има и изгорял авансаторен клапан, и точно след ремонта, паленето вече беше по-трудно.Колата пали трудно само когато е студена!Не ми се мисли зимата какво ще е...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
тд100 - пали трудно,дими и тресе
Collapse
X
-
да, направиха му настройка с компютърза въздух не съм проверявал, поради факта, че не знам от къде да го обезвъздуша :Dиначе, след смяната на клапана, колата започна да пали трудно, но от скоро е това явление с изпушването, а по нея не е правено нищо.Казаха ми да проверя свещите, ако не можели да бъдат запушени дюзите, ако се стигне до тях, какво ще ми предложите - добавка за чистене или ултразвук?
Коментар
-
Ако е въздух то означава че от някъде влиза. иначе след 2-3 палене нямаше да има проблем. Огледай за сцепени маркучи като за начало, стари коли са и маркучите си заминават.За дюзите: Ултразвук. Добавката е временно решение, а освен това нали се сещащ че щом почиства дюзи, какво прави с други части по горивната система.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Да се включа и аз, че имам същите симптоми. Извинявам се на колегата, че ползвам неговата тема, но да не пускам нова.Въпросния дим, който излиза след запалване (при мен пуши около 2-3 мин и колата работи нестабилно) може ли да се дължи на въздух. Интересното е, че не го прави винаги - когато си поиска. Не намирам някаква логична повторяемост. Да отбележа, че смених свещите и ремъците и около 1000 км. не правеше мизерии. Вчера обаче пак.Имах два-три случая да не иска да запали, след което трябва да помпам крушата. При първото стискане още прекарва малко балончета, после върви нафтата ОК до втърдяване. Та изниква още един въпрос. Кои маркучи трябва да бъдат ревизирани? Тези за обратната нафта ги смених, без последния на 4-ти цилиндър, че нямаше бъркане.ПоздравиFiat Brava 1.9TD 100
Коментар
-
Проблем, днес видях и маркуча за турбото е омаслен, като това е нещо ново...Мисля да го сменя с нов, но ме притеснява турбото да не хвърля масло и да бере душаИначе марчето точно пред 3 дена я карах и 150 си ги праскаше без проблеми, без да се мъчи или нещо такова.А колкотот до свещите, не съм ги сменял аз, защото на таблото не ми индикира нищо за подгреваколега, няма проблем, че ползваш тематамаркучите за обратната нафта ги пробвай с клещи тип човка
успех
Коментар
-
По турбо пътищата е нормлано да има масло. То идва от картерната вентилация, която е включена към тях. Забелязал ли си загуба на масло (повече от нормалната за дизелов автомобил - 500 - 600 гр до 1 литър)? Ако не значи турбото ти е добре. Кой маркуч: от турбото към кулера или от кулера към колектора? Защо ще го сменяш? Спукан ли е или просто за всеки случай?Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Виждам че има мнения които колкото и добронамерини,толкова и могат да те хвърлят във трета глуха.1.Когато се сменя авансаторен клапан не се прави никаква настройка на компютър!Това не е ТПС-а на помпата!!!2.Когато има проблем със някоя дизелова дюза обикновенно се сменя разпръсквача на тези модели.Това със ултра звук е гаражен фолклор!За койл и път се налага да повтарям едно и също.На тд100 не трябва да постъва въздух в помпата след престой,авансатора трябва да работи коректно,помпата трябва да е зацепена правилно,свещите и релето за подгрев трябва да работят ,както преди страрта така и след него коректно и проблеми няма да има.Щом има проблеми значи нещо от тези неща не е както трябва.1.Ползват се прозрачни маркучи за да се реши проблема въздух2.Авансатора се чува при контакт и след старта също3.Проверката на центровката изисква малко по-високо ниво на познанията.4.За свещите и релето мисля да не пиша,там нещата са елементарни.Успех!
Коментар
-
Здравей. Според мен имаш проблем с въздух в системата. Точно това маркуче за обратна нафта ако е нацепено на 4-ти от там влиза въздух. Това важи ако линията за обратна нафта влиза чрез тройник в горивния ти филтър. Фиат ползва това за подгрев на горивото.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
OptimusMaximus написа:Здравей. Според мен имаш проблем с въздух в системата. Точно това маркуче за обратна нафта ако е нацепено на 4-ти от там влиза въздух. Това важи ако линията за обратна нафта влиза чрез тройник в горивния ти филтър. Фиат ползва това за подгрев на горивото.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар