Имам един приятел има сервиз. Та той си купи специален ударен гайковерт за свещи. Наглася му нютоните и като натисне десетина 15 секунди трака трака и развива свещта без да я къса. Най добре е в сервиз да идеш. Ще дадеш някой лев но ще си спестил главоболия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заяла подгревна свещ - как да я извадя ?
Collapse
X
-
По логика всяко помещение с канал се брой за "Сервиз".Така, че ако някой знае точното място където имат подобно съоръжение да сподели.А и на клипчето това се прави на свален двигател.Аз като знам къде са наврени и под какъв ъгъл се навираш за тях при JTD.Затова си карам втора зима без свещи.Fiat Brava 1.9 JTD
Коментар
-
ivel написа:има специални инструменти за вадене,но знаеш ли как да я развиеш,няма проблеми.никога на загрял двигател.ако на загрял двигател се развие,то на студен ще се развие още по-лесно.
Коментар
-
todorakiggg написа:ivel написа:има специални инструменти за вадене,но знаеш ли как да я развиеш,няма проблеми.никога на загрял двигател.ако на загрял двигател се развие,то на студен ще се развие още по-лесно.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
трябва да изнасяме лекции на тема топлинно разширение на металите.имаме отвор в алуминиев корпус,разширявайки се метала,отвора става с все по-малък диаметър.при загрял мотор алуминият се е разширил повече от стоманата която е на резбата,а от там и по-трудно развиване.пак казвам,не че не става ,но ще е по-трудно.и другото специфично-трябва да имаш изграден усет при развиването
Коментар
-
nemobg написа:По логика всяко помещение с канал се брой за "Сервиз".Така, че ако някой знае точното място където имат подобно съоръжение да сподели.А и на клипчето това се прави на свален двигател.Аз като знам къде са наврени и под какъв ъгъл се навираш за тях при JTD.Затова си карам втора зима без свещи.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар