Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Заяла подгревна свещ - как да я извадя ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Имам един приятел има сервиз. Та той си купи специален ударен гайковерт за свещи. Наглася му нютоните и като натисне десетина 15 секунди трака трака и развива свещта без да я къса. Най добре е в сервиз да идеш. Ще дадеш някой лев но ще си спестил главоболия
    Powered by Emzo

    Коментар


      #17
      По логика всяко помещение с канал се брой за "Сервиз".Така, че ако някой знае точното място където имат подобно съоръжение да сподели.А и на клипчето това се прави на свален двигател.Аз като знам къде са наврени и под какъв ъгъл се навираш за тях при JTD.Затова си карам втора зима без свещи.
      Fiat Brava 1.9 JTD

      Коментар


        #18
        има специални инструменти за вадене,но знаеш ли как да я развиеш,няма проблеми.никога на загрял двигател.ако на загрял двигател се развие,то на студен ще се развие още по-лесно.

        Коментар


          #19
          Тука вече се обърках.Един казва на загрял друг на студен.По логика ако е загрял е нагрял и налепа ако има такъв на резбата.А и метала се е отпуснал.Някакви такива ми се въртят но не съм спец.Другите да кажат.
          Fiat Brava 1.9 JTD

          Коментар


            #20
            ivel написа:
            има специални инструменти за вадене,но знаеш ли как да я развиеш,няма проблеми.никога на загрял двигател.ако на загрял двигател се развие,то на студен ще се развие още по-лесно.
            Не съм специалист ама се опитвам да си обясня нещата, та на загрял двигател не се ли разширява метала, а на студен да се свива, та не знам къде е истината.

            Коментар


              #21
              todorakiggg написа:
              ivel написа:
              има специални инструменти за вадене,но знаеш ли как да я развиеш,няма проблеми.никога на загрял двигател.ако на загрял двигател се развие,то на студен ще се развие още по-лесно.
              Не съм специалист ама се опитвам да си обясня нещата, та на загрял двигател не се ли разширява метала, а на студен да се свива, та не знам къде е истината.
              на студен двигател се отвиват по-лесно
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                трябва да изнасяме лекции на тема топлинно разширение на металите.имаме отвор в алуминиев корпус,разширявайки се метала,отвора става с все по-малък диаметър.при загрял мотор алуминият се е разширил повече от стоманата която е на резбата,а от там и по-трудно развиване.пак казвам,не че не става ,но ще е по-трудно.и другото специфично-трябва да имаш изграден усет при развиването

                Коментар


                  #23
                  nemobg написа:
                  По логика всяко помещение с канал се брой за "Сервиз".Така, че ако някой знае точното място където имат подобно съоръжение да сподели.А и на клипчето това се прави на свален двигател.Аз като знам къде са наврени и под какъв ъгъл се навираш за тях при JTD.Затова си карам втора зима без свещи.
                  На ул.Осогово и Пиротска.Момчето работи много добре и има специализиран инструмент.Това за София.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    Можете ли да ми обясните къде точно е този сервиз на Пиротска и Осогово защото го търсих и не намерих нищо.А имам свещи за смяна,мерси.
                    Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                    Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                    No one ever really dies

                    Коментар


                      #25
                      Отвори картата на София в нета и ще ги намериш лесно.Осогово е пряка на Тодор Александров и Пиротска.Първата след Опълченска посока Люлин.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #26
                        Ясно ми е това,аз живея там.Въпроса е че на пресечката на пиротска и осогова има само някакъв сервиз за заваряване на метали.Не видях сервиз за автомобили?Затова ви питам.Има ли поне име или табела?
                        Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                        Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                        No one ever really dies

                        Коментар


                          #27
                          От Тодор Александров завиваш вдясно по Осогово и преди да стигнеш Пиротска от дясно малък сервиз с един крик.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар

                          Working...
                          X