Варианти има ,но не доставиш ли нужния въздух ще пуши яко!
Това ясно, въпроса е колко гориво ще се достави, за да се знае колко въздух трябва За какво ти е много въздух ако няма достатъчно гориво.Затова ми стана интересно, автора на темата ще прави ли нещо по горивната система.Надявах се да споделиш какви са вариантите и долу горе колко гориво може да се достави при различните такива.Иначе точно по темата, едно турбо от мареа 2.4 е най евтиното решение.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Варианти има ,но не доставиш ли нужния въздух ще пуши яко!
Това ясно, въпроса е колко гориво ще се достави, за да се знае колко въздух трябва За какво ти е много въздух ако няма достатъчно гориво.Затова ми стана интересно, автора на темата ще прави ли нещо по горивната система.Надявах се да споделиш какви са вариантите и долу горе колко гориво може да се достави при различните такива.Иначе точно по темата, едно турбо от мареа 2.4 е най евтиното решение.
Направо ще ти кажа че не съм си правил експиримент да видя колко е максималното което може да даде помпата.Не е и нужно!Помпата има достатъчно запас.Само за поротокола ще отбележа че когато променям нещо е в рамките на 10-15% от стандартната максимална порция и резултата е на лице!
Направо ще ти кажа че не съм си правил експиримент да видя колко е максималното което може да даде помпата.Не е и нужно!Помпата има достатъчно запас.Само за поротокола ще отбележа че когато променям нещо е в рамките на 10-15% от стандартната максимална порция и резултата е на лице!
Разбирам те напълно колега, 10-15% ще направят ТД100 доста приятно за каране. Но за да има смисъл да се сменя турбото, да се слага челен кулер и да се прави генераия, ще е нужно поне 40-50% повече гориво, за да има смисъл от цялата интервенция. Това е мое мнение де, дано автора да продължи да пише какво се случва с колата.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Предполагам че за турбо от 2.4 трябват и преработки фланци испускателен колектор и т.н. иначе ми е доста интересно до колко коне може да се докара само с настроика на помпата и да речем 1.3бара да надува турбинката
не се занимавай с глупости.продай тд-то добави 200 лв и вземи jtd.обади се на emzо за да те изстреля в космоса и карай усмихнат без да правиш нищо по колата.5 години карам тд100 и освен да го караш на биодизел(олио или отработено масло)за друго не става(стара трхнология).пак ти казвам да не се занимаваш с ГЛУПОСТИ.не се обиждай за тона ми но мноооооооого време карам тия каруци и знам от какво какво става.поздрави
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Моя Фиат е ТД100 и върви горе долу добре но на по високи обороти има някакво колебание.
Аз дизел, който да върви на високи обороти не съм виждал, пък и не му е нужно, имаш други предавки... На дизела силата е в ниските обороти, досега всичките дизели, които съм карал дърпат най-яко от към 2000 оборота и имат тяга до около 3500
Моя Фиат е ТД100 и върви горе долу добре но на по високи обороти има някакво колебание.
Аз дизел, който да върви на високи обороти не съм виждал, пък и не му е нужно, имаш други предавки... На дизела силата е в ниските обороти, досега всичките дизели, които съм карал дърпат най-яко от към 2000 оборота и имат тяга до около 3500
ти караш 150 дизелови кончета нормално е ,аз съм карал тд100 и преди 2500 не искаше да върви ,после чак почваше да върви до към 4500 за сметка на това съм карал жтд105 мареа седан която от 2000об си късаше гумите !
Коментар