Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

4 литра масло за 700 км - Пунто 1.9Д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Tornado написа:
    Mapu0o написа:
    Според мен има вариант да има прекалено много нагар по клапаните, от който не се затварят докрай + гумички за смяна. До тази мисъл ме наведе факта, че когато сменях гарнитурата на капака на клапаните по всмукателните тръби имаше нагар към 5-6 мм, което си е достатъчно ако и по клапаните е така да не се затварят и маслото без проблем да си отива в цилиндрите. [/color]
    Съветвам ви подробно да изучите принципа на работа на четиритактовия двигател преди да пишете такива недосмислици.Доста търсих в речниците думата "дроп" но нищо не откривам.
    Бухаххаахахха Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 колко се смях само :D .И ние на старата работа като карахме Икарусите се базикахме на кой бил повече "дроб" или "дроб-сърма".Ох колега истински ме разсмя повярвай и затова заслужаваш да ти споделя,аз какво направих с моята Вектра с обичайния маслояден мотор.Не видях никъде в темата ти на колко км е маслото с което си в момента,но и на колкото и да е източи го и свали и масления филтър.Купи си нов маслен филтър от най-евтините,купи си промивно масло на Приста за да промиеш двигателя.Ако ти идва скъпо запознай се с някой камионджия или рейсаджия и го помоли срещу някаква почерпка да ти даде около 5 литра хидравлично масло.Промивното или хидравличното масло,което си намерил налей малко при развита пробка на картера да изтече каквото е останало от старото двигателно масло.Завий новия маслен филтър и налей от това масло,което си намерил-Промивното/хидравлично с един литър повече отколкото дават да се налива в картера,ако е двигателно масло по спецификация.Запали двигателя и го остави да работи на място до достигане на 90 градуса.След достигане на тази работна температура го остави да работи още около 30 минути така на празен ход,защото именно след това започва почистващото действие на маслото.Източи маслото и ако искаш,като го прецедиш може да го налееш в резервоара .Налей си новото двигателно масло с нов маслен филтър и виж тогава какъв разход ще ти дава.Ако е пак така те съветвам да направиш още една промивка,но този път да е 3 литра газ за горене със един литър промивно масло,като използваш масления филтър от предната промивка.Гарантирам ти,че след тази втората промивка двигателя свети от вътре повече отколкото е излязъл от завода.Ако и тогава положението е същото може да пробваш с добавка в новото масло.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #32
      Този разход на масло изведнъж ли дойде, или постепенно?
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #33
        itan75 написа:
        Tornado написа:
        Mapu0o написа:
        Според мен има вариант да има прекалено много нагар по клапаните, от който не се затварят докрай + гумички за смяна. До тази мисъл ме наведе факта, че когато сменях гарнитурата на капака на клапаните по всмукателните тръби имаше нагар към 5-6 мм, което си е достатъчно ако и по клапаните е така да не се затварят и маслото без проблем да си отива в цилиндрите. [/color]
        Съветвам ви подробно да изучите принципа на работа на четиритактовия двигател преди да пишете такива недосмислици.Доста търсих в речниците думата "дроп" но нищо не откривам.
        Бухаххаахахха Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 колко се смях само :D .И ние на старата работа като карахме Икарусите се базикахме на кой бил повече "дроб" или "дроб-сърма".Ох колега истински ме разсмя повярвай и затова заслужаваш да ти споделя,аз какво направих с моята Вектра с обичайния маслояден мотор.Не видях никъде в темата ти на колко км е маслото с което си в момента,но и на колкото и да е източи го и свали и масления филтър.Купи си нов маслен филтър от най-евтините,купи си промивно масло на Приста за да промиеш двигателя.Ако ти идва скъпо запознай се с някой камионджия или рейсаджия и го помоли срещу някаква почерпка да ти даде около 5 литра хидравлично масло.Промивното или хидравличното масло,което си намерил налей малко при развита пробка на картера да изтече каквото е останало от старото двигателно масло.Завий новия маслен филтър и налей от това масло,което си намерил-Промивното/хидравлично с един литър повече отколкото дават да се налива в картера,ако е двигателно масло по спецификация.Запали двигателя и го остави да работи на място до достигане на 90 градуса.След достигане на тази работна температура го остави да работи още около 30 минути така на празен ход,защото именно след това започва почистващото действие на маслото.Източи маслото и ако искаш,като го прецедиш може да го налееш в резервоара .Налей си новото двигателно масло с нов маслен филтър и виж тогава какъв разход ще ти дава.Ако е пак така те съветвам да направиш още една промивка,но този път да е 3 литра газ за горене със един литър промивно масло,като използваш масления филтър от предната промивка.Гарантирам ти,че след тази втората промивка двигателя свети от вътре повече отколкото е излязъл от завода.Ако и тогава положението е същото може да пробваш с добавка в новото масло.
        Колега, маслото е на около 5000 км, но така или иначе съм решил да го сменявам, ще пробвам твоя съвет пък дано стане. Благодаря за изчерпателното обяснение
        Пунто 1.9D 2002г.

        Коментар


          #34
          muns61 написа:
          Този разход на масло изведнъж ли дойде, или постепенно?
          Този разход не знам кога и как се е появил, защото взех колата в това състояние...
          Пунто 1.9D 2002г.

          Коментар


            #35
            Дадоха ми съвет да пробвам какъв ще е разхода с масло 20W50, което било за по-износени двигатели. Ще направя промивката, която itan75 ми описа и след това ще сложа такова масло, пък да видим какво ще стане.Все пак очаквам още мнения и съвети
            Пунто 1.9D 2002г.

            Коментар


              #36
              С този разход на масло никакви смени и промивки няма да помогнат, проблема е механичен. Само отваряне на мотора и ремонт, или смяна на мотора, ще помогне. Доколкото разбрах, не си с турбо?Описаните по-горе промивки се правят при отлагания вътре в картера и по колянов и разпред. вал, за запекли сегменти не важат. Там се налива химия в цилиндъра, ама от спечени сегменти толкоз масло не се губи. С тази кола са те нахендрили, съжалявам. Предпочитам да ти кажа истината, вместо да ти давам напразни надежди.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #37
                muns61 написа:
                С този разход на масло никакви смени и промивки няма да помогнат, проблема е механичен. Само отваряне на мотора и ремонт, или смяна на мотора, ще помогне. Доколкото разбрах, не си с турбо?Описаните по-горе промивки се правят при отлагания вътре в картера и по колянов и разпред. вал, за запекли сегменти не важат. Там се налива химия в цилиндъра, ама от спечени сегменти толкоз масло не се губи. С тази кола са те нахендрили, съжалявам. Предпочитам да ти кажа истината, вместо да ти давам напразни надежди.
                Не съм с турбо колега. С голямо съжаление мога да кажа, че сам съм се нахендрил с тая кола, защото когато я купувах спях... Ако се стигне до отваряне или смяна на двигателя ще я хвърлям в моргата и ще я сменя цялата, защото с тези цифри, които ми казват е по-добре да си взема друга...
                Пунто 1.9D 2002г.

                Коментар


                  #38
                  Вземи си двигател и си го направи, спирачки, окачване, купе ако са здрави за к’во ще ги дадеш на морга за смешни пари, и после като вземеш другата кола, отделно ще я стягаш.

                  Коментар


                    #39
                    Bane написа:
                    Вземи си двигател и си го направи, спирачки, окачване, купе ако са здрави за к’во ще ги дадеш на морга за смешни пари, и после като вземеш другата кола, отделно ще я стягаш.
                    Ако си взема друг двигател как да съм сигурен, че няма да се в същото положение?
                    Пунто 1.9D 2002г.

                    Коментар

                    Working...
                    X