Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
4 литра масло за 700 км - Пунто 1.9Д
Collapse
X
-
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
itan75 написа:Tornado написа:Mapu0o написа:Според мен има вариант да има прекалено много нагар по клапаните, от който не се затварят докрай + гумички за смяна. До тази мисъл ме наведе факта, че когато сменях гарнитурата на капака на клапаните по всмукателните тръби имаше нагар към 5-6 мм, което си е достатъчно ако и по клапаните е така да не се затварят и маслото без проблем да си отива в цилиндрите. [/color]Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
С този разход на масло никакви смени и промивки няма да помогнат, проблема е механичен. Само отваряне на мотора и ремонт, или смяна на мотора, ще помогне. Доколкото разбрах, не си с турбо?Описаните по-горе промивки се правят при отлагания вътре в картера и по колянов и разпред. вал, за запекли сегменти не важат. Там се налива химия в цилиндъра, ама от спечени сегменти толкоз масло не се губи. С тази кола са те нахендрили, съжалявам. Предпочитам да ти кажа истината, вместо да ти давам напразни надежди.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:С този разход на масло никакви смени и промивки няма да помогнат, проблема е механичен. Само отваряне на мотора и ремонт, или смяна на мотора, ще помогне. Доколкото разбрах, не си с турбо?Описаните по-горе промивки се правят при отлагания вътре в картера и по колянов и разпред. вал, за запекли сегменти не важат. Там се налива химия в цилиндъра, ама от спечени сегменти толкоз масло не се губи. С тази кола са те нахендрили, съжалявам. Предпочитам да ти кажа истината, вместо да ти давам напразни надежди.Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
Bane
Вземи си двигател и си го направи, спирачки, окачване, купе ако са здрави за к’во ще ги дадеш на морга за смешни пари, и после като вземеш другата кола, отделно ще я стягаш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар