Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

4 литра масло за 700 км - Пунто 1.9Д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И аз мисля че са сегменти. На баща ми пежото, 1.8d буквално му течеше през ауспуха маслото. В двигателния отсек, нямаше капка масло. Иначе доливаше по 2 литра на 120-150км, по негови думи. Сега е песен, и също по негови думи, вече може да си слуша радиото и със 120
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #17
      незнам,не искам да споря за сегментите,но това си е доста масло,как толкова ще се запушат тези сегменти,от нагар ли от какво
      Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

      Коментар


        #18
        Мойта харчеше по 1л. на 1000км и след отваряне на мотора се установи, че маслените сегменти си бяха заминали, това за да харчи толко много явно сегментите въобще ги няма + теча от гарнитурата.Със сигурност си за отваряне на мотора, сам няма как да се излекува, отваряте и всичко ще си лъсне Dido_Lyubenov, мойта си имаше компресия да те убие по 13 атмосфери на всеки цилиндър, просто първо се скапват маслените и почва да харчи масло, компресионните си държат и компресията си е наред
        punto HGT

        Коментар


          #19
          dineca написа:
          незнам,не искам да споря за сегментите,но това си е доста масло,как толкова ще се запушат тези сегменти,от нагар ли от какво
          Получава се от ненавременна смяна на масло.

          Коментар


            #20
            Re: 4 литра масло за 700 км - Пунто 1.9Д

            Mapu0o написа:
            Колеги имам гарнитура на капака на клапаните за смяна, но не смятам, че от там може да изчезне толкова масло...Колата доста си попушва... Някакви идеи, макар че най-вероятно иска сегменти?
            Здравей колега,не бързай с каквито и да било сложни ремонти,като смяна на сегменти гумички и др.,защото и аз имах същия проблем.След като ходих по различни "майстори" смених сегменти,гумички на клапаните,пасване на същите и други разхода не се промени.Проблема беше съвсем друг,понеже е много дълго за писане,ако искаш звънни ми да ти обясня за какво става въпрос,защото аз се набутах 500лв на празноGSM 0892299217
            Фиат Пунто МК2 2000г

            Коментар


              #21
              Опиши ако можеш , щото аз съм извън България , а имам подобен проблем. Бих искал да знам какви могат да са проблемите. На мен Стилото ми гори доста , около 300-400 мл за 400 километра ...
              Fiat Stilo 1,9 jtd

              Коментар


                #22
                При мене проблема е сащия,4 литра на 400-500км.Пален шок.От три смени на маслото все по-зле ставаше, и накрая ударихме дъното.Даите ми последователност на деиствие.1.9д пунто

                Коментар


                  #23
                  rymbata написа:
                  При мене проблема е сащия,4 литра на 400-500км.Пален шок.От три смени на маслото все по-зле ставаше, и накрая ударихме дъното.Даите ми последователност на деиствие.1.9д пунто
                  С какво масло са смените?

                  Коментар


                    #24
                    rymbata написа:
                    При мене проблема е сащия,4 литра на 400-500км.Пален шок.От три смени на маслото все по-зле ставаше, и накрая ударихме дъното.Даите ми последователност на деиствие.1.9д пунто
                    При тебе последователността е следната:точене на масло и вода,сваляне на глава и картер,сваляне на буталата и смяна на сегменти и по обратния ред.
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #25
                      Така ще е...Нема как.Маслото-Селения и после Халволин10-40 полусинтетика.120км. съм минал и не ми се проверява.1.5л. ги няма.

                      Коментар


                        #26
                        Airfan написа:
                        Съвсем нормално ще пали. Масления сегмент е запушен и дори в момента има повишена компресия заради навлизането на масло в цилиндрите. Направи си един прост тест - да ти е загряла добре колата - иди на някое безлюдно място и я вкарай в обороти близки до максималните. Прогнозирам ти, че ще видиш ето това:http://www.youtube.com/watch?v=efGpxvDMTfEПримера е от бензинов мотор, но при прецакани маслени сегменти ефектът ще е същия.
                        Колега, пробвах това, което си написал, но отзад не излиза и капчица масло... Нищо общо с клипа. Иначе доста пуши при много високи обороти.Само да ти поясня, че има разлика от тук до небето между бензин и дизел, понеже може би незнаеш, но дизелите вървят и с масло, даже и отработено т.е. при дизелите маслото като попадне в цилиндъра изгаря почти напълно, докато при бензиновите неможе да се възпламени когато е наситено и затова го изхвърля през ауспуха.
                        Пунто 1.9D 2002г.

                        Коментар


                          #27
                          Колеги, реших да опиша по-подробно случилото се до тук:Значи допитах се до доста майстори, които ми казаха, че маслените сегменти са запекли и двигателя бил дроп и ми казаха ако реша да отварям двигателя да си приготвя над 1000 лв, което за мен е неприемливо.Сега ще ви опиша моите наблюдения за колата и ще очаквам отново мнения.Искам да поясня, че тези 4 литра ми ги харчи само, когато карам по магистралата за София (2 пъти отиване и връщане). Това, на което казвате "теч" всъщност е леко сълзене, което е не повече от 4-5 капки на ден, което за мен не е фактор за такъв разход. Друго мое наблюдение е, че пуши, когато си иска (един път пуши при 90км/ч, друг път не, един път започва да пуши още като я запаля, друг път не, и общо взето всеки път ми дава различен разход на масло при едни и същи километри. Колата пали без проблем (едва завъртам ключа), върви добре според мен (140-150 си ги вдига без особен напън, а и за повече несъм я пробвал, защото смятам, че тези са и достатъчни). От разхода на гориво също съм доволен (4.9л/100км смесено). Двигателя също не е много шумен (няма излишни шумове като тропане на клапани и сегменти). Според мен има вариант да има прекалено много нагар по клапаните, от който не се затварят докрай + гумички за смяна. До тази мисъл ме наведе факта, че когато сменях гарнитурата на капака на клапаните по всмукателните тръби имаше нагар към 5-6 мм, което си е достатъчно ако и по клапаните е така да не се затварят и маслото без проблем да си отива в цилиндрите. П.С.: Вчера сменях заден тампон на скоростната кутия (50лв) и стана нещо доста неприятно - скъса се болта, който се завива в моста... Съветвам колегите, които още не са сменяли да си раздвижват болта ако вече не е късно за това, защото от личен опит казвам, че WD-40 не помага, а като се скъса е доста играчка, дори може да се стигне до друг преден мост.
                          Пунто 1.9D 2002г.

                          Коментар


                            #28
                            Mapu0o написа:
                            Според мен има вариант да има прекалено много нагар по клапаните, от който не се затварят докрай + гумички за смяна. До тази мисъл ме наведе факта, че когато сменях гарнитурата на капака на клапаните по всмукателните тръби имаше нагар към 5-6 мм, което си е достатъчно ако и по клапаните е така да не се затварят и маслото без проблем да си отива в цилиндрите. [/color]
                            Съветвам ви подробно да изучите принципа на работа на четиритактовия двигател преди да пишете такива недосмислици.Доста търсих в речниците думата "дроп" но нищо не откривам.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #29
                              Tornado написа:
                              Mapu0o написа:
                              Според мен има вариант да има прекалено много нагар по клапаните, от който не се затварят докрай + гумички за смяна. До тази мисъл ме наведе факта, че когато сменях гарнитурата на капака на клапаните по всмукателните тръби имаше нагар към 5-6 мм, което си е достатъчно ако и по клапаните е така да не се затварят и маслото без проблем да си отива в цилиндрите. [/color]
                              Съветвам ви подробно да изучите принципа на работа на четиритактовия двигател преди да пишете такива недосмислици.Доста търсих в речниците думата "дроп" но нищо не откривам.
                              Аз цитирах какво са ми казали майсторите по сервизите, но ще поясня за незнаещите: "дроп" е жаргонна дума в някои краища на страната и е синоним на "скапан" и "износен" когато се отнася за двигател например.П.С.: Аз не смятам, че съм тук за частни уроци по Български език и правоговор, а и не е нужно човек да е професор, за да изрази мнение за каквото и да било, не смятам че щях да се консултирам с който и да било ако се наложи подробно да изучавам принципа на работа на четиритактов двигател, защото просто ще знам какъв е проблема на двигателя.
                              Пунто 1.9D 2002г.

                              Коментар


                                #30
                                4 литра масло х 15 лв е = на 60 лвНови гумички на клапаните-10 лв +50 лв за смяна = 60 лв.Мисля че няма да има вреда да се сменят,дори е наложително да се почне от там+идеално почистване и оглеждане на колектора че на този модел са две в едно (колектор със капак на клапани) .Ако не се реши проблема поне няма да си много назад с парите и ще знаеш че следващата стъпка е сигменти.Успех!

                                Коментар

                                Working...
                                X