Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

4 литра масло за 700 км - Пунто 1.9Д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    4 литра масло за 700 км - Пунто 1.9Д

    Колеги имам гарнитура на капака на клапаните за смяна, но не смятам, че от там може да изчезне толкова масло...Колата доста си попушва... Някакви идеи, макар че най-вероятно иска сегменти?
    Пунто 1.9D 2002г.

    #2
    правиш ремонт на главата-корекция на ъгъла на клапаните,корекция на седлата на клапаните,нови гумички,нова гарнитура,шлайф,нови болтове и ако трябва и нови сегменти.трябва да ти кажа ,че скоро правих 1,9 тд75 и ремонта излезе като части около500лв.това със сегментите.

    Коментар


      #3
      мерси за информацията
      Пунто 1.9D 2002г.

      Коментар


        #4
        И бутала, и шлайф...Освен ако не ти предложат някоя вълшебна добавка, дето пренарежда структурата на метала и запълва хлабините! :D
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          вече писах-без бутала и ш.лайф.не бяха износени цилиндрите,а буталата бяха в норми

          Коментар


            #6
            колега,сигурен ли си че за 700 км.,да не са 7000.това е много масло,за да го изгори този двигател трябва да дроп.тои няма да пали ако е толкова износен,тои трябва да няма изобщо компресия
            Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

            Коментар


              #7
              Мисля, че ще мине със смяна на гарнитура на главата. Съответно със шлайф на главата, иначе няма файда от гарнитурата :D
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Мисля, че ще мине със смяна на гарнитура на главата. Съответно със шлайф на главата, иначе няма файда от гарнитурата :D
                тече му гарнитура на капак на клапани, не на главата, нищо общо нямат

                Коментар


                  #9
                  При този разход със сигурност имаш проблем със сегментите.

                  Коментар


                    #10
                    misho_ написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Мисля, че ще мине със смяна на гарнитура на главата. Съответно със шлайф на главата, иначе няма файда от гарнитурата :D
                    тече му гарнитура на капак на клапани, не на главата, нищо общо нямат
                    Абе тя и на мойта мара тече гарнитурата на капака на клапаните, ама за 10 000 км доливам 0,2 литра, не 4 на 700 км. Пък и щом пуши много, значи го гори това масло. Както каза някой по-горе, ако е от сегменти, тя няма да има компресия да запали. Остава гарнитура на главата или евентуално спукана глава, което ми се вижда по-малко вероятно. А нищо чудно и да е от уплътнителите на клапаните ("гумичките"). Може да се размине и без сваляне на глава, но това трябва да се провери. Другото си е аеробика на пръстите.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Dido_Lyubenov написа:
                      misho_ написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Мисля, че ще мине със смяна на гарнитура на главата. Съответно със шлайф на главата, иначе няма файда от гарнитурата :D
                      тече му гарнитура на капак на клапани, не на главата, нищо общо нямат
                      Абе тя и на мойта мара тече гарнитурата на капака на клапаните, ама за 10 000 км доливам 0,2 литра, не 4 на 700 км. Пък и щом пуши много, значи го гори това масло. Както каза някой по-горе, ако е от сегменти, тя няма да има компресия да запали. Остава гарнитура на главата или евентуално спукана глава, което ми се вижда по-малко вероятно. А нищо чудно и да е от уплътнителите на клапаните ("гумичките"). Може да се размине и без сваляне на глава, но това трябва да се провери. Другото си е аеробика на пръстите.
                      При този разход дори и да няма "гумички" пак няма да харчи толкова.

                      Коментар


                        #12
                        Докато не провери от къде е, само може да гадаем. Може и от гарнитурата на картера да е, от гарнитура на масления филтър .... възможности много. Ама някой трябва да се навре под колата и да огледа първо при работещ ДВГ дали има сериозни течове на масло, после да провери какво се случва с/в главата и чак тогава евентуално да се тръси и проблем в сегменти и бутала. Нищо чудно проблема да си е комлексен.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          от сегменти и гумички на главата,от друго не може да е.щом няма течове

                          Коментар


                            #14
                            трябва да има течове,това е страшно голям разход,ако не се е обьркал нещо.с този разход на масло тези бутала трябва да танцуват в цилиндрите,и как ше пали тоя дизел,незная
                            Panda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto

                            Коментар


                              #15
                              Съвсем нормално ще пали. Масления сегмент е запушен и дори в момента има повишена компресия заради навлизането на масло в цилиндрите. Направи си един прост тест - да ти е загряла добре колата - иди на някое безлюдно място и я вкарай в обороти близки до максималните. Прогнозирам ти, че ще видиш ето това:http://www.youtube.com/watch?v=efGpxvDMTfEПримера е от бензинов мотор, но при прецакани маслени сегменти ефектът ще е същия.

                              Коментар

                              Working...
                              X