Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило или Меган

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    dianko dimitrov написа:
    Колега,аз съм за СТИЛОТО твърдо,защото карам такова и нямам кой знае какви оплаквания,а за РЕНОТО ми се струва че на това голямо купе-1.5 мотор,макар и 105 коня-значи ще работи почти винаги на високи обороти и със сигурност няма да гори по-малко от СТИЛОТО.Каквото и да решиш-УСПЕХ
    Точно тоя мотор на Рено изобщо не се кефи на високи обороти, но можеш да го разбереш само ако си карал бензин и седнеш за проба на него. Може би в това се крие и част от моето нехаресване.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      @Слави - нормално е никой дизелов мотор да не те кефи във високите обороти.1.5 дци 105 коня не видях, видях 101, което си е огромен + за данъка.Абе ако се превъзмогне ритнатата задница и 250лв за Рено Клип или Аутоком, не е чак толкоз лош вариант.А това, че щяла да върви само във високите обороти, изобщо няма да го коментирам :D
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #33
        emzo написа:
        @Слави - нормално е никой дизелов мотор да не те кефи във високите обороти.1.5 дци 105 коня не видях, видях 101, което си е огромен + за данъка.Абе ако се превъзмогне ритнатата задница и 250лв за Рено Клип или Аутоком, не е чак толкоз лош вариант.А това, че щяла да върви само във високите обороти, изобщо няма да го коментирам :D
        Исках да кажа,че кубатурата също има огромно значение дори и при директното впръскване
        STILO-2003-115 HP-JTD Power
        Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

        Коментар


          #34
          dianko dimitrov написа:
          emzo написа:
          @Слави - нормално е никой дизелов мотор да не те кефи във високите обороти.1.5 дци 105 коня не видях, видях 101, което си е огромен + за данъка.Абе ако се превъзмогне ритнатата задница и 250лв за Рено Клип или Аутоком, не е чак толкоз лош вариант.А това, че щяла да върви само във високите обороти, изобщо няма да го коментирам :D
          Исках да кажа,че кубатурата също има огромно значение дори и при директното впръскване
          Нека си карам 1.9 - 200 коня, пък ти си карай 2.5 - 90 коня.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #35
            С 1.5 натоварването на мотора ще е малко по-голямо отколкото с 1.9 не мислите ли.
            STILO-2003-115 HP-JTD Power
            Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

            Коментар


              #36
              dianko dimitrov написа:
              С 1.5 натоварването на мотора ще е малко по-голямо отколкото с 1.9 не мислите ли.
              Ми не мисля още повече че е дизел. Натоварването не зависи основно от малката кубатура, има доста по важни неща, основните от който са качествено гориво и добра подръжка.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #37
                и на мен ми се кара 1,9 битурбо 210коня,пък нека бил много изстискан

                Коментар


                  #38
                  Стилото, махай ги тези коли с женски полови органи ! :D

                  Коментар

                  Working...
                  X